T25 Avensis - 08 kärijarru ei tule kuntoon. Onko soitettava manaajalle?

Anonyymi-ap

Myrheenkryyni 2008 T25 Ave.
Kärrijarru oli katsastuksessa ihan kuallu. Vaihdatettu kässärin palat ja vaijerit ja nyt vielä viimeksi taakse jarrulevyt kun vaihdoista ja säädöistä huolimatta ei tule kuntoon. Takalevyjen vaihdon jälkeen ottaa toiselta puolen mutta toinen puoli edelleen ihan kaput. Korjaajakin ymmällään. Ja ihan pätevä ammattilainen kuitenkin on.
Herää jo kysymys pitääkö jo jonkinsortin manausrituaali toimittaa ja uhrata kuusenhajuisia vunderbaumeja pallogrillin uhritulilla vai onko jollain jotain sisäpiirin tietoa mitä vielä vois uusia? Koska miksei, rahaa on (ei oo). Ave on muuten ollu ihan pätevä mutta inssihenkilö on säälimätön 😑

5

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toimiiko käsijarrumekanismi kunnolla jarrusatuloissa ?

• Anonyymi00003

Pitäis toimia kun nyt on kaikki osat uusittu. Jotan pellinpalaa korjaaja epäili syyksi, joka ilmeisesti toimii jonkunsortin kiinnistyskohtana/suojana siellä (en ollu näkemässä mistä puhuttiin). Pelti vain ei ilmeisesti ole minkäänsortin varaosa, ainakaan luettelon mukaan. 🤦🏻

• Anonyymi00002

Tunnetta peli in

• Anonyymi00005

Minulla oli ongelmana, että eteenpäin otti erinomaisesti, taaksepäin ei ollenkaan. Korjaamolla osat vaihdettiin. Nyt ottaa samalla lailla eteen ja taakse. Mutta aiemmin otti eteen paljon paremmin. Ehkäpä se siitä? Mutta missä on vika jos eteen toimii ja taakse ei???

• Anonyymi00006

Mulla oli myös joskus ongelma että ei ottanut eteen ollenkaan. Sitten luovuin Toyotasta kokonaan ja ongelma poistui, taas vehje toimii. Ei tarvinnut edes lääkärissä käydä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      565
      2599
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1416
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      98
      1317
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1128
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1004
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      861
    10. 69
      845
    Aihe