Vastenmielinen.

Anonyymi-ap

Kun ottaa huomioon kokonaisuuden.
=======================================================================================================================================================
Siis käytöksen ja tuollaisen miespuolisen Pikku Myyn pärstän niin lopputulos ei voi olla muuta kuin otsikon mukainen.

https://ibb.co/qY5YLfvF

Hän on yksinäinen miljonääri joka hakee tältä palstalta huomiota ja sosiaalisia kontakteja.

17

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hän ei kuitenkaan kehuskele ulkonäöllään kuten tämä föönimies, jolla on kolmen litran ylimääräinen heltta leuan alla karvojen peittämänä. https://ibb.co/xq66G4Yt
      Kympillä on kaunis vaimo kotosalla mutta Pasasella on vain vanhat jarrusatulat.
      Pasanenhan sanoi olevansa paljon paremmassa kunnossa kuin Kymppi. Olisihan se hauskaa nähdä heidät vertailemassa kuntoaan vaikka jollakin esteradalla.

      • Anonyymi00002

        Ällöttävä tyyppi tuo jolla oma fanikaarti.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ällöttävä tyyppi tuo jolla oma fanikaarti.

        Kateus vie kalatkin järvestä. Naismakujakin on monenlaisia. https://ibb.co/jxsggQN
        Toisella näistä on mustat silmät ja käsi väännetty kummalliseen asentoon. Ottanut kuvan varmaankin poliisia varten todistusaineistoksi.


      • Anonyymi00004

        Napituksesta päätellen naisten paita päällä. Leidiboy?


      • Anonyymi00007

        Pasanen kun kohtaa Kympin, niin jälkimmäisellä ei enää polvet taivu 55555

        >§<


      • Anonyymi00011

        Lähti allekirjoittamatta.

        >§<


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kateus vie kalatkin järvestä. Naismakujakin on monenlaisia. https://ibb.co/jxsggQN
        Toisella näistä on mustat silmät ja käsi väännetty kummalliseen asentoon. Ottanut kuvan varmaankin poliisia varten todistusaineistoksi.

        Pasanen hakannut silmät mustiksi ja sitten katuvaisena mennyt ja ostanut sormuksen.
        Nyt sekin sormus on paremmassa tallessa, kanikonttorissa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Pasanen kun kohtaa Kympin, niin jälkimmäisellä ei enää polvet taivu 55555

        >§<

        Kauhun vallassa odottelen tuota tuomiopäivää... Ushiro mawashigeri toimii talossa ja puutarhassa pikku pompullakin. https://ibb.co/PG2JFXqn

        Huvittuneena lukaisin tuon pyöräilytarinan. Vai pyöräremonttia sitä on tehty. Google on siitä kiva paikka tehdä pyöräremonttia, ettei kädet likaannu ketjurasvaan.

        Meillä poika huomasi ketjurasvan hauskaksi kun siinä on fluorisoiva vihreä sävy joka hohkaa pimeässä. Oli sitten tehnyt siitä hyppyruudukon pihakiveykselle ja kun se kiveen imeytyy, se ei lähde koskaan pois.

        Sanoin vaan että kysy seuraavalla kerralla lupa niin iskä kertoo mikä aine soveltuu mihinkin hommaan. Liidut on ahkerassa käytössä, ne huuhtoutuu sateessa pois.

        Vai on jokaisella eläkeläisellä sairaudetkin joiden vuoksi ei saa kunnollista vakuutusta? Tuohan pitää ihan googlata. Reilulla puolella yli 65 vuotiaista on jokin sairaus, mutta vain kymmenellä prosentilla sellainen sairaus, joka vaikuttaa merkittävästi vakuutukseen.

        Eli metsään meni sekin väite.

        2010


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kauhun vallassa odottelen tuota tuomiopäivää... Ushiro mawashigeri toimii talossa ja puutarhassa pikku pompullakin. https://ibb.co/PG2JFXqn

        Huvittuneena lukaisin tuon pyöräilytarinan. Vai pyöräremonttia sitä on tehty. Google on siitä kiva paikka tehdä pyöräremonttia, ettei kädet likaannu ketjurasvaan.

        Meillä poika huomasi ketjurasvan hauskaksi kun siinä on fluorisoiva vihreä sävy joka hohkaa pimeässä. Oli sitten tehnyt siitä hyppyruudukon pihakiveykselle ja kun se kiveen imeytyy, se ei lähde koskaan pois.

        Sanoin vaan että kysy seuraavalla kerralla lupa niin iskä kertoo mikä aine soveltuu mihinkin hommaan. Liidut on ahkerassa käytössä, ne huuhtoutuu sateessa pois.

