Joko Pasanen unohti että vaimon Skoda myytiin ennenkuin hän lähti?
Sanoi että ainoa kiusa häntä kohtaan voisi olla parkkipaikalla seisovan Skodan naarmuttaminen. Siellä ei ole enää kuin naapurin Skodat.
Miten naarmuttaa myytyä Skodaa?
5
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Salainen patentti-akentti Pasanen tietenkin ajatteli että hän näkee verhon raosta sen joka naarmuttaa naapurin Skodaa ja näin hän pääsee jäljille siitä kuka se siellä touhuaa.
On nelivuotiaan tasolla ajatuksensa.- Anonyymi00002
Rikosilmoitus 2010 kuvilla on paljon varmempi tapa, eikä tarvitse puuttua enää asiaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Rikosilmoitus 2010 kuvilla on paljon varmempi tapa, eikä tarvitse puuttua enää asiaan.
Tee samalla rikosilmoitus siitä, että käytät Kympin kuvia toisilla palstoilla ja liität niihin vihakirjoituksia koettaen saada ihmiset Kympin kimppuun. Suomen laissa yllyttäjä saa saman tuomion kuin tekijä. Et vastannut kysymykseen, että miten sitä myytyä Skodaa voi naarmuttaa ja missä se tapahtuu?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tee samalla rikosilmoitus siitä, että käytät Kympin kuvia toisilla palstoilla ja liität niihin vihakirjoituksia koettaen saada ihmiset Kympin kimppuun. Suomen laissa yllyttäjä saa saman tuomion kuin tekijä. Et vastannut kysymykseen, että miten sitä myytyä Skodaa voi naarmuttaa ja missä se tapahtuu?
Rakas kymppisi on itse määritellyt mitä on HD ja niiden omistajat, tieto vain saatettiin heille.
Tuomiota siis järjestämään Rakas kymppisi hopi hopi. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Rakas kymppisi on itse määritellyt mitä on HD ja niiden omistajat, tieto vain saatettiin heille.
Tuomiota siis järjestämään Rakas kymppisi hopi hopi.Näin järjestelet sivupersoonallesi vaikeuksia. Ei tarvitse Pasanen erikseen vihamiehiä, kun hänellä on tuollainen kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594