Yllättävä kohtaaminen naapurin kanssa

Anonyymi-ap

Olin kävelemässä kotiin baarista eräänä yönä alkukesästä. Oli ollut ihan kiva ilta, muutamat kaljat kavereiden kanssa biljardia pelaten ja tikkaa heittäen. Aamuun asti ei ollut mennyt, mutta jonkin verran humalassa olin ja fiilistelin kesäyön valoa ja ääniä. Hyvän fiiliksen alta pilkisteli kuitenkin mikäs muukaan kuin kova kaipuu saada seksiä. Olin ollut sinkkuna jo puolisen vuotta, kun edellinen, useamman vuoden mittainen parisuhde oli loppunut. Sen jälkeen ei kauheasti ollut seksiä ollut ja jotenkin en edes jaksanut etsiä ketään. Jo nuoruudesta asti päässä pyörineet fantasiat miestenvälisestä olivat viimeaikoina nousseet pintaan voimakkaina. Olin siis pääasiassa "hetero", joka silti haaveili miehistä ja erityisesti miesten kyrvistä. Peppua tuli sormeteltua tämän tästä ja kaupasta ostettua pientä värisevää dildoa työnneltyä sinne myös usein. Oikeaa kalua en vielä koskaan ollut saanut, eikä muitakaan kokemuksia miestenvälisestä. Sinkuksi tulemisen jälkeen olin vähän väliä etsinyt miesseuraa netistä, mutta jänistänyt aina viimehetkellä. Uskallusta ei vielä ollut riittävästi. Jälkikäteen aina harmitti että en uskaltanut. Kerran olin jo menossa yhden vanhemman miehen luo, mutta käännyin ovella takaisin.

Nyt jälleen siinä kävellessäni kotia kohti alkoivat fantasiat pyöriä päässäni. Haaveeni olivat suht simppeleitä ja yleensä niihin kuului se, että joku minua hieman vanhempi ja isompi mies alkoi yllättävässä tilanteessa lähennellä minua ja minä sitten antauduin hänelle. Munani alkoi kovettua pienestä humalatilasta huolimatta housuissani, kun unelmoin kalusta suussani ja työntymässä neitsytpyllyyni. Haaveiluni keskeytyi kun vierestäni kuului yllättäen "Moikka" Hätkähdin hieman ja huomasin moikkaaja oli naapurini. Hän asui pari kerrosta minua ylempänä ja oli oletettavasti muutaman vuoden vanhempi tyyppi. Hän oli sellainen rento, hyvin pukeutuva ja hyväntuulinen tyyppi, joka aina tervehti ja joskus juttelikin jotain hississä.

Moikkasin takaisin, mutta en osannut sanoa mitään sen kummempaa. Se ei kuitenkaan haitannut, sillä hän alkoi jutella minunkin edestä. "Hitto miten mahtava kesäyö, eikö, nää ekat kunnon kesäyöt on kyllä aina mahtavia vai mitä. Alkaa vaan aina himot hyrräämään ihan huolella. Hehheheh!" Hän jutteli ja katsoi minun ikään kuin kysyvästi. "No joo... niinhän siinä käy toki..." takeltelin takaisin, hieman yllättävästä avoimuudesta hämmentyneenä. Hän katsoi minuun jotenkin tutkivasti ja minulle tuli tunne kuin hän olisi jotenkin tiennyt mitä olin juuri haaveillut, vaikka eihän se tietenkään ollut mahdollista. "Eikö löytynyt baarista seuraa, vai odottaako puoliso kotona?" hän kysyi, selvästi minua jonkin verran humalaisempana. "Ei löytynyt joo, eikä oo kyllä ketään kotona oottamassakaan." vastasin. "Joo sama vika mulla." hän vastasi ja katsoi minuun hymyillen ja jotenkin läpitunkevalla katseella. Hänen katseensa sai minut jotenkin jännällä tavalla kiihottumaan ja siinä hetkessä mieleeni nousi yhtäkkiä ajatus hänestä alasti edessäni muna pystyssä.

