Aasia lähelläsi

Anonyymi-ap

Töihin ostin jääkaappiin eväitä Vantaan Tammiston Aasia Supermarketista. Aivan loistava kauppa ja uskomaton valikoima. Pelkästään chilituotteita varmaan sata erilaista. Ostin myös mausteita ja erilaisia nuudeleita, jotka on kätevin tehdä töissä. Tulinen oli oikeasti tulinen, ei tarvinnut lisätä chiliä. Filippiiniläisiä makkaroita, possurullia, valkosipulirouhetta, kuivattuja katkarapuja ja tonnikalapihvejä raakapakasteena. Puoli kiloa tunapihvejä maksoi 6,72€ eli ei hinnankirous eikä ole mitään silppua liemessä jossa on mukana kalan kaikki osat. https://ibb.co/R426mKsG
Mausteet on halpoja ja kalatkin kohtuullisen halpoja, mutta lihatuotteet ymmärrettävästi hieman kalliimpia.

laiffila

8

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Voin vakuuttaa että nuudelit on aivoruokaa suoraan paketista syötynä elokuvissa.

    • Anonyymi00002

      Katos perhana keltaevätonnikalaa reippaat 13 euroa kilo ja keltaevätonnikala on aitotonnikala. Nyt on hinta kohdillaan pitääpäs vierailla tuolla!
      Keltaevätonniala (Thunnus albacares) voi kasvaa yli 200 kiloiseksi. (Googlasin)

      GolfAri

    • Anonyymi00003

      Virolaiselle työkaverille tein yhden tunapihvin voissa pannulla, suolaa ja pippuria, kehui että parasta tonnikalaa mitä on koskaan syönyt. Olen samaa mieltä, suosittelen.
      Kilohinta todellakin naurettavan vähän aidosta tonnikalasta.

      laiffila

      • Anonyymi00004

        Edullista on aito tonnikala: 24,95€ kg.
        Tonnikalan maustamiseen suolaa, mustapippuria, sitruunaa, soijaa ja inkivääriä. Kalan pintaan rypsiöljyä. Pihvi kuumalle pannulle ja paistetaan kummaltakin puolelta 1min 45sek.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Edullista on aito tonnikala: 24,95€ kg.
        Tonnikalan maustamiseen suolaa, mustapippuria, sitruunaa, soijaa ja inkivääriä. Kalan pintaan rypsiöljyä. Pihvi kuumalle pannulle ja paistetaan kummaltakin puolelta 1min 45sek.

        Sulla siellä tuotantolinjalla on mausteet, soijat ja inkiväärit rypsiöjyineen , se hieno työpaikka.

        Minä olisin tuon paketillisen tarjoillut mieluummin kotijoukoille kuin virolaiselle työkaverille.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sulla siellä tuotantolinjalla on mausteet, soijat ja inkiväärit rypsiöjyineen , se hieno työpaikka.

        Minä olisin tuon paketillisen tarjoillut mieluummin kotijoukoille kuin virolaiselle työkaverille.

        Kalan lisukkeeksi on hyvä valmistaa herkullinen perunamuusi Mummon perunajauheesta.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sulla siellä tuotantolinjalla on mausteet, soijat ja inkiväärit rypsiöjyineen , se hieno työpaikka.

        Minä olisin tuon paketillisen tarjoillut mieluummin kotijoukoille kuin virolaiselle työkaverille.

        Virolainen työkaveri on todellinen herkkusuu.
        Hän osaa todella arvostaa voissa muhinutta tuunikalaa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Virolainen työkaveri on todellinen herkkusuu.
        Hän osaa todella arvostaa voissa muhinutta tuunikalaa.

        Ihastui siinä määrin että kävi hakemassa loput viisi pakettia itselleen. Minä vein jo aiemmin neljä pakettia (2kg) kotiin.

        laiffila


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe