Kyl se jyrsii kun lähden talvella aamukuuteen fillarilla polkeen duuniin Kuokkalasta ja naapurin nokinenä vetelee hirsiä Kelan kustantamassa kämpässä tien toisella puolella! Puoliin päiviin se kuulemma raahautuu ostarille lapsia kyttäämään. Gran-Laasonen on niin oikeassa kuin vain voi olla ja jos joku punikki tulee minulle muuta väittämään, niin en suosittele.
Joku tekee, joku makaa!
8
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heheheeee tasan ei mene onnen lahjat heheee..
Minä kyllä herään samaan aikaan kun duuniin lähtijätkin. Keitän heti kiireesti kahvit ja teen pinon voikkoleipiä ja otan pienelle lautaselle sokereiden hillomunkin.
Sitten asetun keittiön pöydän ääreen ja nautin aamukahvista ja katselen ikkunasta parkkipaikalle, enemmän kyllä nautin siitä kun jotkut lähtee töihin. Varsinkin talvella kun lunta ruiskuttaa vaakasuoraan niin kyllä minä nautin näkymästä ja hillomunkkikahveista. Sitten kun kahvit juotu ja duunarit lähteneet duuniin niin menen vielä hykerrellen peitonalle ja nukun puolen päivään. - Anonyymi00002
Nokinaama ei osaa kirjoittaa, joten huono yritys.
- Anonyymi00004
Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh
- Anonyymi00003
Yhteiskunnan elätti se taas selittää omiaan
- Anonyymi00005
Eipä tuolla mitään väliä.
- Anonyymi00006
Kyllä on ihan hitosti väliä
- Anonyymi00007
Vastuun kantajat ja vastuuttomat ovat tämän ajan ongelma.
- Anonyymi00008
Juu, edellisen hallituksen vastuunkantajatkin kaikkosivat kuin pieru saharaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564