Häkellyin omista ajatuksistani ja käänsin katseeni pois vähän nolosti naurahtaen. Hän otti minua olkapäästä kiinni ja kuiskasi korvaani. "No... mutta eihän tässä mitään hätää, voidaanhan me vähä auttaa toisiamme vai mitä?" Säpsähdin ja käännyin katsomaan häntä hämmästynyt hymy kasvoillani. Hän katsoi minuun tutkivasti ja hörähti sitten nauramaan. Minäkin nauroin levotonta naurua. Hän heitti vaan läppää, mutta minusta näki varaan ihan selvästi, että todellisuudessa haluaisin juurikin sitä. Tuo nauru kuitenkin helpotti, koska olin jo ehtinyt säikähtää, että minun pitäisi vastata kysymykseen jotenkin.

Aloimme olla jo talomme pihassa ja hän kysyi yllättäen että: "Haluaisitko tulla mun luo vielä jatkoille?" "Käännyin katsomaan häntä ja hänellä oli yhtäkkiä jotenkin erilainen ilme, ehkä vähän vakavampi ja olisin voinut vannoa, että siinä oli myös halua mukana." sydän pomppasi kurkkuuni ja koko kropassani tuntui väreilevä jännityksen tunne. Voisikohan olla mahdollista että tuo mies haluaisi seksiä kanssani. Nytkö se voisi tapahtua. "No.. vaikka.. mikä ettei.." sain sanottua ja hän hän hymyili minulle jotenkin innostuneen oloisesti ja sanoi sitten aivan kuin hieman flirttaillen: "Kiva. Tosi kiva juttu." Nyt alkoi tuntua, että tässä oli jo ihan varmasti jotain muutakin ilmassa, kuin pelkät jatkot, mutta ehkä minä silti vain haaveilin. todennäköisesti hän oli vain humalassa ja yksinäinen, eikä halunnut mennä vielä yksin nukkumaan. No niin. Mene jatkoille kun lupasit, juo pari kaljaa siellä ja sitten kotiin nukkumaan.

En silti mitenkään saanut päästäni mielikuvaa hänen alastomasta kehostaan päälläni ja kyrvästään uppoamassa sisääni. Avasin ulko-oven ja minua hävetti koska käteni tärisivät työntäessäni avainta sisään. Hänkin oli yhtäkkiä lopettanut juttelun. En uskaltanut katsoa häntä kohti, koska olin niin jännittynyt ja ajattelin että hän huomaa minussa jotain. Ainahan voisin selittää asian tietty humalalla.
Menimme hissiin (jatkuu) :)

13

2353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

(jatkuu) Heti kun hissin ovi sulkeutui, hän tarrasi minuun kiinni kovakouraisesti ja alkoi suudella. Säikähdin ja menin ihan jäykäksi. Hän irroittautui minusta ja sanoi hämmästyneenä: "Sori, mä luulin että sä haluaisit, anteeks tuli varmaan väärinkäsitys."
      Ajattelin että hitto, nyt tai ei koskaan pitää uskaltaa ja takeltelin: "ei... eiku.. kyllä mä haluan... säikähdin vaan..." "Ootko ihan varma" hän kysyi ja katsoi minuun intensiivisesti. "J-joo.. oon.. oon ihan varma.." sain vastattua. Pieni humala antoi varmaan rohkeutta, vaikka olinkin aika lailla hämmentynyt yhtäkkisestä päällekäymisestä. "Kiva." hän vastasi ja hymyili minulle kiimainen ilme naamallaan.

Samassa hissin ovi aukesi. Hän otti minua kädestä kiinni ja lähti vauhdilla hissistä käytävään. Tuntui jotenkin oudolta kulkea talon rappukäytävässä toisen miehen kädestä johdattamana. Hän avasi asuntonsa oven ja ohjasi minut sisään. Heti eteisessä hän otti minusta jälleen kiinni ja alkoi suudella. En ollut koskaan aiemmin suudellut miestä ja se tuntui jotenkin erikoiselta ja vähän iljettävältäkin, mutta myös tosi kiihottavalta, varsinkin kun olin jo valmiiksi tosi kiimoissani. Hän kouri pakaroitani ja ujutti kättään paitani alle. Itse en oikein tiennyt minne laittaisin käteni ja pitelin vain hänen selästään kiinni.