        Vai on jokaisella eläkeläisellä sairaudetkin joiden vuoksi ei saa kunnollista vakuutusta? Tuohan pitää ihan googlata. Reilulla puolella yli 65 vuotiaista on jokin sairaus, mutta vain kymmenellä prosentilla sellainen sairaus, joka vaikuttaa merkittävästi vakuutukseen.

        Eli metsään meni sekin väite.

        2010

        Niin ja minulla on vielä 9 vuotta viralliseen eläkeikään. Vapaaehtoista olen saanut jo kaksi vuotta.

        2010


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kauhun vallassa odottelen tuota tuomiopäivää... Ushiro mawashigeri toimii talossa ja puutarhassa pikku pompullakin. https://ibb.co/PG2JFXqn

        Huvittuneena lukaisin tuon pyöräilytarinan. Vai pyöräremonttia sitä on tehty. Google on siitä kiva paikka tehdä pyöräremonttia, ettei kädet likaannu ketjurasvaan.

        Meillä poika huomasi ketjurasvan hauskaksi kun siinä on fluorisoiva vihreä sävy joka hohkaa pimeässä. Oli sitten tehnyt siitä hyppyruudukon pihakiveykselle ja kun se kiveen imeytyy, se ei lähde koskaan pois.

        Sanoin vaan että kysy seuraavalla kerralla lupa niin iskä kertoo mikä aine soveltuu mihinkin hommaan. Liidut on ahkerassa käytössä, ne huuhtoutuu sateessa pois.

        Vai on jokaisella eläkeläisellä sairaudetkin joiden vuoksi ei saa kunnollista vakuutusta? Tuohan pitää ihan googlata. Reilulla puolella yli 65 vuotiaista on jokin sairaus, mutta vain kymmenellä prosentilla sellainen sairaus, joka vaikuttaa merkittävästi vakuutukseen.

        Eli metsään meni sekin väite.

        2010

        Komea potku. Thainyrkkeilyssä vastaava potku tunnetaan nimellä จระเข้ฟาดหาง - eli krokotiili iskee hännällään.

        Senssu voisi laittaa kuvan omasta potkustaan, ai ei vai, miksi?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Komea potku. Thainyrkkeilyssä vastaava potku tunnetaan nimellä จระเข้ฟาดหาง - eli krokotiili iskee hännällään.

        Senssu voisi laittaa kuvan omasta potkustaan, ai ei vai, miksi?

        Kiitoksia, nuorempana näytösbravuurini oli vielä vaikeampi kierrepotku jossa osuma tapahtuu jalan sisäterällä. Ottelussa sitä ei kannattanut kokeilla, mutta on näyttävä.

        Siinä otetaan parin askeleen vauhti maalia kohti, ponnistetaan ilmaan kierron lähtiessä jo siitä liikkeelle, kierron aikana kiertosuuntaa edellä oleva polvi kohotetaan samalla voimalla ilmaan joka lisää korkeutta ja kiertoa, ja takimmainen jalka tulee suorana kuin ruoska perässä.

        Jos sen haltsaa hyvin, se näyttää siltä kuin lentäisi. Sitä näkee lähinnä vain Kungfu- elokuvissa.

        Jotkut on onnistuneet siinä matseissa, mutta siinä on riskinsä että jos vastus sen ennakoi ja se menee ohi, niin olet alastullessa sellaisessa asennossa että vastuksella on helppo tehtävä potkaista jalat alta kivuliaasti tai vetää kunnon tälli korvan seutuville.

        Kuvan potkusta tullaan myös rähmälleen alas, kun vastuksena on säkki. Ketjut kun ei anna senttiäkään periksi ja potku tulee hieman ylhäältä alas, niin se toppaa siihen ja siitä pudotaan punnerrusasentoon.

        2010


    • Anonyymi00005

      Mitä kyrvånsyylå hakee tältä palstalta, vietäthän täällä yöt ja päivät??

      • Anonyymi00012

        Kyrvänsyylä = vittumikäidiootti.

        By NumBall


    • Anonyymi00015

      Aloittaja on Posso ja palstan possoraattori.

      • Anonyymi00020

        Joo saman huomannut.. tuon näkee siitä mitä asiallisiakin viestejä poistelee ja miten omansa törkyviestit sekä aloitukset pysyvät palstalla kuin pasanen junttilan talon seinällä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Joo saman huomannut.. tuon näkee siitä mitä asiallisiakin viestejä poistelee ja miten omansa törkyviestit sekä aloitukset pysyvät palstalla kuin pasanen junttilan talon seinällä.

        Hieno duuni takuueläkkeen lisäksi.


    • Anonyymi00016

      Buppe pidätteli oksennusta kun se Bumppasi Bossoa hanukkaan.

      >§<

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe