Kansalaisopiston alastonmallina

Anonyymi-ap

Olin opiskellessani aina rahapulasssa ja yksi kaverini kertoi olleensa kerran kansalais- opistossa maalauskurssilla mallina ja tienaaneensakin hieman ja jos haluaisin ilmottaisi mut ja sinne.
Menin sitten sinne ujostellen ja siellä oli vain keski-ikäisiä naisia ja en tosiaan tiennyt, että alastonmallista olisi kyse, opettaja käski istumaan korkealle jakkaralle.
Suostuin ensin olemaan vain kalsarit jalassa, mutta lopulta suostuin nekin riisumaan ja tästähän noin nelikymppiset naiset selvästi innostuivat, varsinkin kun elimeni ei ollut niitä pienempiä.
Koitin ensin tunkea kaluani jalkojeni väliin, mutta se opettaja tuli ja vaati korjaamaan asentoani, niin että kaluni oli esillä ja selvästi näin kuinka etummaisena oleva nainen lipaisi huuliansa jatkuvasti.
Puoli tuntia siinä ollessani tuntui paikat puutuvan ja kun jokainen sitten vuorollansa kävivät kynä kädessaään mittailemassa mittojani ja kuin vahingossa hivelivät alavatsaani. Vaikkas kuinka koitin vetää ajatuksiani muualle, alkoi kaluni nousemaan ja kohtahan se oli jo täydessä seisokissa ja nythän niitä kävi mittaamassa vuorotellen jokainen, jopa kaluani mitattiin, olihan se jo napani korkeudella, en ollut saanut pillua viikkoihin ja paineita oli melkoisaesti.
Kyllä nolotti ja mietin jo paniikissa lopettaa koko touhun ja kun vielä kullini alkoi kiimaista kiimalientä tiputtamaan venyen, yksi oli taas mittailemassa ja kuin vahingossa etusormmellansa levitti sitä terskani päähän.
Helpotti kun opettaja huusi, että jospas lopettaisiin tunti tälläerää ja kun kaikki olivat lähteneet pettyneinä opettaja käski sivummalle ja sanoi jospa tulisit saamaan maksun.
Menimme varaston tapaiseen ja sanoi: " Haluatko vähän bonusta", ja meni nojalleen pöytää vasten riisuen peppunsa paljaaks, huohottaen.
Survaisin samantien sisään rajusti, pillu oli erittäin märkänä ja aloin työstämään ensin hitaasti tahtia kiihdyttäen, ope huusi orkkunsa huipulla ja koitin pidätellä, että ensin saisi, mutta alkoi tekemään niin nannaa terskan päähän - laukaisin melkoisen lastini pillun pohjukkaan.
Tulethan ensiviikolla uudelleen, että tytöt saavat maalasuksensa valmiiksi ja tulinhan minä, myös uudelleen opttajan sisään myös.
Sain myös kahdelta naiselta salaa ryppyisen paperilapun jossa oli yhteystiedot ja niistähän sainkin lisätienistiä, kun maksoivat hoidoista, ensin juotiin kaffeet ja sen jälkeen naitiin kuin eläimet.
Ei tarvinnut enää käteen vetää, kaikki sperma meni oikeisiin osoitteisiin - vaativat aina paljaalla ja halusivat tuntea nuoren kullin sykkeen sisällänsä.

20

5174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olin 16 vuotias villikko, kun muutaman talon päässä omakotitalostamme oleva paikallinen "taiteilija", silloin varmaan n. 50 paikkeilla oleva ukko alkoi kärttää minua mallikseen.

Aluksi kieltäydyin, ei voinut vähempää kiinnostaa mennä nyhjäämään ja istuskelemaan tuntikausiksi.

Tapasimme kadulla useamman kerran ja aina mies palasi asiaan. Sitten kerran hän tuli taas vastaa vaimonsa kanssa ollessani menossa luistelemaan läheiselle koulun kentälle.

Taas mies palasi asiaa ja myös rouva alkoi suostutella minua malliksi. Hän kertoi itse istuneensa kymmenien taulujen mallina, mutta olevansa jo liian vanha malliksi.
      Houkuttelu jatkui ja minulle luvattiin myös pientä rahallista korvausta, joka kyllä kiinnosti. Arvelin kuitenkin, etteivät vanhempani, lestadiolaisia, suostuisi asiaan.

