Juurikäävän leviäminen pitäisi ottaa huomioon äitienpäivän ja isänpäivän välisenä aikana, mutta tänä keväänä kyllä jo kuukautta aikaisemmin täällä etelämmässä olisi aihetta käävän itiöiden pääsyä tuoreisiin havukantojen pintoihin torjua.
Omiin vähäisempiin hakkuisiin ostin nyt ensimmäistä kertaa 5 litraa ad Blue litkua. Keitin eilen viiden keskikokoisen punajuuren mehut. Pilppusin juurekset rosollikuntoon vähäiseen veteen ja keiton jälkeen jäivät kattilaan. Nyt aamulla siilasin mehun er-talokseen kuten metsämannilla tapana sanoa.
Mehua tuli noin 3,5dl. Litran sumutinpulloon kaadoin noin 0,8dl Ad ureaa ja punajuurimehua noin1dl.
Tuli oikein punainen seos, mutta kannolle suihkittuna punaista ei oikein erottanut. Lisäsin toisen desilitran vielä ja tilanne muuttui. Kannon pintaan jäi hyvin punakka väritys.
Kantokäsittely
Anonyymi-ap
0
329
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641683Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1521291Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217932- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592