"Mä haluaisin ottaa sut tässä eteisessä. Sopiiko sulle." hän kysyi huohottavalla kiimaisella äänellä. "J-joo.." takeltelin takaisin. "Onko sulla kaikki ok?" hän kysyi. "On... on mulla... mua vaan vähän jännittää" vastasin. "Sä et taida olla kauheen kokenut vai?" hän kysyi. "En... en kauheen" vastasin ja pelkäsin että se veisi hänen halunsa. "Kiva. Se on mun mielestä just kiihottavaa. Haluatko sä varmasti?" hän sanoi ja koetin saada vastaukseeni painokkuutta sanoen: "Joo haluan, haluan tosi paljon." Ja pakotin itseni vielä oikein pyytämään, vaikka se tuntui jotenkin oudolta: "Ota mut tässä heti"

Hän tuntui innostuvan siitä todella paljon, sillä hän alkoi heti repiä vauhdilla vaatteita päältäni. Minua hävetti hiukan, koska olin viimeisen vuoden aikana lihonut jonkin verran, enkä muutenkaan ollut jaksanut kauheasti liikkua ja se näkyi kropassani mahan kohdalla makkaroina ja kasvaneina man boobseina. Toisaalta, hänellä näytti myös olevan jonkun verran rasvaa, että eipä sen niin väliä ollut. Hän veti myös omat vaatteensa pois ja nyt näin hänen vartalonsa. Hänellä oli tosiaan jonkin verran mahaa ja muutnekin hän oli suht roteva, muttei mitenkään varsinaisesti lihaksikas. Hänen munansa sojotti jo ihan kovana posliiniksi ajellussa jalkovälissä. Se ei näyttänyt mitenkään erityisen isolta, vaan ennemminkin keskikokoiselta, tai jopa hieman keskikokoista pienemmältä kalulta. Se kaartui hieman ylöspäin.

Kalun näkeminen sai kiimani nousemaan äärimmilleen ja kylmät väreet kulkivat pitkin koko ruumistani. Hän työnsi minut selkä vasten seinää ja nosti toisen jalkani kenkätelineen päälle. Sitten hän meni polvilleen eteeni ja otti kiinni kalustani. Oi että se kosketus tuntui ihanalta. Kukaan ei ollut koskenut kaluuni pitkään aikaan. Hän alkoi hitaasti runkata puolikovaa kaluani, joka kovettui hyvin nopeasti ihan kovaksi. Hän liikutteli terskaa edestakaisin tosi ihanan tuntuisesti.

Hän sylkäisi toiseen käteensä ja hieraisi syljen peppureijälleni. Säpsähdin tätä, niin intensiiviseltä se tuntui. Sitten hän työnsi sormensa sisääni. Se tapahtui liian nopeasti ja pyllyni meni kramppiin. Huudahdin ja huojuin paikallani. Häntä tämä ei tuntunut haittaavan, vaan päinvastoin kiihottavan lisää. Hän päästi irstaan kuuloisen "aaaahh" äänen ja otti munani yhtäkkiä suuhunsa. Voi luoja se tuntui hyvältä. Hän alkoi heti imeä sitä kunnolla ja samalla hän ryhtyi sormettamaan persettäni. Jos en olisi ollut vähän humalassa, niin olisin tullut varmasti heti.

Tämä suihinotto oli jotain ihan muuta mitä olin koskaan aiemmin kokenut. Hän imi kaluani todella intensiivisesti ja samalla sormi paineli ja hieroi eturauhastani voimakkaasti. Huokailin, voihkin ja kouristelin siinä seinää vasten. Sitten hän yhtäkkiä nousi ylös ja käänsi minut toisin päin. "Pyllistä!" hän käski ja minä tottelin. Nojasin käsilläni seisään ja pyllistin peppuani häntä kohti. Voi luoja. Enpä olisi uskonut vielä puoli tuntia sitten että hetken päästä olen naapurin eteisessä pyllistämässä persettäni pantavaksi. Aivan mahtavaa! Vihdoinkin!

Hän läimäisi kerran pakaroitani ja levitti niitä sitten kovakouraisesti. Hän valutti sylkeä vakooni ja tunsin kuinka se valui sitä pitkin alaspäin reijälleni. Sitten hän alkoi työntää selvästi kahta sormea sisääni. Se tuntui kiristävältä ja koetin olla niin rentona kuin mahdollista ja hengittää syvään. Toisella kädellään hän alkoi kouria rintojani ja kuiskutteli sitten korvaani. "Hitto sulla on tiukka pylly, aivan mahtava. Ja ihanat tissit, tosi hyvän tuntuset" Naurahdin hieman vaivautuneesti. Oli jotenkin nöyryyttävää kuulla toisen miehen kuiskaavan irstaalla äänellä korvaani kehuja tisseistäni, samalla kun hän kouri niitä. Olin kuitenkin mies. (jatkuu)

• Anonyymi00002

(jatkuu) Muutenkin hänessä ja hänen otteissaan oli jotain todella irstasta ja melkein iljettävää. Siinä miten hän kouri minua ja huohotti korvaani rivolla äänelläni. Vaikka se tuntuikin jotenkin pervolta ja tavallaan iljettävältä, niin samaan aikaan se oli niin uskomattoman nautinnollista ja kiihottavaa, etä halusin ehdottomasti jatkaa. Ja jotenkin juurikin se rintojeni kouriminen tuntui nyt aivan mielettömän hyvältä.

Sormet upposivat syvemmälle pyllyyni ja kiristivät sitä niin että se sattui jonkin verran. Kuitenkin se tuntui ennen kaikkea aivan sairaan hyvältä. Ja huokaisin syvään selkääni kaareuttaen kun ne painuivat viimeistenkin sulkijalihasten ohi. Hän jatkoi kourimista ja alkoi myös nuolla korvaani. Voi hitto miten limaiselta ja kiimaiselta se tuntui. Sitten hän alkoi naida pyllyäni sormillaan, ensin hitaasti, mutta aika nopeasti kiihdyttäen. Ähkin ja puhkuin voimakkaiden tuntemusten vallassa ja hän huohotti korvaani kähmien minua samalla. Sitten hän sanoi: "Nyt mä nussin sua" Valahdin melkein veltoksi
      (jatkuu)

• Anonyymi00006

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi00003

kiva tarina.minulla tuli lukiessa kovavaksi.runkkaan laukean aika nopeasti,tykkäisin olla kimppa jutussa.

• Anonyymi00004

Naurettavaa paskaa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Naurettavaa paskaa

Ai nyt olet jo noin sairas paskakin naurattaa. Pyydä lääkkeet sulla näyttää olevan ongelmia muutenkin. Klo 01:54 Mitäs alat paskalles nauraa tuohon aikaan

• Anonyymi00007

Jatka tarina loppuun🙏👍👍

• Anonyymi00009

(jatkuu) Voi luoja! Nyt se tapahtuu! Nyt saan vihdoinkin kokea miltä tuntuu saada toisen miehen oikea kalu pyllyyn. Minua alkoi melkein huimata, niin kiihottavaa ja jännittävää se oli. Hän veti sormet pois perseestäni ja säpsähdin ja huudahdin kun se oli niin voimallisen tuntuista. Sitten hän yhtäkkiä kysyi. "Onko sulla kortsuja?" voi vittu ajattelin ja vastasin "Ei.. ei kyllä satu olemaan." "Ei mullakaan oo, mutta oon kyllä täysin terve, puoli vuotta siitä kun viimeksi oon pannut ja sillonkin kortsulla ja oon käynyt sen jälkeen testeissä.." "Mäkin oon viimeksi ex tyttöystävän kanssa ja oon käynyt testeissä." vastasin. Pieni epäilys nousi kuitenkin ikävästi mieleen. Hän vastasi. "Ok. Yleensä kyllä en pane paljaalla, mutta nyt tekis kyllä aivan hitosti mieli ja jos sä kerran varmasti oot terve." Mietin hetken ja jostain syystä luotin häneen ja sanoin. "Joo.. mulle sopii paljaalla." "Mahtavaa, mun tekee niin kovasti mieli panna sua." hän sanoi ja sitten hän kääntyi taakseni taivutti minua eteenpäin ja sanoi: "Pyllistä!" minä pyllistin seinään nojaten ja työnsi neitsytpeppuni tarjolle.

