Kun ottaa huomioon kokonaisuuden.
=======================================================================================================================================================
Siis käytöksen ja tuollaisen miespuolisen Pikku Myyn pärstän niin lopputulos ei voi olla muuta kuin otsikon mukainen.
https://ibb.co/qY5YLfvF
Hän on yksinäinen miljonääri joka hakee tältä palstalta huomiota ja sosiaalisia kontakteja.
Vastenmielinen.
17
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän ei kuitenkaan kehuskele ulkonäöllään kuten tämä föönimies, jolla on kolmen litran ylimääräinen heltta leuan alla karvojen peittämänä. https://ibb.co/xq66G4Yt
Kympillä on kaunis vaimo kotosalla mutta Pasasella on vain vanhat jarrusatulat.
Pasanenhan sanoi olevansa paljon paremmassa kunnossa kuin Kymppi. Olisihan se hauskaa nähdä heidät vertailemassa kuntoaan vaikka jollakin esteradalla.- Anonyymi00002
Ällöttävä tyyppi tuo jolla oma fanikaarti.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ällöttävä tyyppi tuo jolla oma fanikaarti.
Kateus vie kalatkin järvestä. Naismakujakin on monenlaisia. https://ibb.co/jxsggQN
Toisella näistä on mustat silmät ja käsi väännetty kummalliseen asentoon. Ottanut kuvan varmaankin poliisia varten todistusaineistoksi. - Anonyymi00004
Napituksesta päätellen naisten paita päällä. Leidiboy?
- Anonyymi00007
Pasanen kun kohtaa Kympin, niin jälkimmäisellä ei enää polvet taivu 55555
>§< - Anonyymi00011
Lähti allekirjoittamatta.
>§< - Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kateus vie kalatkin järvestä. Naismakujakin on monenlaisia. https://ibb.co/jxsggQN
Toisella näistä on mustat silmät ja käsi väännetty kummalliseen asentoon. Ottanut kuvan varmaankin poliisia varten todistusaineistoksi.Pasanen hakannut silmät mustiksi ja sitten katuvaisena mennyt ja ostanut sormuksen.
Nyt sekin sormus on paremmassa tallessa, kanikonttorissa. - Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pasanen kun kohtaa Kympin, niin jälkimmäisellä ei enää polvet taivu 55555
>§<Kauhun vallassa odottelen tuota tuomiopäivää... Ushiro mawashigeri toimii talossa ja puutarhassa pikku pompullakin. https://ibb.co/PG2JFXqn
Huvittuneena lukaisin tuon pyöräilytarinan. Vai pyöräremonttia sitä on tehty. Google on siitä kiva paikka tehdä pyöräremonttia, ettei kädet likaannu ketjurasvaan.
Meillä poika huomasi ketjurasvan hauskaksi kun siinä on fluorisoiva vihreä sävy joka hohkaa pimeässä. Oli sitten tehnyt siitä hyppyruudukon pihakiveykselle ja kun se kiveen imeytyy, se ei lähde koskaan pois.
Sanoin vaan että kysy seuraavalla kerralla lupa niin iskä kertoo mikä aine soveltuu mihinkin hommaan. Liidut on ahkerassa käytössä, ne huuhtoutuu sateessa pois.
Vai on jokaisella eläkeläisellä sairaudetkin joiden vuoksi ei saa kunnollista vakuutusta? Tuohan pitää ihan googlata. Reilulla puolella yli 65 vuotiaista on jokin sairaus, mutta vain kymmenellä prosentilla sellainen sairaus, joka vaikuttaa merkittävästi vakuutukseen.
Eli metsään meni sekin väite.
2010 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kauhun vallassa odottelen tuota tuomiopäivää... Ushiro mawashigeri toimii talossa ja puutarhassa pikku pompullakin. https://ibb.co/PG2JFXqn
Huvittuneena lukaisin tuon pyöräilytarinan. Vai pyöräremonttia sitä on tehty. Google on siitä kiva paikka tehdä pyöräremonttia, ettei kädet likaannu ketjurasvaan.
Meillä poika huomasi ketjurasvan hauskaksi kun siinä on fluorisoiva vihreä sävy joka hohkaa pimeässä. Oli sitten tehnyt siitä hyppyruudukon pihakiveykselle ja kun se kiveen imeytyy, se ei lähde koskaan pois.
Sanoin vaan että kysy seuraavalla kerralla lupa niin iskä kertoo mikä aine soveltuu mihinkin hommaan. Liidut on ahkerassa käytössä, ne huuhtoutuu sateessa pois.
