”Patukkamies” hermostui nuorten mopoiluun ja otti oikeuden omiin käsiinsä
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009772814.html
Kumma, ettei nykyajan hermanneja saada kuriin. Jatkoa edelliselle ketjulle. Jeps. Jatkakaa!
Patukkamies riehui Hämeenlinnassa VOL. 4
37
491
Vastaukset
- Anonyymi00001
Patukkamiehen
Sä opit kohta tuntemaan
Suuren suuri niin mä oon
En mahdu putkaan
Patukkamiehen
Taas tarinoita kerrotaan
Olen nelikymppinen
Ja onnellinen
OOOOOOooooonnnn
Seitsemän kertaa vahvempi suaaaaa
Katso mua!
Voi angstijonne ojentua
Patukkamiehen
Voi nähdä vain se ihminen
Joll’ on mopo äänekäs
Ja viritetty
Patukkamiehen
On unelmana rauha maas
Hiivin illoin ikkunaas
Ja ojennan taas
Ja auto mut kauas turvaan kantaa, jos mua vainotaan
Kas ainahan ystävä apua huutaa, kun sitä tarvitaan
Ja siksi mä Käitsylle kintaalla viittaan, en ole peloissain
Vaan vaara jos uhkaa, silloin huidon, Katuma tukee ain
OOOOOOooooonnnn
Seitsemän kertaa vahvempi suaaaaa
Usko mua!
Voi veetikin näin aikuistuaaaaaAAAAA- Anonyymi00009
swed
- Anonyymi00014
PATUKKA JÄRJEN TOI, MOPO JÄRJEN VEI. HIDAS ON LAKIKIEMUROINEN POLIISI, JOKAPAIKKAAN EHTIÄ EI, TUTKIIN AIKA PITKÄLLE VIE. KÄRÄJÄTUOMARI PÄÄTÖKSEN TEKEE LINNAA TAKOO. ASIA AJETTIIN, NIINKUN HALUTTIIN. PATUKKAMIEHEN SIVIILIT JOUKOLLA HUUTAIN PUOLUSTAA KÄY, RÄLLÄÄJIEN JOUKKO SUURI TAISTOHON VIIMEISEEN ASTI KÄY. SOTAA KÄYDÄÄN, LOPPUA EI NÄY. KAIKKI HAJALLA OLLA REHOTTAA.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
PATUKKA JÄRJEN TOI, MOPO JÄRJEN VEI. HIDAS ON LAKIKIEMUROINEN POLIISI, JOKAPAIKKAAN EHTIÄ EI, TUTKIIN AIKA PITKÄLLE VIE. KÄRÄJÄTUOMARI PÄÄTÖKSEN TEKEE LINNAA TAKOO. ASIA AJETTIIN, NIINKUN HALUTTIIN. PATUKKAMIEHEN SIVIILIT JOUKOLLA HUUTAIN PUOLUSTAA KÄY, RÄLLÄÄJIEN JOUKKO SUURI TAISTOHON VIIMEISEEN ASTI KÄY. SOTAA KÄYDÄÄN, LOPPUA EI NÄY. KAIKKI HAJALLA OLLA REHOTTAA.
Döner jytten shjk
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Döner jytten shjk
Smoke Need Every Day!
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Smoke Need Every Day!
ap on homo
- Anonyymi00002
Harri Keskitalo on paras kiinteistöjenvälittäjä, paras asunto ikinä saatiin. +Pointsit patukkamiähel!
- Anonyymi00003
Smoke weed every day, nejäs kerta toden sanoo se, painetaan kovaa
- Anonyymi00004
Smoke weed every day ei ole oikein etä katumaa alistetaan ja vähätellää kokko ajan vaan se takia kun jonnet täällä päristelivät
- Anonyymi00005
smoke weed evry day
patukkamies on ok - Anonyymi00006
sweday
- Anonyymi00032
SmokeweedEveryday
Patukkamies osaa hommansa.
- Anonyymi00007
Mopojonnet hävisivät sukulaisineen ystävineen.
- Anonyymi00016
Toista on puukkomannet, niillä on taskuissaan paukkuraudat, kuin vornasella.
- Anonyymi00008
Kaikkea sitä. Vai että oikein patukkamies. Voimia Hämeenlinnaan vaan.
