Mun mielestä tällä palstalla ei oo enää kiva käydä koska kaikki juoruavat kutoskirjasta! Siis ei enää yhtään viestiä voi lukea, koska pelkää että niissä on juonipaljastuksia.. Jos on itse kirjan lukenut niin pitää sisällön omana tietonaan.. KIITOS!
Miettikää!!
6
628
Vastaukset
Toisin sanoen me, jotka olemme lukeneet kirjan, emme saisi keskustella siitä, koska jotkut eivät halua vaivautua lukemaan sitä englanniksi?
Tytti, hyvä...
Et voi vaatia ihmisiltä moista. Se ei riko Suomi24:n laatimaa sääntöä.
Eli kaikki voivat jatkaa samaan tahtiin vaikka spoilailujaan..- murmeli
mun mielestä TAHALLINEN SPOILAAMINEN ja ASIALLINEN KESKUSTELU on kaksi aivan eri asiaa..
Itse ainakin kirjan lukeneena tykkään pohtia muiden kanssa sen sisältöä, eikä tarkoitukseni suinkaan ole pilata toisten lukunautintoa...
- emiliaon
Tämä palsta on tarkoitettu siihen, että Potter kirjoista voi keskustella muiden ihmisten kanssa (eikö vain?). Kyllä on.
Siis, jos joku (vaikka matti) ei ole lukenut yhtään Potter- kirjaa, ei hän hän voi tänne tulla muita kieltämään keskustelemasta esim. Viisasten kivestä ja salaisuuksien kammiosta. Vai? sehän on ihan päivänselvää!
Aika itsekästä touhua sanoisin... - Nuuhku
Kuten jo edellä mainittiinkin, et voi kieltää muita keskustelemasta kirjasta vainsen takia että et itse ole lukenut sitä jne... Ja sitä paitsi viesteissä joissa paljastellaan jotain tärkeää kutosesta, niin yleensä niissä lukee :Spoilaa, tai jotain muuta joka kuitenkin kertoo että viesti sisältää paljastuksia... Ja jos täällä ei kerran mielestäsi keskustella muusta kuin kutosesta, niin voithan itse aloittaa keskustelun joka ei liity kutoseen.
- olko
jotka ei halua spoilaantua, eivät käy täällä, kunnes ovat lukeneet kutosen... itse odotin viitosta suomeksi ja ihan hyvin kestin reilu puoli vuotta olla tulematta tänne...
Raivostuttaa miettiä aina miten muotoilisi otsikon ettei kukaan arvaa mitään ja merkitä joka paikkaan spoilaa...
Minä en missään tapauksessa tulisi tänne, koska vaikka suurin osa saattaa laittaa spoilaa, niin joku voi täräyttää suoraan otsikossa: "mitä mieltä olitte siitä että matti kuoli?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822