Rouva hymyili ja sanoi että jospa ei kerrota heille mitään. Pidetään asia omana salaisuutena ja taskurahaa olisi tulossa.

Lopulta sovimme, että poikkean heillä seuraavana iltapäivänä vanhempieni ollessa vielä töissä.

Vähän jännittikin mennessäni sovittuun aikaan naapuriin. Vastaanotto oli ystävällistä. Tarjottiin heti cokista ja tuoretta pullaa. Molemmat kyselivät kovasti koulunkäynnistä, luistelustani ja kilpahiihdoistani. Sitten siirryttiin alakerran tiloihin, jossa oli "ateljee" tilat. Huomioni oli jo yläkerrassa kiinnittänyt monet kymmenet taulut ja alakerrassa niitä oli paljon lisää ja niistä hyvin monta oli selvästi rouvasta maalattuja alastonkuvia. Mikäli mitään ymmärsin maalari oli aika hyvä ja olihan hän menestynyt myös taidenäyttelyissä.

Rouva ei lainkaan kainostelut vaan päasiassa hän esitteli näitä alastonmaalauksia joista pari oli vielä melkoisen isoja. Hän sanoi miehensä tarvivan uutta innoitusta. Katselin tauluja hämmentyneenä ja kysyin pitäisikö minun olla noin. Rouva vilkaisi minua, naurahti ja sanoi: Ilman muuta, kaikki taiteilijat käyttävät alastonmalleja ja sen olevan ihan normaalia. Rouva kehui nuoruuttani ja kauneuttani ja sanoi minun varmasti sopivan hyvin malliksi miehelleen.

Arvelin, etten kyllä kehtaa olla noin. Rouva rauhoitteli ja hymyili ja kertoi, ettei siinä ole mitään ihmeellistä. Alastomuushan on aivan luonnollista ja nuorethan ovat rohkeita, eikä meidän tarvitse kertoa asiasta kenellekään.

Pidetään mallinhommat meidän salaisuutena, ei kerrota siitä. Olin melkeinpä pakenemassa, kun ovella mies painoi käteeni viisikymppisen. Tässä vähän etumaksua.

Tuohon aikaan tuo viisikymppinen oli tosi iso raha. Olin hämmennyksissä. Raha kyllä houkutteli ja varmaan myös murrosiän kapinahenki. Vastustus ja kapinointi vanhempien vanhoillisille säännöille ja uskonolle oli melkoisen kova.

Ehkä se kapinallisuus oli pääasiallinen syy ja tietysti myös raha ja niin huomasin parin päivän päästä käveleväni sovittuun aikaan naapuriin polvet tutisten ja suu kuivana.

No ei, ei ensimmäisellä kerralla tarvinut riisuuntua. Mallina jouduin kuitenkin istumaan paikallani parisen tuntia, joka sekin oli jo tuskastuttavaa.
      Mies luonnosteli maalaustelineen takana ensimmäistä kuvaani ja sekoittelua värejä ja jutusteli rauhassa ja nappasi minusta myös muutaman kuvan. Hän kertoi siten tarvivansa vaivata minua vähemmän kun voi käyttää kuvia maalauksen apuna.

Seuraavalla kerralla jouduinkin sitten jo riisumaan yläosan paljaaksi. Ensin en meinannut millään kehdata riisua villapaitaa ja rintsikoita. Rouva toi minulle cokista, joka maistui vähän oudolle, mutta join lasin tyhjäksi parilla kulauksella. Hetken päästä tuli kummasti lämpöinen olo. Olin saanut eka kerran elämässäni alkoholia. Ehkä se auttoi ja hetken päästä rohkaistuin paljastamaan rintani ja istumaan kädet ylhällä niskan takana kuin venytellen.

Ompas sinulla isot ja kiinteät rinnat ja noin nuori. Molemmat kehuivat vartaloani. Minä varmasti punotin ja nieleskelin jännityksestä.

• Anonyymi00002

Jatka.

• Anonyymi00004

No niinkö sulla spede taas tekee. Mitäs et ota lääkkeitäsi.

• Anonyymi00005

On sulla ihme kommentteja. Eiköhän se ole aika useinkin mennyt juuri noin, että malleja haetaan tuttavapiiristä, tai naapurustosta pientä korvausta vastaan. . Aika harvalla taiteilijalla ja varsinkaa aloittelevalla taiteilijalla on varoja maksella ammattimalleille. Kansalaisopistot nyt sitte saattavat joskus palkata malleja. Useimmiten niidenkin piirissä malleina ollaan vuoron perään.

