Työlisyystilanne 2026

Anonyymi-ap

Onko työpaikkoja tarjolla. Mille alalle olisi tarvetta.?
Asuntojen hinnat ei näytä olevan pilvissä.
Kertokaa nyt näkymistä,Suomessa alkaa muutto kampanja.
Eläkeläisten tulot pudotetaan/Palkat putoaa.Verottaja on ottamassa omansa
neljäkertaisesti.Kylät joutuvat palvelumaksuin maksajiksi.pitkien matkojen takia.
Omavarainen kannataa olla: Ei sairas/Kaupoista ei tarvita kuin ,Kahvi/suola . Kaikki muun voi tuottaa ihan itse,RUISLEIVÄSTÄ lähtien.
Karavaanit Kulkee!!!

10

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nyt jos koskaan tulisi kunnan työlistää,valvojia, kunnassa toimiviin yrityksiin.

    • Anonyymi00002

      vanhuksille oikea kunnon hoitoa/paikkaa ja kotona oleville vanhuksille apua aina tarvittaessa ja käymäs moikkaamassa pienenkin avun kera tarvittaessa ,eikä ensimmäisenä ,et euroja pitää saada paljon siitä?? kaikki vanhenemme ja tarvitsemme apua jossain vaiheessa ja voi ajatella ? mitä haluaisin silloin ?? Ihmisen pitäisi olla ihmunen toiselle muutenkin,kuin EUROJEN MYÖTÄ ? Jotain palvelua tarttis tuunata?

    • Anonyymi00003

      Kyyjärveltä ei löydy töitä,Omavaraiseksi joutuu tulemaan ,asuessasi täällä. Vuosittain verokortti tulee nolla tuloilla.eikä viranomaiset edes puutu tällaisiin Nolla tuloihin.
      Hyvää tässä on että annetaan ihmisen /IHAN ITE!/ päättää elämästään. 30 vuotta on mennyt nolla verolla,Kunta on varmasti saanut 1000€/kk valtiolta ja samalla asuinkunnassa asuessani velkataakani on 14.000€/ei tässä oikein omavarainen olo ole.
      No loppuun asti mennää.Toimeentulotuella haudattavaksi,laita paikoille.
      Vappua/Vappua.......Joaoikeudella jatketaan.....marjoja/sieniä/lihaa/kalaa/perunoja ynm.
      Surettaa Venäläist,syövät jo toisiaan jos Kirjaston lehtii on uskominen......

    • Anonyymi00004

      Hyvä hieromo pitäs saada kylälle, semmonen missä myö isännät voitas käydä aina kauppareissujen yhteydessä.

      • Anonyymi00005

        Joo Terveyskylpylä.Kelan euroitama olisi kyllä tarpeen.
        Nyt kun näihin eläke euroihin puututaan,niin kohde olisikin joihin voisi sijoitaa,tukiaisten tuomat lisäeläkeet.


    • Anonyymi00006

      Vähimmäiseläkettä ei juurikaan mainosteta hallituksessa?

      • Anonyymi00007

        Poistavat Kansaneläkeet ja Takuueläkeet !Tilalle tulee Kaikille sopetus ja asumitustuki,perupäiväeurot.Näistä sitten koostuu poistuva eläkeet.
        Päätäjät on itse valittu,kuntaan jotka eivä tee yhtään mitään.osaavatko edes Suomen kieltä lukea tai ymmärtää jotta voisivat pitää kuntalaisten puolta.Aikaa on ollut 4 vuotta opiskella Keltaista kirjaa ja valittaa epäkohdista. Tunarit.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Poistavat Kansaneläkeet ja Takuueläkeet !Tilalle tulee Kaikille sopetus ja asumitustuki,perupäiväeurot.Näistä sitten koostuu poistuva eläkeet.
        Päätäjät on itse valittu,kuntaan jotka eivä tee yhtään mitään.osaavatko edes Suomen kieltä lukea tai ymmärtää jotta voisivat pitää kuntalaisten puolta.Aikaa on ollut 4 vuotta opiskella Keltaista kirjaa ja valittaa epäkohdista. Tunarit.

        Eläkeläiset ovat suuri ryhmä . miksi eivät toimi vaan äänestävät näitä tolloja , vaatikaa hyvät ihmiset , miksi päästätte päättäjät vähällä ja tuhoamaan rakentamanne hyvinvointi maan .


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Eläkeläiset ovat suuri ryhmä . miksi eivät toimi vaan äänestävät näitä tolloja , vaatikaa hyvät ihmiset , miksi päästätte päättäjät vähällä ja tuhoamaan rakentamanne hyvinvointi maan .

        Suurin osa on Työeläkeläisiä 40 vuoden työssäoleita. Maatalouseläkeläisiä.
        Heidän puolisojaa jotka ovat takuueläkeläisiä ovat nukkuvia,ainakin niin kauan kuin puoliso hyvä maatalouseläkeläinen kuolee. Taitaa asuinkunnassa olla vaikea valit 1200 asukaasta
        se toimivin edustaja,joka toimisi yhteisön puolesta.
        Liitoskuntaa pukkaa!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Suurin osa on Työeläkeläisiä 40 vuoden työssäoleita. Maatalouseläkeläisiä.
        Heidän puolisojaa jotka ovat takuueläkeläisiä ovat nukkuvia,ainakin niin kauan kuin puoliso hyvä maatalouseläkeläinen kuolee. Taitaa asuinkunnassa olla vaikea valit 1200 asukaasta
        se toimivin edustaja,joka toimisi yhteisön puolesta.
        Liitoskuntaa pukkaa!

        Kyyjärven työtömyysaste on Yksi-työtön asuinkunnassa.tilastojen mukaan tämäkin on jonkunlainen pitkän linjan rikollinen.Kyyjärveä ylläpitää eläkeläiseset ja Isot ja pienet yrittäjät,nämäkin kierätyksen tumilla tuloilla.Onneksi tekivät lain JOKAISENOIKEUS!
        Ilmanvalvontaa.Metsistämme varastetaan Marjat,sienet.kävyt ynn.syötävä eläimet,omistajien mailta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe