Puuilo Yritystili

Anonyymi-ap

Tulipa tässä selvitettyä Puuilon "firman piikkiin" yritys tili. Todella uskomaton kädenojenus yrittäjille heidän yritys tili on. ovh hinta on yrityksen nettohinta! Onko Juha Saarela todella oikeasti sitä mieltä että kun yrittäjä ostaa 100€ ja myy 100€:lla niin se pärjää? Näin Juha kuitenkin on "firman piikkiin" slouganin suunnitellut. Kaikista liikkeistä missä minä olen yrittäjänä asioinut ja sinne tilin neuvotellut on alennus ollut tuottessa noin 5-55% joissain kampanjoissa jopa 60% . Kysytte varmaan että laita päälle 30% katetta? Itse en kyllä saa yhtä ainoaa rakennusurakkaa jos tarjoan Puuilon hinnoilla tuotteet ja lisään niihin 30% katteen. Kyllä ne kaikki pitää ostaa sellaisilta toimittajilta jotka oikeasti huomioi yrittäjät ja haluaa myydä tuotteet niin että yrittäjäkin pärjää.
"ruukki hakeen" NO EN TODELLAKAAN tule.

2

246

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulle on ihan sama mikä on alennusprosentti. Lopullinen hinta ratkaisee.

Jos joku myy 100 euron tuotteen 10 % alennuksella ja toisella tuotteen normaali hinta ilman alennuksia on 85 euroa, kummalta ostat?

[täysin kuvitteellinen esimerkki ja ilman viittauksia mihinkään kauppaliikkeeseen]

• Anonyymi00002

... jatkuu...
        Itse asiassa mielestäni kaikkein älyttömimpiä on sellaiset firmat, joissa tuotteisiin arvotaan kassalla tai laskutuksessa kulloinkin käytettävä alennusprosentti. Eli saman tuotteen hinta voi olla yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista, ja hinnastoja on turha lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1365
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe