tarkoitukseni olisi matkustaa lähiaikoina Göteborgiin..Asun Porissa..
Mitä mieltä olette, kannattaako mennä lentokoneella (pori-göteborg) kun matka maksaa yli 300 euroa yhteen suuntaan....vaiko kannattaako mennä turun kautta laivalla ja sitten tukholmasta jollain vekottimella sinne göteborgiin..
omaa kultaani olen menossa katsomaan...tarkoitus olisi viipyä n.2-14 päivää....ehkä;)
muutoinkin ruotsissa matkustamisesta haluaisin tietää:) ja onko junilla tms helppo kulkea:):D
ja pärjääkö englannilla? kiitti
matkustaminen Porista Göteborgiin!!!
moona
2
392
Vastaukset
- lomalla
puhutaan ruotsia ja jos olet kulkenut suomessa junalla niin osaat kulkea myös ruotsissa. Minä menisin laiva juna jos rahasta tiukkaa, jo sei niin sitten lentäen.
Kyllä siellä englantiakin puhutaan ... - verkkofan
Ainakin Siljalla matkustaessa saa alennusta junalippuihin. Joten uskoisin tämä ennmän aikaa vievän matkustamisen lopulta tulevan halvemmaksi.
Toisaalta, pitäisi noita lentojakin halvemmalla olla kesäaikaan.
Tutkin asiaa: SAS in kesähinnastossa voi ees taas matkustaa helsingistä Göteborgiin 1510 kruunun hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428