Mistäköhän johtuu isot tulipalot ympäri suomea.
Näyttää olevan tahallaan sytytettyjä eli ovat etukäteen suunniteltuja.
Venäläisten tekosia ja suunnittelemia? Siltä vaikuttaa.
Kohta palaa energiainfraa.
tulipaloja ympäri maan
23
377
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen miettinyt samaa, että varmasti tahallaan sytytettyjä kun lähes viikottain on joku kiinteistö tulessa ja pitkin maata.
Ei kait yksi pyromaani matkustele satoja kilometrejä pitkin maata tohon ja pensapullojen kanssa, vaan kyllä se on luultavasti organisoitua toimintaa ja haitan tekoa uutta Nato-maata kohtaan.- Anonyymi00003
Siinäpä munkin purijalla taas päänvaivaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siinäpä munkin purijalla taas päänvaivaa
Siis tarkoitan munkinhokijalla!
- Anonyymi00011
Siis kertoo itse MUNKINHOKIJA!
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siis tarkoitan munkinhokijalla!
siis onko näin JN siis onko näin...siis toki hieman voi olla siis JN toki vain hieman...siis eikö niin..
- Anonyymi00002
Uusavuton ei osaa lukea sääkarttoja kulotanpa tässä vähän maastoa jessus sentään 😅🤣
- Anonyymi00005
Kyseessä kun ei ole kulotus-/metsäpalot, vaan kaupparakennukset, kiinteistöt ja jopa rakenteilla oleva kerrostalotyömaakin yms.
Kyllä sen jo viranomaiset tietää mistä on kyse ja julkaistaan kun tutkimus etenee. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyseessä kun ei ole kulotus-/metsäpalot, vaan kaupparakennukset, kiinteistöt ja jopa rakenteilla oleva kerrostalotyömaakin yms.
Kyllä sen jo viranomaiset tietää mistä on kyse ja julkaistaan kun tutkimus etenee.Viime vuonna paloi veikkausliigan kotistadion If Gnistanin, ja valkeakosken Hakan kotistadion.
Ja näitäkö kulotettiin vai????
Kyllä kyseessä on systemaattinen ennalta päätetty teko. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Viime vuonna paloi veikkausliigan kotistadion If Gnistanin, ja valkeakosken Hakan kotistadion.
Ja näitäkö kulotettiin vai????
Kyllä kyseessä on systemaattinen ennalta päätetty teko.Jämsässä näköjään on näitä asiansa osaavia pyromaaneja
- Anonyymi00007
Hiirtenpapanoitten mukana kulkeutuu fosforia joka itsesyttyy.
- Anonyymi00010
Hehehee jollain taas visertää korvien välissä
- Anonyymi00012
Tulipalot alkoi kun Ukrainalaiset tuli Suomeen
- Anonyymi00014
Tuokin oman mielikuvituksesi tuotosta munkin purija
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuokin oman mielikuvituksesi tuotosta munkin purija
Siis tarkoitan tietysti MUNKIN HOKIJA!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siis tarkoitan tietysti MUNKIN HOKIJA!
siis onko näin JN siis toki voi olla siis,mutta siis vain hieman siis..eikö niin siis
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
siis onko näin JN siis toki voi olla siis,mutta siis vain hieman siis..eikö niin siis
Hanki lobotomia siis
- Anonyymi00015
Kirkolla ei tarvita palokuntaa. Kirkolla on ihan omat keinot kaikkeen paloon.
- Anonyymi00019
Jämpsän portissa pian syttyy munkkirasvat palamaan
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jämpsän portissa pian syttyy munkkirasvat palamaan
No MUNKINHOKIJALLA löytyy varmasti siihenkin lääkkeet ja uudet hokemat!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
No MUNKINHOKIJALLA löytyy varmasti siihenkin lääkkeet ja uudet hokemat!
Kertoo itse munkin hokija
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kertoo itse munkin hokija
Höh! Dementia tulee... Tarkoitan tietysti, että kertoo itse MUNKINHOKIJA!
- Anonyymi00023
Sama täällä, olen miettinyt näitä paloja. Uskaltaisin väittää, että suurin osa sytytettyjä.
- Anonyymi00024
Muutama ensimmäinen kommentti saattaa olla järkevä, sitten hiipii langoille apukoulutason juntit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716