- Anonyymi00010
Patukkamies ei toiminut niin että olisi tehnyt äidistään ylpeän.
- Anonyymi00013
Väittely Käikäläläisen kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Väittely Käikäläläisen kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa.
Kertokaapa miksi ei Käikälässä oleville ja asuville koskaan ulkoilma maistu. Aina vaan päivisinkin sisällä. Ei kukaan ulkoilemassa, rannalla tai muuten happea haukkaamassa, edes kesällä. Lapsetkin pidetään aina sisällä. Ja paikalla kyllä olette, kun on autoja pihoissa. Pyöräillessä tuosta läpi sekä bussin ikkunasta olen saanut alueestanne aika karun kuvan. Vastatkaapa tähän!
- Anonyymi00011
SmokeWeedEveryDay
Nuoret kuriin ja keppiä annetakoot- Anonyymi00015
ja tositoimiin ryhdyttäköön.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
ja tositoimiin ryhdyttäköön.
Smoke weed everyday eksä tajuu ninku daijjuu he mitä välii, jos patukkamiäs vähän jonneja kurittaa kuonoon pimppauspampullaan? Ihan turha on leikist suuttuu. En mä ainakaan todellakaa maksa mun hautakivee hei.
- Anonyymi00012
Hämeenlinnassa on siis oma treblinkan komendantti, on se mukava kuulla.
- Anonyymi00018
Smokwweed everyday yo
- Anonyymi00020
Kyllä näitä piupaupillipiipareita pitää jotenkin löylyttää. Hyvä patukkamies! Olet äijä.
- Anonyymi00033
Smouk wiid evridei kylla juuri nain.
- Anonyymi00021
swedy
- Anonyymi00022
Smoke weed everyday Yo
Rastat lepattaa kun pieraistenkin voi jonnet ojentaa, pilvi - kolmiriviin järjesty - lakki - päästä - taakse - poistu - peace! Onks järkee armejjas oikeesti? Einstein oli pasifisti
Patukkamies on ok mies hän. - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Smoke weed everyday Yo
Rastat lepattaa kun pieraistenkin voi jonnet ojentaa, pilvi - kolmiriviin järjesty - lakki - päästä - taakse - poistu - peace! Onks järkee armejjas oikeesti? Einstein oli pasifisti
Patukkamies on ok mies hän."ok mies"
Samaa mieltä.
- Anonyymi00025
- Ole isä
- Hemmottele lapset pilalle
- Anna mopot jokaiselle
- Halveksi Katumaa
- Anna lasten häiriköidä viikkotolkulla metelillään
- Ykä kouluttaa patukalla vähän
- Itke katkerasti ja syytä Katumalaisia
- Sano myös, että toiset ovat vain kateellisia, kun heillä ei itsellään ollut mopoja muksuna
Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?- Anonyymi00027
smokeweed every day
Täyttä asiaa koko kommentti on, näin on, jos tuntisin irl niin tarjoisin oluen hyväle tyypille.
Rattiin ei toki parane mennnä jos on ottanut jotain. Eikannata ajaa kuin Upi hondaa seinän läpi. - Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
smokeweed every day
Täyttä asiaa koko kommentti on, näin on, jos tuntisin irl niin tarjoisin oluen hyväle tyypille.
Rattiin ei toki parane mennnä jos on ottanut jotain. Eikannata ajaa kuin Upi hondaa seinän läpi.Kuka on Upi??
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kuka on Upi??
Mopojonnejen isä.
- Anonyymi00029
Soittaakohan taas joku hätäkeskukseen kesällä mopoilun takia?
- Anonyymi00034
Ehkä soittaakin, kui?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ehkä soittaakin, kui?
Smoke weed every day soittavat jos on soittaakseen, ei ole keltään pois, peace.
- Anonyymi00037
Voi teitä nuoria poikia, kun joku vähän patukalla huitoo päähän, niin olette oikeuteen haastamassa heti...
- Anonyymi00038
Smoke Weed Every Day Yo Man!
Melkone jet lag porukalla ku näin väsynyttä keskusteluu. Uusin passin. Sit Thaimaaseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2453105Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181740Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1301253- 1041248
- 751157
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967- 135962