• Anonyymi00006

Minä olen myös ollut kansalaisopiston maalauskurssilla alastonmallina. Opiskeluaikana oli ainainen rahapula ja mallina olosta maksettiin ihan mukavasti, huomioiden 1 1/2 tunnin kertaposeeraus parine taukoineen. Malliksi houkutteli yksi kurssilainen, opiskelukaverini äiti.

Eka kerralla vähän ujostuttikin mutta seuraavilla kerroilla rintsikat ja pikkupöksyt olikin jo helpompi riisua. Maalareita oli 16-18, sekä naisia, että miehiä. Ihan asiallista touhua koko ajan. No yrittihän yksi kurssilainen tehdä lähempää tuttavuutta, mutta se loppui, kun heitin kurillani olevani lesbo.

• Anonyymi00007

Nuorena opiskelijapoikana vastasin ilmoitukseen, jossa alansa pääsykokeisiin treenaava kuvataiteilija etsi alastonmalleja harjoittelua varten. Kuvataiteilija oli hieman itseäni vanhempi nainen, ja poseerasin hänen kotonaan. Se sopi minulle mitä parhaiten, sillä enhän minä siinä ollut palkkion vaan kokemuksen vuoksi.

Poseerasin alastomana puetulle naiselle, joka keskittyneenä ja asiallisena rapisutti hiiltään. Viiden minuutin asentoja ja lopuksi yksi pitempi.

En siinä kiihottunut, ei sinne päinkään, mutta sellainen lämmin hyrinä valtasi alavatsan. Toisella kerralla ovi kolahti, joku tuli sisään. "Mieheni", rouva tokaisi, ja niin jatkoimme harjoitussession loppuun.

• Anonyymi00008

Olen nelikymppinen naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Tiedän että kotikaupunkini kansalaisopiston maalauskurssille syksyisin haetaan alastonmalleja, ja joka kerta minulla silloin sielussa läikähtää. Katson itseäni eteisen kokovartalopeilistä ja kyllä, kyllä minussa olisi taideopiskelijoille ainesta piirrettäväksi, palljon enemmän ja kiinnostavammin kuin niillä nuorilla laihoilla tytöillä, joita kevään näyttelyn kuvissa näkee.

Mikä siinä niin viehättää, mietin. Onhan se naisen julkista itsensä paljastamista, eroottista, ei kai siitä mihinkään pääse, ainakaan minä en pääse, mutta samalla ammattimaista ja viatonta. Kuinka uskaltaisi lähteä mukaan? Mitä puoliso sanoisi, lapset, joille kerrottaisiin että sinun äitisi seisoo siellä korokkeella ja näyttää pimppiään.

Tämä ristiriita kaivertaa mieltäni.

• Anonyymi00009

Jatkan mallina olostani.

Mies tuijotti minua välillä intensiivisesti, kuin ajatuksiinsa vaipuneena ja sitten taas skitsipaperi rahisi hänen luonnostellessa teostaan keskittyneenä.

Tunsin punoittavani jännityksestä ja molempien katseista. Välillä rouva poistui ja palasi sitten voileipätarjottimen kanssa.

Pitäkäähän tauko välillä, tytön kädet jo väsyvät ja totta olikin. Kädet pitkään niskan takana ja ylävartalo jännittyneenä, vaikka istuinkin korokkeella olevala tuolilla oli puuduttavaa.

Laski käteni, heiluttelin niitä ja aioin vetää villapaidan päälleni, mutta mies sanoi, ei ei, ole noin. Saan katsella sinua kun liikut ja rintasi heilahtelevat. Saan siitä näkemyksiä työlleni.

Vilkaisin rouvaa, mutta hän vain hymyili ja nyökkäsi. Käteni olivat kuitenkin rintojeni suojana, mutta eihän niin voinut voileipää syödä ja cokista juoda. Pian sitten nautin tarjoilusta rintojeni heilahdellessa vapaina.