Katsoin olkani yli ja näin kun hän sylkäisi kädelleen ja sitten levitti sen reijälleni. Sen jälkeen hän hieroi kuolaa kalulleen. Sitten hän otti pakaroistani kiinni ja levitti niitä. Tunsin kuinka hän painoi kalunsa reijälleni. Sydämmeni hakkasi niin että se tuntui tulevan ulos rinnastani ja haukoin henkeä. Hän veti minut tiukasti itseään vasten ja alkoi painaa kalua sisään. Hän kouri taas rintojani ja kähisi korvaani "Sä oot ihan kiimassa, sä haluut tätä, sä haluut mun munaa, sä haluut sitä." En vastannut mitään, huohotin vaan ja keksityin rentouttamaan anustani.

Kyrpä alkoi painua vääjämättä sisään ja se venytti kivuliaan, mutta niin ihanan tuntuisesti reikääni. Huohotin ja ynisin ja yritin olla rentona. Tunsin kun kalu alkoi avata viimeisiäkin sulkijalihaksia aiheuttaen aivan mielettömän paineen ja avautumisen tunteen pyllyssä. En meinannut pysyä paikoillani, vaan vääntelehdin ja voihkin tahattomasti hänen otteessaan. Onneksi hän hidasti hieman työntöä, koska pelkäsin että se sattuisi muuten ihan hitosti. "Oi että sulla on tiukka pylly. Aivan helvetin hyvän tuntunen. Mä haluun nauttii tästä."hän murisi korvaani irstaalla äänellä ja kouri rintoja koko ajan. Hän veti kaluaan hieman takaisin ja painoi taas syvemmälle, ja takasin ja taas syvemmälle ja näin se upposti hitaasti joka työnnöllä syvemmälle, kunnes tunsin kuinka se luiskahti syvimpien lihasten läpi ja liukui syvälle pyllyyni.

Minulta pääsi huudahdus ja selkäni kouristui tahattomasti tuon valtavan tunteen voimasta. "AAAAhhh!" hän huohotti korvaani. "Ai vittu miten tiukka, aivan vitun tiukka.." hän mutisi ja alkoi työnnellä kaluaan edestakaisin sisälläni. Minä huohotin ja ynisin ja keskityin rentoutumaan. Aika nopeasti nussiminen lakkasi sattumasta ja pian tunsin vaan mahtavaa paineen tunnetta ja mielettömän ihania tun tuntemuksia, kun kalu liikkui sisälläni, reikääni venyttäen ja eturauhastani hieroen.

Ja niin tuo mies kouri minua, nussi persettäni ja huohotti ja ähki korvaani todella irstaasti. Jos tämä ei olisi tuntunut niin ihanalta, niin minua olisi varmasti ällöttänyt. Hän kiihdytti tahtia ja alkoi nylkyttää minua niin kuin joku koira. Hän veti minua itseään vasten ja painautui päälleni niin että selkäni köyristyi eteenpäin. Nojasin seinään ja katsoin omaa munaani. Se heilui seisokissa jalkojeni välissä ja sen päästä valui valtavat määrät limaa, joka helilahteli ja tipahteli lattialle kenkien päälle.

Hän kiihdytti tahtia entisestään ja nussi minua nyt tosi kovaa nylkyttäen. Selkäni liukui hikisenä hänen karvaista vatsaansa vasten ja pyllyni ja hänen lantionsa välistä kuului riettaan kuuloista litinää ja ajoittaista lätsähtelyä. Jotenkin hänen munansa varmaan osui juuri oikeisiin paikkoihin pyllyssäni, koska se tuntui koko ajan vaan paremmalta ja paremmalta. Lämmin mielihyvän tunne levisi alapäähäni ja koko kroppaan ja minusta alkoi tuntua että saatan laueta pian. minusta alkoi tuntua oudolta ja poskia kuumottaa todella paljon. Päässäni oli oudon sumuinen olo ja jalat alkoivat tuntua heikoilta.

