Miettikää!!

Tytti

Mun mielestä tällä palstalla ei oo enää kiva käydä koska kaikki juoruavat kutoskirjasta! Siis ei enää yhtään viestiä voi lukea, koska pelkää että niissä on juonipaljastuksia.. Jos on itse kirjan lukenut niin pitää sisällön omana tietonaan.. KIITOS!

6

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisin sanoen me, jotka olemme lukeneet kirjan, emme saisi keskustella siitä, koska jotkut eivät halua vaivautua lukemaan sitä englanniksi?

    • Tytti, hyvä...
      Et voi vaatia ihmisiltä moista. Se ei riko Suomi24:n laatimaa sääntöä.
      Eli kaikki voivat jatkaa samaan tahtiin vaikka spoilailujaan..

      • murmeli

        mun mielestä TAHALLINEN SPOILAAMINEN ja ASIALLINEN KESKUSTELU on kaksi aivan eri asiaa..

        Itse ainakin kirjan lukeneena tykkään pohtia muiden kanssa sen sisältöä, eikä tarkoitukseni suinkaan ole pilata toisten lukunautintoa...


    • emiliaon

      Tämä palsta on tarkoitettu siihen, että Potter kirjoista voi keskustella muiden ihmisten kanssa (eikö vain?). Kyllä on.

      Siis, jos joku (vaikka matti) ei ole lukenut yhtään Potter- kirjaa, ei hän hän voi tänne tulla muita kieltämään keskustelemasta esim. Viisasten kivestä ja salaisuuksien kammiosta. Vai? sehän on ihan päivänselvää!

      Aika itsekästä touhua sanoisin...

    • Nuuhku

      Kuten jo edellä mainittiinkin, et voi kieltää muita keskustelemasta kirjasta vainsen takia että et itse ole lukenut sitä jne... Ja sitä paitsi viesteissä joissa paljastellaan jotain tärkeää kutosesta, niin yleensä niissä lukee :Spoilaa, tai jotain muuta joka kuitenkin kertoo että viesti sisältää paljastuksia... Ja jos täällä ei kerran mielestäsi keskustella muusta kuin kutosesta, niin voithan itse aloittaa keskustelun joka ei liity kutoseen.

    • olko

      jotka ei halua spoilaantua, eivät käy täällä, kunnes ovat lukeneet kutosen... itse odotin viitosta suomeksi ja ihan hyvin kestin reilu puoli vuotta olla tulematta tänne...
      Raivostuttaa miettiä aina miten muotoilisi otsikon ettei kukaan arvaa mitään ja merkitä joka paikkaan spoilaa...
      Minä en missään tapauksessa tulisi tänne, koska vaikka suurin osa saattaa laittaa spoilaa, niin joku voi täräyttää suoraan otsikossa: "mitä mieltä olitte siitä että matti kuoli?"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe