Mun mielestä tällä palstalla ei oo enää kiva käydä koska kaikki juoruavat kutoskirjasta! Siis ei enää yhtään viestiä voi lukea, koska pelkää että niissä on juonipaljastuksia.. Jos on itse kirjan lukenut niin pitää sisällön omana tietonaan.. KIITOS!
Miettikää!!
6
676
Vastaukset
Toisin sanoen me, jotka olemme lukeneet kirjan, emme saisi keskustella siitä, koska jotkut eivät halua vaivautua lukemaan sitä englanniksi?
Tytti, hyvä...
Et voi vaatia ihmisiltä moista. Se ei riko Suomi24:n laatimaa sääntöä.
Eli kaikki voivat jatkaa samaan tahtiin vaikka spoilailujaan..- murmeli
mun mielestä TAHALLINEN SPOILAAMINEN ja ASIALLINEN KESKUSTELU on kaksi aivan eri asiaa..
Itse ainakin kirjan lukeneena tykkään pohtia muiden kanssa sen sisältöä, eikä tarkoitukseni suinkaan ole pilata toisten lukunautintoa...
- emiliaon
Tämä palsta on tarkoitettu siihen, että Potter kirjoista voi keskustella muiden ihmisten kanssa (eikö vain?). Kyllä on.
Siis, jos joku (vaikka matti) ei ole lukenut yhtään Potter- kirjaa, ei hän hän voi tänne tulla muita kieltämään keskustelemasta esim. Viisasten kivestä ja salaisuuksien kammiosta. Vai? sehän on ihan päivänselvää!
Aika itsekästä touhua sanoisin... - Nuuhku
Kuten jo edellä mainittiinkin, et voi kieltää muita keskustelemasta kirjasta vainsen takia että et itse ole lukenut sitä jne... Ja sitä paitsi viesteissä joissa paljastellaan jotain tärkeää kutosesta, niin yleensä niissä lukee :Spoilaa, tai jotain muuta joka kuitenkin kertoo että viesti sisältää paljastuksia... Ja jos täällä ei kerran mielestäsi keskustella muusta kuin kutosesta, niin voithan itse aloittaa keskustelun joka ei liity kutoseen.
- olko
jotka ei halua spoilaantua, eivät käy täällä, kunnes ovat lukeneet kutosen... itse odotin viitosta suomeksi ja ihan hyvin kestin reilu puoli vuotta olla tulematta tänne...
Raivostuttaa miettiä aina miten muotoilisi otsikon ettei kukaan arvaa mitään ja merkitä joka paikkaan spoilaa...
Minä en missään tapauksessa tulisi tänne, koska vaikka suurin osa saattaa laittaa spoilaa, niin joku voi täräyttää suoraan otsikossa: "mitä mieltä olitte siitä että matti kuoli?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372