Hän alkoi nuolla korvaani samalla iljettävän kuuloisesti ähkien ja sitten hän yhtäkkiä otti kaluni käteensä ja alkoi runkata kovaa tahtia. Se oli minulle liikaa, se oli liian intensiivistä ja kouristelin ja voihkin hänen otteessaan, sietämättömän voimakkaan, mutta kiihottavan tunteen vallassa. Tunsi nipistyksen palleissani ja perseeni alkoi supistella hänen kalunsa ympärillä. Sain aivan mielettömän orgasmin. Spermaa alkoi roiskahdella kaluni päästä pakottavalla paineella ja menin ihan hervottomaksi. Olisin varmasti lysähtänyt lattialle, jos hän ei olisi pitänyt minusta kiinni.

Samalla hän alkoi päästeellä pitkiä urahduksia korvaani ja työnnellä pitkillä pusertavilla työnnöillä kaluaan niin syvälle kuin mahdollista. Huomasin että hänkin laukeaa. Jonkin aikaa hän lykki minua sillä lailla, samalla kovasti, jopa vähän kivuliaasti minua puristellen. (jatkuu)

• Anonyymi00011

Ooh.iso kulli perseessä saa kyllä miehen tajuttomaan orgasmiin.ei tarvi etes runkata omaa kullia kun lasti lähtee.se on jotain uskomattoman taivaallista

• Anonyymi00013

Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa

Luet kuitenki kaikki.alkoko pini pippeli seisoon

• Anonyymi00015

Runkkasitko samalla kun luit tekstit.tuntuko kurkku hyvältä perseessä kun tulit

• Anonyymi00016

(jatkuu)
      Siinä sitä sitten oltiin. Minä seisoin jalat täristen, juuri ja juuri pystyssä pysyen, edelleen hänen otteessaan, huokaillen syvään. Ja hän piteli minua kiinni, huohottaen korvaani liikkumattomana. Laukeamisen myötä kiima alkoi kadota nopeasti ja hänen hikinen karvainen rintansa selkääni vasten, hengitys korvassani ja kädet rinnallani ja kalullani alkoivat tuntua ikävän iljettäviltä. En kuitenkaan kehdannut sanoa mitään, tai irtautua otteesta.

Sitten hän kuiskasi korvaani. "Sain sut tulemaan yhtäaikaa mun kanssa. Aika mahtavaa. Tuntu ihanalta kun sun pylly supisteli mun kalun ympärillä kun sä laukesit. Se tuntu niin mahtavalta että mä tulin siitä heti. Tykkäsitkö sä." Sain vastattua hiljaa että "Joo..." "Kiva.. Tuntuko hyvältä laueta, kun mä nussin vielä?" hän kysyi. En olisi oikeastaan halunnut enää jutella mitään, mutta koetin kuitenkin vastailla, etten vaikuttaisi töykeältä ja olihan totta että nautin siitä suuresti. "Joo... se tuntu kyllä tosi hyvältä." "Onko sulla kaikki ok?" hän kysyi hieman huolestuneella äänellä. "Joo.. on, ei tässä mitään, vaan... vaan vähän hämmentynyt olo." vastasin. "Ai jaa... mutta tykkäsitkö kuitenkin?" "Tykkäsin... on vaan... jotenkin vähän hassu olo..." "Sä et taida olla kauheen kokenut vai kuinka, sulla oli niin tiukka pyllykin." hän sanoi ja minua alkoi jotenkin hävettää. Samalla olisi halunnut jo irtautua täsät otteesta ja vaan lähteä kotiin. Päätin kuitenkinolla rehellinen ja sanoin. "No.. tota.. itse asiassa.. tää oli mun eka kerta."

"Häh! Ihan tosi! No ei ihmekaään että olit niin tiukka ja vähän jännittyneen olonen. Mutta olit silti niin kiimassa, että en arvannut. Onhan sulla kaikki ihan ok?" "Joo ei oo mitään hätää, ihan kivaa oli, pitäis varmaan lähtee jo kotiin tästä." sanoin jo vähän vaivaantuneena. "Joo, toki." hän vastasi ja irtuatui minusta hieman, mutta ei vetänyt kuitenkaan kaluaan ulos vielä. "Oota. Mennään tohon kylppäriin tälleen, ettei lorahda mitään sun perseestä tähän eteisen matolle. Sun mällit jo tais mennä tuohon kenkien päälle." hän sanoi yhtäkkiä. Voi hitto! Minulle alkoi tulla jotenkin halju olo. Laskuhumala alkoi painaa ja tajusin että enhän minä ollut mitenkään huuhdellut persettäni, nyt sieltä saattoi purskahtaa ties millainen kakan ja sperman sekainen mälli hetkellä millä hyvänsä.

