Usein kuulee ohjeen, että tilillä ei pitäisi pitää enempää kuin kahden kuukauden pakollisia menoja vastaava summa. Olen ihan samaa mieltä. Älkää pitäkö tilillä liikaa rahaa! Inflaatio syö ne.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Taitaa se inflaatio nakertaa sukanvarressakin jemmassa olevia euroja.
- Anonyymi00004
Ap tarkoittaa sijoittamista. Oletko kuullut?
- Anonyymi00002
Pitäisikö ne tuhannet sitten olla mieluummin sukan varressa vai patjassa ?
- Anonyymi00003
Kasvu-tilille ylimääräiset setelit 🥱
- Anonyymi00005
Kertyy tuota rahaa aivan murheeksi asti, on tämä niin vaikeaa.
- Anonyymi00006
Mutta kun ei vaan kannata yli viittä tonnia pitää tilillä. Itse pidän tyhmyyden mittarina tuota viittä tonnia.
- Anonyymi00007
Käsi ylös kellä yli viisi tonnia rahaa tilillä. Tyhmäääää!!!
- Anonyymi00008
Rahasto vie kaikki rahat, tili on turvallisin
- Anonyymi00010
Minä annan ylimääräiset rahat köyhille.
- Anonyymi00011
Paria kuolinpesää hoitaneena pidän itse rahat tileillä, useammalla. On aika takkuista lunastella vainajan sijoituksia kun laskut raksuttaa...
- Anonyymi00012
Luulenpa, että kuhmoislaiset noudattaa tuota täydellisesti.
- Anonyymi00013
Mulla tuli yksi tili täyteen niin piti avata uusi.
- Anonyymi00014
Ei kai sentään lopputili. Mullakin on nykyään kasvutili. Lopetin työnteon kun tuli se lopputili, enkä ole lopettamista katunut päivääkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051696- 1451101
- 871055
- 661046
- 94952
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142802- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644