Mietteitä olisiko potentiaalia olla suomen hienoin kauppa. Asiakaspalvelu, sisätilat, ulkotilat ja valikoima.
S-market jämsä.
11
526
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt pomppas...😅🤣
- Anonyymi00002
Samaa mieltä. Kehitetään jatkuvasti huomioiden asiakkaiden toiveet mutta myös henkilöstön hyvinvointia parannetaan. Henkilökunta on todella ammattitaitoinen ja ystävällisiä.
- Anonyymi00006
Epätoivosta jämsässä
- Anonyymi00003
pallomeri yli 60 vuotiaille...
- Anonyymi00004
ja munkinpurijoille oma leposoppi
- Anonyymi00005
Bonus kortti huijatut. Koko s-markettien ja muiden kauppiaiden bonus kertymäsysteemi oon suurta kuluttajien huijausta.
Pieniä kyläkauppoja ei ole juuri sen takia, kun ihmiset huojataan parin kauppaketjun asiakkaaksi.
Kauppa-autot lopetti liikenteen, kun tämä asiakkaiden keskittämis huojaus alkoi.
Alkutuotantoa ei arvosteta. Mistä tulee maito, vilja , liha tai muu proteiini pavut.
S- marketteihin ja muihin kauppakeskuksiin sijotellaan vielä kauppiaat , jossa jonkun on joskus käytävä,. Esim Apteekki ja Alko .- Anonyymi00008
siis eikös siellä ole jo,siis munkki kahvio...siis eikö niin
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
siis eikös siellä ole jo,siis munkki kahvio...siis eikö niin
Hanki lobotomia
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hanki lobotomia
siis oletko hankkimassa lypsykonetta,siis etkö itse jaksa enää pumpata tattia,siis eikö niin
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
siis oletko hankkimassa lypsykonetta,siis etkö itse jaksa enää pumpata tattia,siis eikö niin
Hanki lobotomia
- Anonyymi00011
glory hole,sitä ei ole vielä jämsässä missään ja se jos mikä toisi kansainvälisen meiningin Jämsään...siis eikö niin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691