Ring ring
Haloo, kaupunkikeskusta
Tässä puhuu karuliina frankki, mitäs hemmettiä sä oot mennyt tekemään, valitsit meille kilpailijan torille, tää ei prekele onnistu, nyt perut heti sen Cheersin paikan sieltä tana.
No tämä nyt on vapaata kilpailua ja markkinatalouden kulmakivi
No voi ..ttu, tapsakin sano et jos ette peru sitä päätöstä, niin sitten...
Ai mitä sitte?
Kuules ny, jos torille tulee kilpailija, niin meidän tulot putoo, eikä varmaan oo enää varaa matkustaa ees japaniin enää.
No kun mä en voi oikein olla vastuussa teidän firmanne tuloista ja teidänKIN pitäisi tottua siihen, että täällä toimii muitakin firmoja.
..tut muista, me ollaan maailman napa, paa se mielees stana
Kuulin puhelun
3
241
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minua ei kiinnosta yksityiset yrittäjät, minua kiinnostaa tämä kaupunkikeskusta? Mikä yhtiö tai yhdistys tälläinen on, kuka rahoittaa, millä perusteella sinne palkataan vai toimiiko siellä edes kukaan palkkatyössä. Sinänsä kuulostaa että onko tämmäöinen edes tarpeellinen joku. Mikäli toiminnan takana on kaupunki. Nämä ovat aina vähän salaperäisen oloisia tämmöiset firmat tai mikä onkaan.
- Anonyymi00002
Kai jonkun on ne kilpailutettava, kk edustaa kaupunkia. Veikkaan, että tässä nyt on käynnissä myöskin jonkinlainen revanssi, kaupunki näyttää vekkasille närhen munia
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kai jonkun on ne kilpailutettava, kk edustaa kaupunkia. Veikkaan, että tässä nyt on käynnissä myöskin jonkinlainen revanssi, kaupunki näyttää vekkasille närhen munia
Okei löysinkin jo tietoa. Asia ok minulle selvisi. Tuollaista toimintaa kannatan ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632