Nautintoa ikäerosta

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemuksia ikäerosta, jotka muistaa koko elämän? Itse tuntenut aina vetoa vanhempiin naisiin ja kun sellaista saanut kokea halu vaan yltyy.

13

5092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minulla kokemusta vaan vanhemmasta miehestä. Meillä on ikäeroa 20 vuotta ja alettiin olemaan yhdessä, kun minä olin 16 vuotias ja mieheni 36 vuotias.

Toki jo ihastuin häneen jo 12 vuotiaana pikkutyttönä, mutta ei hän minua silloin kakarana noteerannut. Olin palavasti rakastunut silloin ja jaksoin odottaa sitten vielä neljä vuotta, kun tuo mies vapautui, niin silloin pistin kaikki peliin!

Me on nyt oltu yhdessä sen verran, että on ensimmäinen lapsenlapsikin!

• Anonyymi00002

Muutama selvästi vanhempi nainen ollut. Olen itse hakeutunut noihin suhteisiin. Vaikka kyseessä on hyvin intohimoinen seksisuhde, se toiminta edellyttää jotain kipinää, kemiaa.

• Anonyymi00009

Armeijassa olin kerhoataloa lämmittämässä kun eräs reilu 50v everstin rouva oli siinä tiskille tavaroita tuomassa.
      Hoikka seksikäs pyysi nosto apua.
      Siitä kehittyi kiva suhde vielä monta vuotta intin jälkeen. 63vuotta täytti kun viimeisen kerran sai mun kookasta 25v kullia.
      Se oli aina salaa mun luona sattumalta asuttiin 20km väliä. Oli kiva kun opetti miten toimia kun on 21senttiä ja paksu. Ei oikein ikäisiin tyttöihin uponnut. Varmaa pari ois tullut jos 40vuotta ei ois ikäeroa. Mies kun oli leireillä niin kerrankin 4päivää alasti oltiin ja rakasteltiin juteltiin tehtiin ruokaa.. Ihanaa.. Opetti mun nuolee ja teki mulle kaikki sauva ja piiska plus muut paljon roolileikkiäni..

• Anonyymi00010

On kokemusta nuoremmasta miehestä, olivat seuraavana kesänä menossa inttiin Sodankylään.
      Tyhjensivät kullinsa minun pilluun.
      Vaikeaa se oli alussa mutta kun pääsivät pillulle, tuli kullia. Tyydyttivät itsensä sen jälkeen minuun.

• Anonyymi00011

Mistä näitä satusetiä oikein riittää??

• Anonyymi00019

Kerroit kaiken oleellisen teidän perheestä.

• Anonyymi00012

Itse olen aina tykännyt reippaastikin vanhemmasta naisesta. Exvaimo oli kyllä nuorempi.
      Olen jo kohta kuusikymppinen mutta viime aikoina ollut lähinnä 70+ naisia. Kaikki olleet halukkaita ja aika estottomia.
      Olen kiinnostunut liukastelusta ja sekin onnistuu joidenkin kanssa, kun toinen mies on lähtenyt.
      Melkein kaikki antaa myös paljaalla.
      Talouspuolesta sen verran, että minulla ei ole ollut asumismenoja muutamaan vuoteen pl sähkölasku. Asun vakavaraisen leskirouvan kanssa. Olis pitänyt nuorempana tajuta....

• Anonyymi00021

Ollessani 22-26v asuin tuon ajan eräässä rivitalossa missä minulla oli naapurina erittäin halukas reilu 50v nainen. Olihan se silloin mukava uraansa aloittelevana rekkakuskina palata reissusta kun tiesi että pillusta ei tule olemaan puutetta. Sain jo viikon puolivälissä viestiä tältä naapurilta että kun kotiudun niin sauna odottaa.. En ole harrastanut edes avioliitossani enkä seurustelu-aikana vaimoni kanssa yhtä rietasta seksiä vaikka eipä nykytilnteessakaan valittamista ole, rekkahommat tosin jatkuu edelleen.. Mukavia muistoja nuoruudesta.

• Anonyymi00022

1980-luvun lopulla kun kaveri oli armeijassa. Itse olin tuolloin 20-vuotias. Menin palauttamaan lainaamiani LP-levyjä, niin selvisi, että kaveri oli joutunut jäämään viikonlopuksi varuskuntaan. Äiti pyysi kahville ja siitä se sitten lähti. 47-vuotias nainen opetti viikonloppuna mulle kaiken seksistä. Suuseksistä anaaliseksiin. Jatkoimme yhteydenpitoa vielä muutaman vuoden.

• Anonyymi00023

28 vuotta

• Anonyymi00024

Kokemusta huomattavasti nuoremmasta naisesta tai voisi sanoa tytöstä. Tämä ihastuminen oli jo hänellä minuun jo pikkutyttönä, joka minusta oli kiusallista ja yritin vältellä hänen ihailujaan. Olin jo poissa paikkakunnaltakin muutaman vuoden ja kun sitten tulin takaisin erottuani silloisesta avopuolisostani oli tämä pikkutyttö puhjennut todelliseen kukkaan nuoreksi naiseksi.

Meillä oli ikäeroa lähes 20 vuotta, joka minusta tuntui suurelta, mutta kieltämättä tuo teinityttö kiinnosti ja hän oli sitten jo laillista riistaa. Sattui sitten sellainen erikoinen yhteensattuma, että tämä tyttö tuli kotiini käymään, kun olimme aika läheisiä naapureita. Joku asiahan hänellä oli keräyslistan muodossa, lienee ihan tekosyyllä, lukiosta annettu tehtäväksi ja tuo tyttö oli ottanut sen heti asiakseen.

Hän tuli silloin luokseni illalla, oli elokuun lämpimiä viimeisiä päiviä ja olin katsomassa televisiosta iltauutisia, joten pyysin hänet kunnolla sisälle olohuoneeseen. Katsottiin yhdessä ne uutiset ja hieman juteltiin, ihan viatonta. Jatkettiin vielä uutisten loputtua juttuja ja sitten alkoi hyvä elokuva, niin hän jäi vielä sitäkin katsomaan. Siitä se vain sitten lähti, kun viimein istuttiin siinä sohvalla ihan toistemme liki ja lopulta sen elokuvan seuraaminen jäi kokonaan. Kiihkeää panemista se sitten oli lopulta!

Seuraavana iltana otettiin uusiksi, kun se keräyslista oli unohtunut ja taas me vaan naitiin, nussittiin, pantiin. Tätä sitten jatkui pidempään, todella hyvä suhde.

• Anonyymi00025

Hyvä tarina, lisää olisi voinut lukea tuosta.

• Anonyymi00026

Minulla 20 vuotta vanhempi mies ja hyvin on mennyt. Oli kyllä minun ensirakkaus ja panohommat aloitettiin heti, kun minulle tuli laillisesti ikää. Mies nyt 60 ja minä 40 vuotta, joten pitkä suhde jo takana, lapsenlapsiakin jo meillä, kun tytärkin aloitti nuorena. Tämä mies vaan tuntui heti omalta silloin teinityttönä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2191
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1344
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      215
      983
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      980
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      90
      967
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      925
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      756
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      729
    Aihe