Vuoden -22 Yaris hybrid. Vaihdoin renkaat, ja sen jälkeen renk.paineen varoitusvalo syttyi palamaan vaikka renkaissa on tarpeeksi ilmaa. Miten sen varoitusvalon saa kuitattua pois? Ohjekirjasta ei löytynyt vastausta, eikä ajotietokoneeltakaan löytynyt sellaista kohtaa.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Käynnistä auto tai kytke virta päälle.
Käytä ohjauspyörän nuolinäppäimiä ja selaa mittariston valikossa kohtaan Asetukset (rataskuvake ⚙️).
Valitse Ajoneuvon asetukset (Vehicle Settings) ja pidä OK-painiketta pohjassa hetken aikaa.
Etsi valikosta TPWS (Tire Pressure Warning System) ja paina OK.
Valitse Set Pressure (Aseta paine) ja pidä OK-painiketta pohjassa, kunnes varoitusvalo vilkkuu hitaasti kolme kertaa.
Järjestelmä on nyt kalibroitu nykyisille paineille.- Anonyymi00002
Pääsin oikeaan kohtaan (aseta paine), mutta sitten kun painoin OK-painiketta ei tapahtunut mitään. Tein sen uudestaan, ja pidin OK-painiketta pohjassa 5 minuuttia, mutta ei siltikään tapahtunut mitään. Vikavalo palaa yhä. Noh, ehkä yritän huomenna uudestaan, tai sitten vaan hyväksyn sen että se vikavalo palaa koko ajan. AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475