Värit ja käytös

Anonyymi-ap

Tänään keskustelin töissä pakkaamon henkilökunnan kanssa väreistä. Pakkaus tuotantolaitoksessa on ykspuolista ja puuduttavaa työtä sinänsä. Tuote jota pakkaat on muuten samaa, väri vain vaihtuu. Kysyin lempiväreistä tänään. Mieleen jäi sininen, sinisen vastaväri on oranssi jota yksi työntrkijä ei voinut sietää. Minun lempiväri on oranssi, mutta tykkään sinisestä. Kaariina suonpetä (tapakouluttaja) pukeutui pääsääntöisesti siniseen ja ei voinut sietää oranssia. Musta oranssi täydentää juhlissa kun jos on tummahipiäinen, sininen ainakin romanivaatrtuksessa on musta arkiväri.

6

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Musta kun nään romaninaisen sinisessä yläosassa kaupungilla että sillä on työvaatteet päällä. Jokainen kokee värit vähän erillä tavalla

      • Anonyymi00002

        Niin ja tuosta Kaariina Suonperästä, osas varmaan eläissään käytössäännöt ja etiketin tarkalleen. Hänen miehendä oli puolustusvoimain palveluksessa ennenkuin tappo ihtensä. Elkää olko liikaa säänyöjen orjia. Ihmisyys ja suvaitsevaisuus kantaa pitemmälle kun käyyösohjeet


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Niin ja tuosta Kaariina Suonperästä, osas varmaan eläissään käytössäännöt ja etiketin tarkalleen. Hänen miehendä oli puolustusvoimain palveluksessa ennenkuin tappo ihtensä. Elkää olko liikaa säänyöjen orjia. Ihmisyys ja suvaitsevaisuus kantaa pitemmälle kun käyyösohjeet

        Mua itteä vaivas kun melkein 40 vuoden jälkeen tajusin että syön haarukalla ja veitsellä väärinpäin. Siis pidän haarukkaa oikeassa ja veistä vasemmassa. Onneks se on nykyään niin että sen voi valita. Yks jännitys vähemmän hienossa pöydässä joka päivä


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mua itteä vaivas kun melkein 40 vuoden jälkeen tajusin että syön haarukalla ja veitsellä väärinpäin. Siis pidän haarukkaa oikeassa ja veistä vasemmassa. Onneks se on nykyään niin että sen voi valita. Yks jännitys vähemmän hienossa pöydässä joka päivä

        Musta tuo ranskalainen malli että haarukka ja veitdi vaihtaa kätisyyttä siinä välissä ennenkuin ruokapala ehtii suuhun on vähän työlästä


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Musta tuo ranskalainen malli että haarukka ja veitdi vaihtaa kätisyyttä siinä välissä ennenkuin ruokapala ehtii suuhun on vähän työlästä

        Ja etikettisääntöjen rikkomuksesta on sitten ihan moukkamaista kommentoida.


    • Anonyymi00008

      Miusta parhaat värit on sateenkaaren värit! Näin siis vaikka mie en olekaan niitä sateenkaarijeenoja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe