Hyvinvointialueet rikkovat potilaiden intimiteettisuojaa, uusissa palvelupiste konsepteissa esim! verikokeet otetaan useissa paikoissa, henkilökunnan ja muiden asiakkaiden seuratessa. Rikkomukset ovat jo tapahtuneet. Useilla alueilla esim! Keski-Suomi sääntöjen rikkominen arkipäiväistä touhua. Asiakkaan/potilaan oikeudet on haudattu jo kauan sitten. Suoria perustuslakiin kirjoitettujen ihmisoikeuksien rikkomuksia on paljon ja kokoajan tulee lisää,
miksi ihmiset pelkäävät tehdä rikosilmoituksia, syy yhteiskunnallinen välinpitämättömyys ja alueiden uhkaileva asenne, Nyt herätkää ihmiset , kerätkää joukkoja ryhmäkannetta varten julkisesti, kyllä rahaa löytyy. Suomi nousuun, perustuslaki pitää lukea kuuluvammin alueiden päättäjille.
Intimiteettisuoja!
Anonyymi-ap
1
402
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta. Varsinkin päivystyksessä kysellään henkilötietoja, kun verikoe otetaan odotustilassa. Siinä kaikki kuulee nimesi, syntymäaikasi sosiaaliturvatunnuksineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268717- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545