Hyvä Piritta Rantanen

Anonyymi-ap

Etkö ole tiennyt tai etkö niin välitä, että työasunnossa ei edustaja saa yöpyä.
Se työasunto on työn tekemistä varten ei yöpymistä.
Sama kuin nukkuisi eduskunnassa.
Ilmeisesti jotain vähennyksien kierrätystä tässä varmaankin taustalla on.
Saa vuokran maksettua työhuone vähennyksellä tai jotain.

29

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

      Demokraattien koodisto on sama sapluuna kaikille? Ja työasentooo.

    • Anonyymi00005

      Hohhoijaa, joo.

    • Anonyymi00007

      Aloittaja on ihan pihalla,ei kai Piritta kulje joka päivä Jämsa-Helsinki-Jämsä. Haloo sulle aloittaja selitä tarkemmin mitä tarkoitit.

      • Anonyymi00010

        Kyse on Helsingissä oleva 14 neliön työasunnoksi vuokrattu asunto.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyse on Helsingissä oleva 14 neliön työasunnoksi vuokrattu asunto.

        Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä


    • Anonyymi00008

      Ei Piritta työpaikkahuoneessaan vietä vapaa-aikaansa.

      • Anonyymi00009

        siis ei niin,siis vaan siis meidän siis alla siis...eikö siis niin..


      • Anonyymi00011

        Yöpyy kuitenkin.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Yöpyy kuitenkin.

        Mee sinne minne ei valo paista kyyläri


    • Anonyymi00017

      Vai ei asunnossa saa yöpyä. Ja mikä on työasunto?

    • Anonyymi00020

      Vaalit lähestyy ni pitää keksiä jotain näkyvää ja kuinka vaarallista työtä on. Ketkähän tuotakin äänestää.

      • Anonyymi00023

        siis hankitko sinä siis lypsykoneen..siis eikö niin..


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        siis hankitko sinä siis lypsykoneen..siis eikö niin..

        Hanki lobotomia


    • Anonyymi00024

      Kyllä ne muutkin ihmiset on kulkenut junalla Jämsä Helsinki väliä, ja on sanonnut että hyvä kulkuyhteys eduskuntatalolle 10 minuutin kävelymatka

      • Anonyymi00026

        Pakko se on uskoa miten sisäänpäin lämpiäviä juntteja jämsässä asuu kaikkea kytätään mikä liikkuu hohoijaa


      • Anonyymi00029

        Hanki lobotomia


    • Anonyymi00028

      Kyttääjät kylällä. Jämsä elämäsi tarina, muut tietää jo tuntia ennen itseäsi asiasi.

      • Anonyymi00030

        Hehehee mene jämpsän porttiin viihtymään kera munkin puremisen


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Hehehee mene jämpsän porttiin viihtymään kera munkin puremisen

        Siis tarkennan vielä, viihtymään kera MUNKIN HOKEMISEN!


      • Anonyymi00033

        siis JN kyllä tietää,siis eikö niin


    • Anonyymi00032

      Milloin viimeksi SDP on ollut työntekijän puolella?

      JOS kyseinen puolue vuoden kuluttua voittaa vaalit, niin pahoin pelkään että työntekijöiden ostovoima supistuu ja pahasti. Olkaahan tarkkana ketä äänestätte.

      Ei ole sama puolue, kuin 2000 luvun alussa.

      • Anonyymi00034

        meinaat että äänestäminen kannattaa vielä....no harhoissa on varmasti mukava elää..


      • Anonyymi00041

        Ajatelkaa kaksikkoa Lindman ja Tuppurainen?
        Ei kyllä hyvää seuraa. Lindman on täysin jäätyvä henkilö kun tulee isojen päätöksien aika aivan kuin Stubb. Tuppuraisen ansiot tiedetään. Sinne meni Saksaan ne 8 miljardia.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Ajatelkaa kaksikkoa Lindman ja Tuppurainen?
        Ei kyllä hyvää seuraa. Lindman on täysin jäätyvä henkilö kun tulee isojen päätöksien aika aivan kuin Stubb. Tuppuraisen ansiot tiedetään. Sinne meni Saksaan ne 8 miljardia.

        Hirvittää ajatellakaan jos venäjä tuosta innostuu vielä enemmän ulottamaan lonkeroitaan tänne länteen niin miten Stubb ylipäälikkönä pystyy toimimaan.
        Näen jo silmissäni miten hän jäätyy eikä osaa toimia.


    • Anonyymi00035

      Eikös se Persu Hakkarainen asunut saunassa Helsingissä. Siihen sai sitten saunalisän .

      • Anonyymi00037

        voisin nuolla riittaa...hieman


    • Anonyymi00038

      Pöljä, hoida vaan omat asiasi, jos edes pystyt

    • Anonyymi00039

      Nordean ylijohto tarinoi sopeutumisen vievän kaiken. Tosin taivaassa ei ole sijaa pelkureillekaan.

    • Anonyymi00040

      Ensinnäkin, missä ketjun aloittaja ajattelee maakuntien edustajien yöpyvän Helsingissä? Vuokra-asunto kaupungilla on juuri sitä varten, saa siellä töitäkin tehdä vaikka yökaudet, jos huvittaa.
      Edustajilla on jokaisella eduskunnassa oma henkilökohtainen pikku koppero työhuoneena, se ei ole tarkoitettu yöpymiseen.

      Työhuonevähennys on poistunut verotuksen eduista. Sen saa vähentää vielä kuitenkin ammattimainen sijoittaja, Rantasta se ei siis koske.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe