Rikollisilla paljon naisia

Anonyymi-ap

Olen nyt lukenut muutaman kirjan joissa rikolliset kertoneet elämästään mm. Late.

Näistä elämänkerroista käy ilmi että naisia on riittänyt paljon enemmän kun keskivertomiehellä. Saman huomasin jo aikaa sitten oman kylän pikkurikollisten kohdalla 80/90 luvuilla. Naisia riitti niilläkin.

16

446

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä Latella kirjan mukaan ei enään naisia ole, kun keroi kirjassa kun oli kynnetön suussa joika selissä, että sai---

• Anonyymi00002

Mutta kirjan mukaan niitä nuorenpana oli paljon

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mutta kirjan mukaan niitä nuorenpana oli paljon

Pekka Seppänen tunnetaan LEHMÄ PEKKANA. Olen nähnyt kun nussi lehmää. On luultavasti sukevalla. Monet kertoo että tykkää miehistä myös on sellaista juttua.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pekka Seppänen tunnetaan LEHMÄ PEKKANA. Olen nähnyt kun nussi lehmää. On luultavasti sukevalla. Monet kertoo että tykkää miehistä myös on sellaista juttua.

Vieläkö vaatii partnereiltaan lupalapun?
        "Minulle rakas Pekka saa..."

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen kuulut samaa tykkäs lehmistä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pekka vai sehän meni munille hyvin herkästi.

• Anonyymi00003

Vangit ovat jännämiehiä, siis paskasakkia, joka tuottaa jatkuvasti erilaisia elämyksiä joillekin elämyksistä riippuvaisille naisille ja tähän liittyy näiden naisten todellisuuden vastainen uskomus ja kuvitelma kaikkien ihmisten samankaltaisuudesta.

• Anonyymi00004

Miksi naiset rakastuvat renttuihin ??

• Anonyymi00005

Itse raiskasin naisen ja olen kuin kuningas täällä Kylmäkoskella. Tykkään miehistä voi nappi peppuu se riittää täällä. Munaa saapi paljon. Olen ja tykkään miehistä myös

• Anonyymi00007

Valitettavasti vankilassa ei pääse nettiin eikä sosiaaliseen mediaan.

• Anonyymi00006

Itse olen vanha runkkari Jyväskylästä tykkään miehistä. Voi nappi vaan perä-silmään ja WC täällä Kylmäkoskella pieni pano. Ja sitten syömään jätkien kans.

• Anonyymi00008

Huohva-NAINEN on hyvä nainen

• Anonyymi00010

Suihin otto oli häneltä

• Anonyymi00014

Sääliä on se, että nuoret naiset lähettävät säännöllisesti näille miehille rahaa, vaikka omilla on kotona pieniä lapsia ja lasten isä ei ole vankilassa istuva kundi, joka pyytää säännöllisesti karkkirahaa.

• Anonyymi00017

Vangeissa on paljon psykopaatteja. Psykopaatti on kylmäverinen hirviö, joka ei ansaitse mitään naivia avunantajaa. Vangin kanssa seurustelu on riski, joka voi johtaa katastrofiin.

• Anonyymi00020

Ehkäpä jotkut naiset haluavat jotain jännitystä elämäänsä.
      Itse en ottaisi rikollista kumppania, sen verran on mukavuudenhalua ja itsesuojeluvaistoa. Rikollisten kanssa voi joutua itsekin liriin.
      Ja miksi rikolliset kuvittelevat saavansa jotain kunnioitusta tekemällä pahojaan, väkivaltaa, ym. ? Kuka oikeasti kunnioittaisi rikollista toimintaa ja väkivaltaisia ihmisiä ?
      Sairaalta tuntuva koko ajatus.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1251
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      868
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      626
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43