Ei voi kamalasti vaatia sosiaalisia taitoja yksin asuvalta erakolta, jolla ei ole yhtään kaveria eikä yhtäkään sosiaalista harrastusta, jos tätä sosiaalista mediaa ei lasketa sellaiseksi.
Tyyppi kertoo asuneensa Thaimaassa kymmenen vuotta. En nyt sanoisi sitä oleskelua ainakaan matkailuksi ja kun ei käy missään niin on siinä ollut aikaa sitten ajatella kaikenlaista siinä päässä jossa ei järki juokse eikä runoratsu laukkaa. En tiedä ketään toista joka kehuskelee olevansa muIkku. Ilmoittautukoon se tällä palstalla joka ei ole koskaan joutunut Pasasen nälvinnän ja väheksynnän kohteeksi? Löytyykö?
Ilmoituspyyntö.
5
62
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Laiffila ja 2010 ovat sitä kertomattakin, minä vain tarkensin.
- Anonyymi00002UUSI
Sinun mielestä kaikki ovat muIkkuja narsisteja joilla on raha-asiat kunnossa eivätkä ota mukisematta vastaan nälvimistäsi eikä kuuntele vaan hiljaa satujasi.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinun mielestä kaikki ovat muIkkuja narsisteja joilla on raha-asiat kunnossa eivätkä ota mukisematta vastaan nälvimistäsi eikä kuuntele vaan hiljaa satujasi.
No minähän olen mulkukka talouteni on kunnossa, jopa erinomaisessa, mutta en tarvitse osakaslainoja paetakseni mittaria, monet tarvivat, en edes osamaksuja, enkä leiki osamaksu miljonääriä.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No minähän olen mulkukka talouteni on kunnossa, jopa erinomaisessa, mutta en tarvitse osakaslainoja paetakseni mittaria, monet tarvivat, en edes osamaksuja, enkä leiki osamaksu miljonääriä.
Jopa lumppunenkin pakeni sinua.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vuokrakämppä, ei autoa, ei mökkiä, ei vaimoa, ei matkustelua, ei harrastuksia ja raha riittää
vuokraan, ruokaan ja viinantissutteluun. Kutsutko tuota erinomaiseksi taloudeksi?
(Huomaa että puhuit yksikössä ja tiedostat hyvin ettei vaimosi kuulu samaan kotitalouteen)
Osamaksuja ei saa, jos raha-asiat eivät ole kunnossa. Osamaksu on luottoa, siinä luotetaan asiakkaan maksukykyyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181598Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361272- 771268
- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten203801Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78752- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620