Rouva otti lasini, täytti sen uudelleen ja hetken päästä kehotti minua ottamaan lisää voileipää ja tyhjentämään lasini. Kohta sitten riisut nuo housusi ja pikkupöksysi. Olin vetää juomani "väärän kurkkuun". No no, juo rauhassa. Laitoin siihen ihan pikkasen droppia, niin vapaudut vähän. Ei kai se haittaa näin meidän kesken. Ei kerrota asiaa kotiväelle.

En osannut sanoa tuohon mitään. Jälkeenpäin ajatellen näin aikuisena olin silloin hyväksikäytön uhri.

Pian voileipälautanen tyhjeni, samoin cokislasini.

Jatketaampa. Riisuudu kokonaan ja nouse korokkeelle seisomaan aluksi selkä tännepäin ja käännä ylävartaloa vasemmalle ja kohota taas kädet niskan taakse.

Kyllä jännitti, mutta en kehdannut kieltäytyäkään. Riisuin pitkät housut ja kiipesin korokkeelle ja siinä selin vähän empien pujotin pikkupöksyt pois. Hyvä nyt asento. Noi käännä enemmän ylävartaloa, niin että rinta tulee sivuttain esiin. Noin hyvä, Ole kuin venyttelisit juuri heränneenä.

Oli tovin hiljaista. Hyvä. Teen muutaman luonnoksen. Haen ideoita. Noin nyt käänny tännepäin. Ei ei, kädet edelleen niskan takana venytellen. Hyvä, noin jalat hieman leveämmälle.
      Hyvä, oletpa kaunis. Nuori varsa.

Oli kuin olisin tuntenut molempien katseet vartalollani. Lipaisin jännittyneenä kuivia huuliani ja nieletti tyhjää. Olin ensimmäistä kertaa täysin alastomana kahden vieraan silmien edessä.

• Anonyymi00010

Jatka.

• Anonyymi00011

Seisoessani siinä tunsin koko vartalossani uusia tuntemuksia. Vatsan pohjaa lämmitti ja muutoinkin oli jotenkin kihelmöivä olo.

Vaihdoin levottomana painoa jalalta toiselle.
      Mies oli pysäyttänyt luonnostelusa paperille ja tuijotti minua intensiivisesti. Hän siirtyi aivan eteeni ja kierteli ympärilläni kynä kädessään.

Kyllä minua hävetti. Laita lisää valoa, hän komensi vaimoaan, joka sytyttikin heti lisää valoja, vaikka isoista ikkunoista tuli kyllä runsaasti valoa. Liikahtelin levottomana.

Älä liiku. Seiso juuri noin taivuta hieman ylävartaloa taakse kuin venyttelisit juuri heränneenä. Laita se lakana tytön jalkojen juureen, kuin olisi juuri tipahtanut. Hyvä noin. Jalat hieman leveämmälle, käännä vähän ylävartaloa.

Yritin tehdä ohjeiden mukaan, vaikka mieli olisi tehnyt karata.

Kannatti pyytää tyttöä. Aivan upea malli. Katso vaimo tytön rintoja. Nehän turpoavat selvästi ja nännit tulevat esiin. Kumarruin hämmentyneenä tuijottamaan rintojani. Seis, pää ylös. Älä liiku.

Mies alkoi kiivaan luonnostelun. Ota äkkiä kuvia. Tuo vartalo ja nuo kiihottuneet rinnat ja vartalo on ikuistettava, äkkiä nyt. Selvästi neitsyen ensikiihotus. Tulee hyvää materiaalia.

En edes osannut, enkä ehtinyt kieltää kuvaamistani. Rouva hääri ympärilläni ja kuvaili minua joka suunnalta. Kamera raksui. Samalla tunsin kuinka kiihotuin lisää ja pimpissäni sykähteli kummasti. Ellei tytölle saada myöhemmin samanlaista tunnetilaa, niin valokuvista asia on todennettavissa. Ota myös lähikuvia, rinnnoista, pimpasta, pyllystä, kasvoista myös.

Aika kului ja tiesin vanhempieni kotiutuvat pian.
      Pääsin lopulta pukeutumaan. Ovella mies ojensi kaksikymppisen ja ehdotti uutta aikaa viikon päähän. Juoksin kuumissani ja hämmentyneenä kotiin. Päätin, etten kerro mallina olosta edes parhaalle kaverilleni.

Viikon päästä monen empimisen jälkeen huomasin olevani taas naapurin ovella suunnilleen sovittuun aikaan.

