Eli asia on niin, että osaan herätä unesta silloin kuin haluan. Osaako joku muu?
Olen jo monet kerrat selvinnyt painajaisista heräämällä pois unesta. Esim. toissayönä näin melko kamalaa painajaista ja halusin siitä pois. Pysähdyin unessani ja laitoin silmäni kiinni. Sitten kun ne ovat kiinni ja tunnen kehossani oudon tunteen, avaan ne ja sitten myöskin todellisuudessa silmäni aukeavat.
En osaa paremmin selittää, mutta haluaisin vain tietää, että onko tuo jotain ainutlaatuista vai pystyvätkö muutkin tuollaiseen?!
Osaan tahallani herätä painajaisesta?!
6
575
Vastaukset
- orion
mut pystytkös vaikuttaa uniis mielihalujen perusteella,esim. lentää, tapella tai vaikka vaan shoppailla? mä pystyn...;).
- myös
osaan herätä painajaisista. Luin kerran erääästä unikirjasta, että ihmiset jotka näkevät paljon unia, oppivat ajan myötä hallitsemaan niitä. On se turvallista mennä nukkumaan kun ei painajaisia tarvitse pelätä.
Minä osaan myös palata unessa taaksepäin ja "elää" jonkun kohdan uudestaan, jos joku asia ei miellytä.
Meitä kummallisuuksia on vähän joka lähtöön.
Mielenkiintoisia unia kaikile.- Ahdistunut
Juu eli oon varmaan viimisen 5v osannu herätä pahoista unista. unessa vaan Huudan itselleni että HERÄÄ HERÄÄ HERÄÄ ja sitten Todellakin herään. Lisäksi joskus näen unia joissa ymmärrän olevani unessa ja pystyn tekemään mitä haluan, (yleensä menen silloin tapaamaan ihastuksiani :P)
Tälläiset unet kuitenkin karkaavat aina käsistä niin että itsekontrolli karkaa vähän ajan kuluttua ja huoneisiin joihin menen alkaa tulla ylimääräisiä esineitä ja sitten en enää hallitsekkaan tekemisiäni. Jokatapauksessa nämä alkoivat murrosiässä ja olen aika varma että jos ajattelisin asiaa päivisin joka päivä ja nukkumaan mennessä tuota unikontrollia voisi jopa kehittää. En koskaan myöskään muista uniani jos en kertaa niitä heti kun herään . - näkijä
Ahdistunut kirjoitti:
Juu eli oon varmaan viimisen 5v osannu herätä pahoista unista. unessa vaan Huudan itselleni että HERÄÄ HERÄÄ HERÄÄ ja sitten Todellakin herään. Lisäksi joskus näen unia joissa ymmärrän olevani unessa ja pystyn tekemään mitä haluan, (yleensä menen silloin tapaamaan ihastuksiani :P)
Tälläiset unet kuitenkin karkaavat aina käsistä niin että itsekontrolli karkaa vähän ajan kuluttua ja huoneisiin joihin menen alkaa tulla ylimääräisiä esineitä ja sitten en enää hallitsekkaan tekemisiäni. Jokatapauksessa nämä alkoivat murrosiässä ja olen aika varma että jos ajattelisin asiaa päivisin joka päivä ja nukkumaan mennessä tuota unikontrollia voisi jopa kehittää. En koskaan myöskään muista uniani jos en kertaa niitä heti kun herään .herätä painajaisista, ja muistakin unista, kun vain tahdon. Avaan vain silmäni, ja todellisuudessakin ne avautuvat. Simppeliä.
Tiedostan myös olevani vain unessa, osaan jopa ajatella siinä. Kerran ajattelin painajaisessa jossa kaikkialla oli "silmiä" (en nyt tiiä kuulostaako pelottavalle, mut ne on aina ihan sairaan jättimäisiä, ne saattavat olla maassa, kallioissa, lammissa...ja aina olen näissä unissa alastixD) Mut siis nää unet on ihan sairaan pelottavia ja ahdistavia. Huomaan kyllä nykyään yleensä ne merkit kun uni alkaa vaihtua tähän jo niin tuttuun painajaiseen, ja herätän itseni.
Näkeekö teistä kukaan enneunia? Minä kerran näin unessani pätkän elokuvasta, jonka menin kolmen päivän kuluttua oikeasti katsomaan. Ja onhan niitä ei niin merkittäviäkin enneunia ollut aina joskus. Näin kellään muulla?
- Anonyymi
Osaan
. - Anonyymi
Kyllä osaan.Näen aika paljon unia joissa tiedostan näkeväni unta.Tosin ne unet ei oo painajaisia.Ja näen unia joista herään kun unessa ei enää tapahdu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808