9 kuulusteluvuorokautta, 3 oikeudenkäyntiä kun joku kutsui kinnulan kunnanjohtaja Erkki Nilkkilää nimettömästi "huonomainriseksi ja häiriintyneeksi"
Eikö tosiaan miljardille ole muuta käyttöä?
Nilkkilä kumosi koululaisen useat oikeuden lainvoimaiset päätökset koulukuljetukseen, on siis oikeasti hieman 'majesteetti'
Täysin järjetöntä, voisi heti leikata miljardin tuomari pelleiltä!
1.2 miljardia pelleille
6
164
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Pahimpia rikoksia tekee virassa oliat
- Anonyymi00003
Suomessa vainoamiset ovat yleisiä kun venäjä tuhonnut laillisuusvalvonnan kuten AVI, oikeuskansteri, oikeusasiamies..
Mitään laillisuusvalvontaa ei ole enää
- Anonyymi00006
Sinulla pn noin miljoonakertainen pilkkuvirhe eihän ne kulut olleet kuin irtotonneja!
- Anonyymi00008
Jkl käräjät antoi huumetuomion parsakaalin myynnistä.. Tällaisia juttuja 1.2 miljardin edestä..
Yli miljoona euroa kulutettu kinnulan kunnanjohtajan toimesta erityislapsen jahtaamiseen 11 vuoden aikana!!
- Anonyymi00007
Menisivät oikeisiin töihin
700 000 kpl virkaloisia elättinämme - Anonyymi00009
Syyttäjillä ei ole mitään velvoitetta noudattaa lakia!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493