Nyt ihmeekseni riisuuntuminen olikin helpompaa, vaikka ujostuttikin. Nyt korokkeelle oli tuotu jonkilainen vanhanmallinen divaani.
      Mies sanoi, että nyt mukaillaan Alaston Maja teosta ja minun piti ojentua oikomaan divaanille tyynyjen päälle taas kädet niskan takana.

Rouva sanoi lähtevänsä kauppaan. Pian yläkerrasta kuului kuitenkin puhetta. Matti maalaa mallista alhaalla mene sinne, käyn vain kaupassa.

Heti portaista kuului kopinaa ja ovelle ilmestyi vieras mies. Ehdin vetäistä tyynyt suojakseni.
      Kas terve. Täällä työskennelläänkin alastonmallin kanssa. Rouva ohjasi tänne, sanoi menevänsä kauppaan. Kävin lintuja kuvailemassa ja ajattelin poiketa kahville.

Minut esiteltiin vieraalle. Miehet juttelivat ja yritin hapuilla vaatteitani, mutta ne olivat liian kaukana. Yritin kietoutua kahteen tyynyyn.

Älkää antako häiritä. Maalailen itsekin harrastuksena. Alasttonmallia ei tosin ole koskaan ollut.

Naapurin mies näytti sivupöytää. Tuossa on välineitä. On tässä mallia molemmille. Sen kun ryhdyt työhön.

• Anonyymi00013

Jatka pian.

• Anonyymi00012

aLoitaja: Menin sitten sinne yhteen osoitteeseen joka oli antanut mulle, mutta kun siellä olikin myös sen vanhko äijä myös kotona ja halusi kuvata kuinka vaimo saa kullia sisäänsä.
      ...

• Anonyymi00014

Täällä olisi naiselle mies malli.02al

• Anonyymi00015

Naapurissa mallina.

Minulta ei kysytty mitään. Olin hämmentyneenä divaanilla kaksi tyynyä suojanani.

Vieras kierteli minua, vilkaisi maalarin luonnoksia ja poimi sivupöydältä paperinivaskan käteensä.

Jahas tytöstä onkin jo otettu valokuvia. Ohhoh kylläpä onkin nätti nuori nainen. Paljonko ikää? Vastasin hieman uhmakkaana 18, vähän lisäten ikääni. . Mies vilkaisi minua. Kylläpä onkin kauniit pystyt tissit. Nännitkin puhjenneet jo.

Mies selaili kuvapinkkaa ja näytteli joitain kuvia myös maalarille. Ompa nättejä.

Minä säikähdin. En ollut nähnyt kuvia, enkä ajatellut mitä tein, vaan ponkaisin ylös divaanilta ja tavoittelin kuvia miehen kädestä.

Äläs äläs. Mies toppuutteli ja nosti kätensä ylös.
      Etkö ole vielä nähnyt kuviasi. Ei ole nähnyt selitti naapuri. Viimeksi vaimo kuvasi luonnostellessani ja vasta haimme paperikuvat valokuvaamosta. Kuvat auttaa maalaamisessa jos tyttö ei aina pääse.

Yritin kurottaa kuvia miehen kädestä ja tyynyt putosivat. Olin siinä täysin alasti ensin tajuamatta tilannettani. Jopas jopas, oikea villi varsa. Katsotaan kuvia yhdessä. Ehei, en anna sinulle, revit vielä hyvät kuvat.

Mies otti nipusta aina yhden kuvan kerrallaan ja näytti minulle. Kyllä minua nolotti. Minua oli kuvattu yksityiskohtaisemmin, kuin olin tajunnut. Katselin kuvia kuin lumoontuneena ja lopulta kuvien loppuessa tajusin alastomuuteni ja kaappasin tyynyn lattialta suojakseni.

Jatketaampa, ehdotti naapuri. Mene takaisin divaanille. Noin. Tyyny pois edestä. Älä ujostele. Johan vieras näki sinut nakuna ja valokuvista myös. Rohkeasti nyt vaan. Mies veti sylissäni olevan tyynyn pois. Noin sama asento. Asetu mukavasti. Kädet taas niskan taa. Hyvä noin. Jaa laske vasen jalka lattialle. Hyvä. Nyt oikea jalka sinne ylemmäs selkänojaaa vasten käsinojan yli. Hyvä noin. Nyt olet nätisti.

