Mistä saletisteja voi ostaa?

Anonyymi-ap

Monta kuukautta olen toisella korvalla kuunnellut radiota, jossa mainostetaan saletisteja. Koskaan ei kuitenkaan kerrota, missä näitä saletisteja myydään ja mitä niillä tehdään.

39

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Saletisti onnistuu!" "SALE!!!"

• Anonyymi00002

Salessa. Kuuntele ensi kerralla siis tarkemmin. 🙂

• Anonyymi00003

Aloittajatrollille tiedoksi että Sale on S-ryhmän kauppa maaseudulla.

• Anonyymi00004

Perslävessä Sale tunnetaan nimellä Alepa👍

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eli Oulussa. 👍

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinä taidat ite elää jossain perslävessä, koska ainakaan tämä pk-seutu ei ole mitään persläpeä!!!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eli Oulussa. 👍

Huutista!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinä taidat ite elää jossain perslävessä, koska ainakaan tämä pk-seutu ei ole mitään persläpeä!!!

Pk-seutu on suurelta osin ghettoutunutta mogadishua. Valitettavasti.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pk-seutu on suurelta osin ghettoutunutta mogadishua. Valitettavasti.

EI OLE!! Ja on niitä erivärisiä muuallakin Suomessa!!

• Anonyymi00014

Ei ole tarvetta tulla kaapista, miten on sinun laitasi? Kun asia on niin että minä en kuulu teihin vähemmistöihin!!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

EI OLE!! Ja on niitä erivärisiä muuallakin Suomessa!!

Arvasin ettei vieläkään olla. Kiukku ja aggressiot sitä luokkaa vieläkin.

• Anonyymi00017

Sinä et vaan kykene vähillä aivovaroillasi käsittämään ettei kaikki kuulu vähemmistöön vaikka sinä itse siihen kuulutkin!! Eli ei kaikki täällä ole homoja vaikka sinä itse oletkin!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sinä et vaan kykene vähillä aivovaroillasi käsittämään ettei kaikki kuulu vähemmistöön vaikka sinä itse siihen kuulutkin!! Eli ei kaikki täällä ole homoja vaikka sinä itse oletkin!

Ei pidä yleistää. Nythän oli kyse ainoastaan itsestäsi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei pidä yleistää. Nythän oli kyse ainoastaan itsestäsi.

Kuule trolli, minä en ole vähemmistöön kuuluva, joten lopeta tuo tyrkytys!!

• Anonyymi00021

En ole umpihomo etkä sinä tuota sun mantraasi toistamallakaan saa minua sellaiseksi käännytettyä!! Tuollainen tyrkytys vaan lisää vihaani sinua kohtaan!!

• Anonyymi00026

En todellakaan ole mikään umpihomo! Etkä pysty minua sellaiseksi käännyttämään joten lopeta ajoissa!!

• Anonyymi00029

Asutteko te kaksi jo samassa taloudessa, vai miten sinun Pookin kuuntelusi häneen vaikuttaa?

• Anonyymi00034

En viitsi enää vastailla kaltaisellesi typerälle i*ioottitrollille joka ei usko mitään mitä hänelle sanoo!

• Anonyymi00037

Siis etkö nyt sairas tumputtava trollipaska usko että MINÄ EN OLE HOMO! Lue tuo niin monta kertaa että tajuat tosiasiat!!

• Anonyymi00039

En ole homo ja sinä voisit tosiaan mennä jo hoitoon, tuollainen vänkääminen ja trollaus EI OLE TERVETTÄ!

• Anonyymi00043

Silloin kun ihminen on seksuaalisen suuntautumisensa kanssa sinut, ei hänen tarvitse suuntautumistaan vakuutella millään tavalla.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Silloin kun ihminen on seksuaalisen suuntautumisensa kanssa sinut, ei hänen tarvitse suuntautumistaan vakuutella millään tavalla.

Näköjään sinulle pitää vakuutella koska et muuten usko!! Ja minä olen sinut heterouteni kanssa, sinä sen sijaan olet yksi paska trolli joka haluaa vain ärsyttää koko ajan jauhamalla minusta pelkkää valhetta!!

• Anonyymi00045

Kyllä olen. Tervetuloa kylään. Osoitteenhan jo tiedätkin ;) Oletko mihin aikaan tulossa niin tiedän laittaa saunan päälle ja käydä hakemassa liukuvoidetta riittävästi?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kyllä olen. Tervetuloa kylään. Osoitteenhan jo tiedätkin ;) Oletko mihin aikaan tulossa niin tiedän laittaa saunan päälle ja käydä hakemassa liukuvoidetta riittävästi?

Eikö se tuhkaluukun rassaaminen kuumassa saunassa ole aika rankkaa puuhaa 🤔

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Eikö se tuhkaluukun rassaaminen kuumassa saunassa ole aika rankkaa puuhaa 🤔

Saletisti onnistuu! 🤣

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Näköjään sinulle pitää vakuutella koska et muuten usko!! Ja minä olen sinut heterouteni kanssa, sinä sen sijaan olet yksi paska trolli joka haluaa vain ärsyttää koko ajan jauhamalla minusta pelkkää valhetta!!

Koska olet huomannut hänen vain trollaavan ja ärsyttävän tahallaan, niin miksi sitten jatkat pakonomaista vastaamista hänelle? Ihmettelen suuresti.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Haist trolli iso paska!!!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Törkeää kielenkäyttöä ja huonoa käytöstä. Kyllä huomaa ettei ole Pookia kuunneltu vieläkään. Miksi ei ole? Pookin kuuntelijat ovat aina hyväkäytöksisiä herrasmiehiä ja herrasnaisia. Pookin kuuntelu tekee ihmisestä sellaisen, jos ei jo entuudestaan ole. Pistäpä nyt sinäkin se Pooki päälle. Se on jämpti!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Törkeää kielenkäyttöä ja huonoa käytöstä. Kyllä huomaa ettei ole Pookia kuunneltu vieläkään. Miksi ei ole? Pookin kuuntelijat ovat aina hyväkäytöksisiä herrasmiehiä ja herrasnaisia. Pookin kuuntelu tekee ihmisestä sellaisen, jos ei jo entuudestaan ole. Pistäpä nyt sinäkin se Pooki päälle. Se on jämpti!

Todella hyvin sanottu, perusteltu ja kiteytetty.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Todella hyvin sanottu, perusteltu ja kiteytetty.

Todella täysin totta ja asiaa joka sana. Ei tähän ole mitään lisättävää. Kaapin ovi auki, ulos sieltä ja Pooki päälle! Siinä tiivistyy se elämän maku.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kyllähän tämänkin kommentin perusteella on näin, että kaapista ei vieläkään olla tultu ulos, eikä se Pooki ole vieläkään päällä. Miksi näin on? Kenelle yrität todistella jotain ja miksi? Kauhea uho on päällä jatkuvasti, vaikka suuntautumisesi on täysin hyväksyttävää ja kaikkien tiedossa jo muutenkin. Joten mikä ihme on syynä, että se kaapin ovi ja Pooki vieläkin pysyvät kiinni? Eihän tuossa ole enää mitään järkeä, eikä ole ollut pitkään aikaan. Kaikki sen jo tietävät, joten nyt tarvitsee enää myöntää asia vain itsellesi. Et kai nyt muuten jaksaisi tähänkin taas kommenoida, vaikka sanoit lopettavasi kommentoinnin jo ajat sitten.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En viitsi enää vastailla kaltaisellesi typerälle i*ioottitrollille joka ei usko mitään mitä hänelle sanoo!

