Myrheenkryyni 2008 T25 Ave.
Kärrijarru oli katsastuksessa ihan kuallu. Vaihdatettu kässärin palat ja vaijerit ja nyt vielä viimeksi taakse jarrulevyt kun vaihdoista ja säädöistä huolimatta ei tule kuntoon. Takalevyjen vaihdon jälkeen ottaa toiselta puolen mutta toinen puoli edelleen ihan kaput. Korjaajakin ymmällään. Ja ihan pätevä ammattilainen kuitenkin on.
Herää jo kysymys pitääkö jo jonkinsortin manausrituaali toimittaa ja uhrata kuusenhajuisia vunderbaumeja pallogrillin uhritulilla vai onko jollain jotain sisäpiirin tietoa mitä vielä vois uusia? Koska miksei, rahaa on (ei oo). Ave on muuten ollu ihan pätevä mutta inssihenkilö on säälimätön 😑
T25 Avensis - 08 kärijarru ei tule kuntoon. Onko soitettava manaajalle?
5
313
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toimiiko käsijarrumekanismi kunnolla jarrusatuloissa ?
- Anonyymi00003
Pitäis toimia kun nyt on kaikki osat uusittu. Jotan pellinpalaa korjaaja epäili syyksi, joka ilmeisesti toimii jonkunsortin kiinnistyskohtana/suojana siellä (en ollu näkemässä mistä puhuttiin). Pelti vain ei ilmeisesti ole minkäänsortin varaosa, ainakaan luettelon mukaan. 🤦🏻
- Anonyymi00002
Tunnetta peli in
- Anonyymi00005
Minulla oli ongelmana, että eteenpäin otti erinomaisesti, taaksepäin ei ollenkaan. Korjaamolla osat vaihdettiin. Nyt ottaa samalla lailla eteen ja taakse. Mutta aiemmin otti eteen paljon paremmin. Ehkäpä se siitä? Mutta missä on vika jos eteen toimii ja taakse ei???
- Anonyymi00006
Mulla oli myös joskus ongelma että ei ottanut eteen ollenkaan. Sitten luovuin Toyotasta kokonaan ja ongelma poistui, taas vehje toimii. Ei tarvinnut edes lääkärissä käydä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1844764Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303650Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392562Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572237Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481510- 731298
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391063- 53983