Hän lähti johdattamaan minua kylppäriin, jonka ovi oli onneksi ihan metrin päässä eteisessä. Kävelimme pienin askelin kiinni toisissamme, hänen kyrpänsä yhä perseessäni. Se tuntui jotenkin todella nololta ja nöyryyttävältä. Jotenkin mieleeni tuli ex- tyttöystäväni. Jos hän näkisi minut nyt, nussittuna, töpöttelemässä kylppäriin, hikisen miehen otteessa, perse täynnä kalua ja spermaa. Pääsimme sisään kylppäriin ja hän kävelytti minut vessan pöntön luo, niin että olimme siinä sen yläpuolella, jalat molemmin puolin. Sitten hän veti kyrpänsä pois. Säpsähdin kun se luiskahti ulos, aiheuttaen jännän luiskahtavan ja helpottavan tunteen. Pyllystäni pääsi märkä ja löysä pieru, joka kaikui kylppärissä. Tunsin kun tavaraa valahti vaostani alas reisiäni.
      Katsoin sinne ja onneksi siinä ei näkynyt juurikaan kakkaa, lähinnä varmaan spermaa ja muuta, hieman rusehtavaa limaa.

"Tuu käymään suihkussa, tai jos haluut, niin voit toki käyttää tota pideetäkin." hän sanoi ja alkoi pestä itseään suihkussa. En halunnut enää mennä hänen lähelleen, joten otin vaan pideesuihkun ja aloin pestä sillä kiireissäni pyllyäni. Se tuntui todella nololta, putsata nyt siinä spermaista limaista persettä toisen miehen edessä. Hän ei onneksi katsellut minua, vaan keskittyi itsensä pesemiseen. Hänkin oli jostain syystä nyt hiljaa, vaikka aiemmin hän selitti koko ajan jotain. Sain itseni valmiiksi ja hän neuvoi ottamaan pyyhkeen kaapista. Pyyhin sillä itseni nopeasti ja menin ulos suihkusta. Hän pesi vielä itseään.

Aloin etsiä vaatteitani ja laitella niitä päälleni. Hitto vieköön, housuni ja toinen kenkäni oli ihan spermassa, mutta laitoin ne kuitenkin päälleni. Kuulin kun hän sulki suihkun. En jaksanut enää jäädä juttelemaan, huikkasin vaan että "Mä lähen nyt, moikka." ja avasin oven. Hän kurkisti ulos kylppärin ovesta ja sanoi "Aaa sä l'ähdet jo. Ok. No moi vaan. Oli kivaa.. ainakin mulla. Etkö olisi halunnut jäädä hetkeksi jutteleen?" hän kysyi jotenkin huolestunut ilme naamallaan. "Joo mullakin oli kivaa, mutta haluun nyt mennä nukkumaan. Hyvää yötä." vastasin vähän hätäisesti ja lähdin ulos. "Ok. Hyvää yötä." hän vastasi.

Hiippailin portaita pitkin pari kerrosta alemmas omalle asunnolleni. Toivoin ettei kukaan tulisi porraskäytävässä vastaan. Tuntui että minusta varmaan näkyi että mitä olin juuri ollut tekemässä. Kotona kävin vielä kunnolla suihkussa ja menin sänkyyn. Aamuyön aurinko paistoi jo korkealla ja linnut lirkuttivat kovaääniesti ulkona. Makasin sängyssä hämmentyneenä, kykenemättä nukkumaan. Olin ihan kuin vähän sokissa tapahtuneesta. Se oli tullut niin yllättäen, mutta toisaalta se oli uskomattomalla tavalla juuri sitä mitä olin haaveillut. Ja se tuntui ihanalta :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe