Rikollisilla paljon naisia

Olen nyt lukenut muutaman kirjan joissa rikolliset kertoneet elämästään mm. Late.

Näistä elämänkerroista käy ilmi että naisia on riittänyt paljon enemmän kun keskivertomiehellä. Saman huomasin jo aikaa sitten oman kylän pikkurikollisten kohdalla 80/90 luvuilla. Naisia riitti niilläkin.
21487
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Ehkä Latella kirjan mukaan ei enään naisia ole, kun keroi kirjassa kun oli kynnetön suussa joika selissä, että sai---

Äänestä
  • Mutta kirjan mukaan niitä nuorenpana oli paljon

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Mutta kirjan mukaan niitä nuorenpana oli paljon

Pekka Seppänen tunnetaan LEHMÄ PEKKANA. Olen nähnyt kun nussi lehmää. On luultavasti sukevalla. Monet kertoo että tykkää miehistä myös on sellaista juttua.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Pekka Seppänen tunnetaan LEHMÄ PEKKANA. Olen nähnyt kun nussi lehmää. On luultavasti sukevalla. Monet kertoo että tykkää miehistä myös on sellaista juttua.

Vieläkö vaatii partnereiltaan lupalapun?
    "Minulle rakas Pekka saa..."

Äänestä

Olen kuulut samaa tykkäs lehmistä.

Äänestä

Pekka vai sehän meni munille hyvin herkästi.

Äänestä

Vangit ovat jännämiehiä, siis paskasakkia, joka tuottaa jatkuvasti erilaisia elämyksiä joillekin elämyksistä riippuvaisille naisille ja tähän liittyy näiden naisten todellisuuden vastainen uskomus ja kuvitelma kaikkien ihmisten samankaltaisuudesta.

Äänestä

Miksi naiset rakastuvat renttuihin ??

Äänestä

Itse raiskasin naisen ja olen kuin kuningas täällä Kylmäkoskella. Tykkään miehistä voi nappi peppuu se riittää täällä. Munaa saapi paljon. Olen ja tykkään miehistä myös

Äänestä
  • Valitettavasti vankilassa ei pääse nettiin eikä sosiaaliseen mediaan.

Äänestä

Itse olen vanha runkkari Jyväskylästä tykkään miehistä. Voi nappi vaan perä-silmään ja WC täällä Kylmäkoskella pieni pano. Ja sitten syömään jätkien kans.

Äänestä

Huohva-NAINEN on hyvä nainen

Äänestä
  • Suihin otto oli häneltä

Äänestä

Sääliä on se, että nuoret naiset lähettävät säännöllisesti näille miehille rahaa, vaikka omilla on kotona pieniä lapsia ja lasten isä ei ole vankilassa istuva kundi, joka pyytää säännöllisesti karkkirahaa.

Äänestä

Vangeissa on paljon psykopaatteja. Psykopaatti on kylmäverinen hirviö, joka ei ansaitse mitään naivia avunantajaa. Vangin kanssa seurustelu on riski, joka voi johtaa katastrofiin.

Äänestä

Ehkäpä jotkut naiset haluavat jotain jännitystä elämäänsä.
Itse en ottaisi rikollista kumppania, sen verran on mukavuudenhalua ja itsesuojeluvaistoa. Rikollisten kanssa voi joutua itsekin liriin.
Ja miksi rikolliset kuvittelevat saavansa jotain kunnioitusta tekemällä pahojaan, väkivaltaa, ym. ? Kuka oikeasti kunnioittaisi rikollista toimintaa ja väkivaltaisia ihmisiä ?
Sairaalta tuntuva koko ajatus.

Äänestä

Se jalkajousi murhaaja teki siksi tämän kun hän oli kännissä yksi jätkä pani häntä perse-silmään, ja sattu niin ikävästi että nämä naiset näki sen mitä tälle raukalle tapahtu

Äänestä

Se jalka-jousi murhaaja suuteli minun homo kullia

Äänestä
  • En usko tuota ihan vaikka oli se hieman miehiin menevä

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

En usko tuota ihan vaikka oli se hieman miehiin menevä

Kulli imijä hän on tämä Jalka-jousi murhaaja. Naiset tiesi hänen toisen puolen imi minun homo munaa myös.

Äänestä

Kyllä on suurta noloutta ellei nykypäivänä saa naisia, ei siihen tarvitse olla iso eikä pikkurikollinen. Eikä pidä antaa periksi vaikka pakit saisi, vasta seitsemänsien pakkien jälkeen voi luovuttaa siltä illalta.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen nyt lukenut muutaman kirjan joissa rikolliset kertoneet elämästään mm. Late.

Näistä elämänkerroista käy ilmi että naisia on riittänyt paljon enemmän kun keskivertomiehellä. Saman huomasin jo aikaa sitten oman kylän pikkurikollisten kohdalla 80/90 luvuilla. Naisia riitti niilläkin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu