Miksi joku on keksinyt, että nyt pitäisi saada opiskella omaa äidinkieltään. Tai siis niinhän sitä tehdäänkin. Mutta nyt pitäisi vieraskielistenkin saada äidinkielensä opetusta. Siitä vaan. Paitsi, että se pitäisi toteuttaa julkisin varoin. Miksi Äänekoski edes kehtaa luoda tällaista kyselyä? Suomessa pitää puhua suomen kieltä. Muita kieliä voi opiskella, mutta julkisin varoin ei saa toteuttaa tällaista suomen kielen tuhoamista.
Miksi taas julkisen rahan automaatti...
Anonyymi-ap
10
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täyttä asiaa !
- Anonyymi00002
Äänekoski on täynnä vihervasurikonnia. Siinä syy.
- Anonyymi00004
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00005
Rutöno 4i9nokm pm
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Rutöno 4i9nokm pm
Ööööö
- Anonyymi00006
Kyllähän myös ruotsia opetetaan julkisin varoin niin mikseipä myös muita kieliä.
- Anonyymi00007
Alluhu akbar by sdp
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Alluhu akbar by sdp
Minä olen kuulemma hyvä kielimies
- Anonyymi00010
Miksei Riikka Ja Petteri vaadi ruotsinkielen lakkauttamista Suomessa? Siinä tulis heti 3mrd. säästöt ja juuri kukaan ei häviäisi yhtään mitään.
- Anonyymi00011
Kaikki kivet käännetään valehtelivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2973588Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell281984Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.861192- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.95992Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210834Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61767