Kuitenkin nyt tämänkin patoutuneen uhokommentin jälkeen olet viitsinyt vieläkin vastailla vaikka kuinka monta kertaa. Joka on ymmärrettävää. Patoutumia pitää saada purkaa, ja tämä on sinulle se keino. Tosin patoutumista pääsisi kokonaan eroon paljon helpommin, kuin tänne kommentoimalla, joka tuskin edes auttaa asiaan yhtään. Keinohan on se, että se Pooki laitetaan päälle, pidetään se päällä, aletaan hakkaamaan sitä kaapin ovea, jolloin se lopulta aukeaa, ja sitten vain astuu sieltä ulos. Sen jälkeen elämä hymyilee, patoutumat katoavat kuin itsestään, eikä ole enää mitään tarvetta uholle. Sen jälkeen voi vain nauttia elämästä Pookin tahdissa.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kuitenkin nyt tämänkin patoutuneen uhokommentin jälkeen olet viitsinyt vieläkin vastailla vaikka kuinka monta kertaa. Joka on ymmärrettävää. Patoutumia pitää saada purkaa, ja tämä on sinulle se keino. Tosin patoutumista pääsisi kokonaan eroon paljon helpommin, kuin tänne kommentoimalla, joka tuskin edes auttaa asiaan yhtään. Keinohan on se, että se Pooki laitetaan päälle, pidetään se päällä, aletaan hakkaamaan sitä kaapin ovea, jolloin se lopulta aukeaa, ja sitten vain astuu sieltä ulos. Sen jälkeen elämä hymyilee, patoutumat katoavat kuin itsestään, eikä ole enää mitään tarvetta uholle. Sen jälkeen voi vain nauttia elämästä Pookin tahdissa.

Kun sitä persreikään panemista niin kovasti kaipaat niin hommaa härkä itelles!

https://www.stara.fi/2026/04/25/harka-iski-sarvensa-matadorin-takapuoleen-harkataistelija-loukkaantui-vakavasti/

Minä en pane ketään persuuksiin, en edes vaimoani, saati että antaisin ketään panna persuuksiini! Joko nyt uskot?

• Anonyymi00064

Muutamaa päivää aiemmin:

"En viitsi enää vastailla kaltaisellesi typerälle i*ioottitrollille joka ei usko mitään mitä hänelle sanoo!"

Maltoitko olla vastaamatta? No etpä tietenkään.

VINKKI: älä avaa ketjua ollenkaan, niin ei ole sitten pakko myöskään vastata. Mutta ei taida sinulta onnistua.

• Anonyymi00065

Kerjää vastakommentteja? Etkö sinä reppana edelleenkään tajua, että "hävisit" keskustelunne jo heti siinä vaiheessa kun aloit reagoimaan hänen kommentteihinsa ärsyyntymällä. Se oli juuri se reaktio mitä hän toivoi, ja sinä tartuit koukkuun. Ja kuvittelet saavasi viimeisen sanan typerässä väittelyssänne.

• Anonyymi00066

Haluat lopettaa? No et näytä haluavan, kun koko ajan jatkat vastaamista. Jos kerran haluat lopettaa, niin keskusteluhan loppuu sillä, että lopetat keskustelun. Mutta et malta olla lopettamatta, vaan jatkat vastaamista silti. Olet häpäissyt jo itsesi.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kun sitä persreikään panemista niin kovasti kaipaat niin hommaa härkä itelles!

https://www.stara.fi/2026/04/25/harka-iski-sarvensa-matadorin-takapuoleen-harkataistelija-loukkaantui-vakavasti/

Minä en pane ketään persuuksiin, en edes vaimoani, saati että antaisin ketään panna persuuksiini! Joko nyt uskot?

Hiljaista on pidellyt, joten ilmiselvästi sieltä kaapista on nyt vihdoin tultu ulos ja Pooki laitettu päälle sekä pidetty päällä. Uho ja kiukku on poissa, joka on luonnollinen seuraus kaapista ulos astumisen ja Pookin päälle laittamisen jälkeen. Hyvä hyvä. Tästä se elämä alkaa luistamaan! Pookin tahtiin, ulkona kaapista tottakai!

• Anonyymi00010

Olet ymmärtänyt väärin - eihän niitä myydä missään, vaan saletisti on Salen asiakas.

• Anonyymi00025

Se nyt vain on niin, että täällä kiukuttelu ei mainosta pois radiosta vie. 😎

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      176
      2626
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      750
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      736
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      730
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe