Kuulin puhelun

Anonyymi-ap

Ring ring
Haloo, kaupunkikeskusta

Tässä puhuu karuliina frankki, mitäs hemmettiä sä oot mennyt tekemään, valitsit meille kilpailijan torille, tää ei prekele onnistu, nyt perut heti sen Cheersin paikan sieltä tana.

No tämä nyt on vapaata kilpailua ja markkinatalouden kulmakivi

No voi ..ttu, tapsakin sano et jos ette peru sitä päätöstä, niin sitten...

Ai mitä sitte?

Kuules ny, jos torille tulee kilpailija, niin meidän tulot putoo, eikä varmaan oo enää varaa matkustaa ees japaniin enää.

No kun mä en voi oikein olla vastuussa teidän firmanne tuloista ja teidänKIN pitäisi tottua siihen, että täällä toimii muitakin firmoja.

..tut muista, me ollaan maailman napa, paa se mielees stana

3

243

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minua ei kiinnosta yksityiset yrittäjät, minua kiinnostaa tämä kaupunkikeskusta? Mikä yhtiö tai yhdistys tälläinen on, kuka rahoittaa, millä perusteella sinne palkataan vai toimiiko siellä edes kukaan palkkatyössä. Sinänsä kuulostaa että onko tämmäöinen edes tarpeellinen joku. Mikäli toiminnan takana on kaupunki. Nämä ovat aina vähän salaperäisen oloisia tämmöiset firmat tai mikä onkaan.

• Anonyymi00002

Kai jonkun on ne kilpailutettava, kk edustaa kaupunkia. Veikkaan, että tässä nyt on käynnissä myöskin jonkinlainen revanssi, kaupunki näyttää vekkasille närhen munia

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kai jonkun on ne kilpailutettava, kk edustaa kaupunkia. Veikkaan, että tässä nyt on käynnissä myöskin jonkinlainen revanssi, kaupunki näyttää vekkasille närhen munia

Okei löysinkin jo tietoa. Asia ok minulle selvisi. Tuollaista toimintaa kannatan ehdottomasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      97
      1645
    2. 72
      1264
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1242
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1026
    5. 95
      939
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      44
      937
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      81
      802
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      787
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 45
      705
    Aihe