Myrheenkryyni 2008 T25 Ave.
Kärrijarru oli katsastuksessa ihan kuallu. Vaihdatettu kässärin palat ja vaijerit ja nyt vielä viimeksi taakse jarrulevyt kun vaihdoista ja säädöistä huolimatta ei tule kuntoon. Takalevyjen vaihdon jälkeen ottaa toiselta puolen mutta toinen puoli edelleen ihan kaput. Korjaajakin ymmällään. Ja ihan pätevä ammattilainen kuitenkin on.
Herää jo kysymys pitääkö jo jonkinsortin manausrituaali toimittaa ja uhrata kuusenhajuisia vunderbaumeja pallogrillin uhritulilla vai onko jollain jotain sisäpiirin tietoa mitä vielä vois uusia? Koska miksei, rahaa on (ei oo). Ave on muuten ollu ihan pätevä mutta inssihenkilö on säälimätön 😑
T25 Avensis - 08 kärijarru ei tule kuntoon. Onko soitettava manaajalle?
5
287
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toimiiko käsijarrumekanismi kunnolla jarrusatuloissa ?
- Anonyymi00003
Pitäis toimia kun nyt on kaikki osat uusittu. Jotan pellinpalaa korjaaja epäili syyksi, joka ilmeisesti toimii jonkunsortin kiinnistyskohtana/suojana siellä (en ollu näkemässä mistä puhuttiin). Pelti vain ei ilmeisesti ole minkäänsortin varaosa, ainakaan luettelon mukaan. 🤦🏻
- Anonyymi00002
Tunnetta peli in
- Anonyymi00005
Minulla oli ongelmana, että eteenpäin otti erinomaisesti, taaksepäin ei ollenkaan. Korjaamolla osat vaihdettiin. Nyt ottaa samalla lailla eteen ja taakse. Mutta aiemmin otti eteen paljon paremmin. Ehkäpä se siitä? Mutta missä on vika jos eteen toimii ja taakse ei???
- Anonyymi00006
Mulla oli myös joskus ongelma että ei ottanut eteen ollenkaan. Sitten luovuin Toyotasta kokonaan ja ongelma poistui, taas vehje toimii. Ei tarvinnut edes lääkärissä käydä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5652599Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 981317
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341004- 48910
- 47861
- 69845