Mikään toinen moottoripyörä ei ole siinä määrin pippelinjatke kuin HD. Keski-ikäinen yksinäinen hanttihommia tekevä tissiposki hankkii sellaisen ja koettaa kasvattaa partaa.
Murahtelee osuuskaupan jonossa kassaneidille kauramaitopurkki kädessä kuvitellen olevansa hurja ja kesytön Lonely Rider ja näyttävänsä Mickey Rourkelta.
Sporttipyörää menee oikealta ja vasemmalta ohi ja Lonely Rider joutuu ottamaan tienposkessa hotapulveria ja diapamia, kun vituttaa ensiöhihnan irtoaminen kolmannen kerran samana päivänä.
Karvapersesätkän kääriminen ei onnistu kun kädet tärisee kuin horkkatautisella ajamisen jälkeen edelleen ja kuumaa jäteöljyä suihkuaa naamalle ja kintuille.
https://ibb.co/1tVyFSBX
Pattayan matkailupalstalla voin kertoa lisää.
Anonyymi-ap
5
360
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Jaahas ja tästäkö moinen älämölö toisaalla....
- Anonyymi00002
... alkoi, saas nähä, mihin johtaa.
- Anonyymi00003
Kevät tullut! Perseaukiset kuolaa hd,n perään .
- Anonyymi00005
Ei tuo tyyppi vaikuta , , tuo tyyppi tuossa ratin takana vaikuta pers aukiseselta.
- Anonyymi00004
Mitä säkin selität.
En tykkää kauramaidosta ja buranalla oon selvinny.
Ensiöveto on ketjulla vakioissa.
Öljyä ei o vielä koskaan tiputellu, mut kaiken näköstä muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493