Vai on jokaisella eläkeläisellä sairaudetkin joiden vuoksi ei saa kunnollista vakuutusta? Tuohan pitää ihan googlata. Reilulla puolella yli 65 vuotiaista on jokin sairaus, mutta vain kymmenellä prosentilla sellainen sairaus, joka vaikuttaa merkittävästi vakuutukseen.
Eli metsään meni sekin väite.
2010Niin ja minulla on vielä 9 vuotta viralliseen eläkeikään. Vapaaehtoista olen saanut jo kaksi vuotta.
2010 - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kauhun vallassa odottelen tuota tuomiopäivää... Ushiro mawashigeri toimii talossa ja puutarhassa pikku pompullakin. https://ibb.co/PG2JFXqn
Huvittuneena lukaisin tuon pyöräilytarinan. Vai pyöräremonttia sitä on tehty. Google on siitä kiva paikka tehdä pyöräremonttia, ettei kädet likaannu ketjurasvaan.
Meillä poika huomasi ketjurasvan hauskaksi kun siinä on fluorisoiva vihreä sävy joka hohkaa pimeässä. Oli sitten tehnyt siitä hyppyruudukon pihakiveykselle ja kun se kiveen imeytyy, se ei lähde koskaan pois.
Sanoin vaan että kysy seuraavalla kerralla lupa niin iskä kertoo mikä aine soveltuu mihinkin hommaan. Liidut on ahkerassa käytössä, ne huuhtoutuu sateessa pois.
Vai on jokaisella eläkeläisellä sairaudetkin joiden vuoksi ei saa kunnollista vakuutusta? Tuohan pitää ihan googlata. Reilulla puolella yli 65 vuotiaista on jokin sairaus, mutta vain kymmenellä prosentilla sellainen sairaus, joka vaikuttaa merkittävästi vakuutukseen.
Eli metsään meni sekin väite.
2010Komea potku. Thainyrkkeilyssä vastaava potku tunnetaan nimellä จระเข้ฟาดหาง - eli krokotiili iskee hännällään.
Senssu voisi laittaa kuvan omasta potkustaan, ai ei vai, miksi? - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Komea potku. Thainyrkkeilyssä vastaava potku tunnetaan nimellä จระเข้ฟาดหาง - eli krokotiili iskee hännällään.
Senssu voisi laittaa kuvan omasta potkustaan, ai ei vai, miksi?Kiitoksia, nuorempana näytösbravuurini oli vielä vaikeampi kierrepotku jossa osuma tapahtuu jalan sisäterällä. Ottelussa sitä ei kannattanut kokeilla, mutta on näyttävä.
Siinä otetaan parin askeleen vauhti maalia kohti, ponnistetaan ilmaan kierron lähtiessä jo siitä liikkeelle, kierron aikana kiertosuuntaa edellä oleva polvi kohotetaan samalla voimalla ilmaan joka lisää korkeutta ja kiertoa, ja takimmainen jalka tulee suorana kuin ruoska perässä.
Jos sen haltsaa hyvin, se näyttää siltä kuin lentäisi. Sitä näkee lähinnä vain Kungfu- elokuvissa.
Jotkut on onnistuneet siinä matseissa, mutta siinä on riskinsä että jos vastus sen ennakoi ja se menee ohi, niin olet alastullessa sellaisessa asennossa että vastuksella on helppo tehtävä potkaista jalat alta kivuliaasti tai vetää kunnon tälli korvan seutuville.
Kuvan potkusta tullaan myös rähmälleen alas, kun vastuksena on säkki. Ketjut kun ei anna senttiäkään periksi ja potku tulee hieman ylhäältä alas, niin se toppaa siihen ja siitä pudotaan punnerrusasentoon.
2010
- Anonyymi00005
Mitä kyrvånsyylå hakee tältä palstalta, vietäthän täällä yöt ja päivät??
- Anonyymi00012
Kyrvänsyylä = vittumikäidiootti.
By NumBall
- Anonyymi00015
Aloittaja on Posso ja palstan possoraattori.
- Anonyymi00020
Joo saman huomannut.. tuon näkee siitä mitä asiallisiakin viestejä poistelee ja miten omansa törkyviestit sekä aloitukset pysyvät palstalla kuin pasanen junttilan talon seinällä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joo saman huomannut.. tuon näkee siitä mitä asiallisiakin viestejä poistelee ja miten omansa törkyviestit sekä aloitukset pysyvät palstalla kuin pasanen junttilan talon seinällä.
Hieno duuni takuueläkkeen lisäksi.
- Anonyymi00016
Buppe pidätteli oksennusta kun se Bumppasi Bossoa hanukkaan.
>§<
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664