Henkitykseni oli tiivis ja varmasti punotin koko ylövartalollani miesten tuijottaessa minua ja sitten luonnospaperit alkoivat taas kahista.

Oli aika hiljaista. Suorastaan tunsin kuinka miesten polttavat katseet tutkailivat vartaloani.
      Yritin rauhoittaa mieleni, mutta sitten mieleeni tuli näkemäni valokuvat. Kuinka moni muu oli nähnyt kuvani. Nämä miehet, rouva, valokuvaamon väki! Taas hengitykseni tiivistyi.

Pian kuului askelia rapussa. Jaaha täällähän onkin kaksi taiteilijaa työntouhussa. Ajattelin tuoda tytölle vähän rohkaisua. Rouva ojensi cokislasin ja olihan siinä jotain vahvempaa seassa. Siemaisin sen kuitenkin hädissäni lähes kerralla tyhjäksi, vaikka yskittikin. Hyvä, kohta rentouttaa, rouva hymyili. Joko näit valokuvat. Ne ovat tosi hienoja. Matti voi käyttää niitä apuna maalatessaan.

Rouva ja miehet juttelivat elävän mallin merkityksestä ja kuinka mallin vartalon muodot on helpompi saada oikeaan suhteeseen, kun mallia voi kokoajan tarkastella luonnossa. Toki valokuvia voi sitten käyttää apuna, ellei malli ole aina saatavilla.

Minähän voin myös kuvata tyttöä. En varmaan pääse tänne aina ja on pirun kiva kokeilla alastonmallin maalaamista, vaikka en olekaan Matin tasoa. Minulla onkin tosi hyvä kamera ja vielä autossa mukana. Sehän sopii, vastasi rouva. Ajattelin myös ottaa lisäkuvia tytöstä itsekin, mutta sinähän oletkin kuvaaja ja saamme varmaan kuvia myös sinulta, kuvaan toki itsekin.

Eikä taaskaan minulta kysytty mitään. Enkä oikein tiennytkään oliko alastonmallin valokuvaaminen mallina olon lisäksi ihan normaalia ja asiaan kuuluvaa.

Mies sanoi hakevansa valokuvausvälineensä ja palasi hetken kuluttua kameralaukun kanssa.
      Minä yritin ehdotella lopettamista. Onhan meillä vielä aikaa, sanoi rouva vilkaisten kelloaan. Vanhempasi ovat vielä töissä. Älä turhaan jännitä. Minäpäs haen sinulle vielä tilkkasen rentouttavaa.

Rouva otti cokislasini ja palasi hetken päästä lasi täynnä. Noin juoppa se nyt, niin jännitykset katoavat. Kun olet rentona ja vähän kiihottuneena tulee hyviä kuvia. Pidetään nämä edelleen meidän salaisuutena.

Siemailin lasin taas aika nopeasti tyhjäksi ja varsin pian tunsin kyllä jotenkin rentoutuvani ja vähän huimasikin.

Vieras räpelsi kameraansa. Tarvitaan lisää valoja.
      Löytyy kaksi spottia. Matti hommasi kun maalaili minua. Katselin noita tauluja sinusta. En ollut nähnytkään, kuin pari näyttelyssä. Kompsakka malli. Hyviä luonnollisia tauluja. Jokunen kuin valokuva. Taisi ottakaa sinusta nakuna myös valokuvia.

No ottihan tuo paljonkin ja vähän joka paikassa.
      Ne olisikin kiva nähdä ja saada myös sinut malliksi, ellei Matti tykkää huonoa.

No mitäs minä, tuumi Matti, minun puolesta.

Kyllä nyt taitaa jo tämä ikä suojata, ylikypsää lihaa. Naureskeli rouva.

Höpö höpö. Alle viisikymppinen kaunis nainen. Parhaassa iässä.

No samaahan minäkin olen sanonut.

Älkääs nyt. Teillähän on nyt nuori, kaunis ja hyvän muotoinen kaunotar maalattavana ja kuvattavana. Katsokaa nyt, tyttö on jo innokkaana valmiina. Otetaampa nyt kuvia.

• Anonyymi00016

Jatka, jatka nyt heti. Tää on kesken.

• Anonyymi00017

Kerros nyt jo lisää.

• Anonyymi00018

Vai innokkaana. Olin kauhuissani ja myöskin jo vähän huppelissa ja varmasti myös kiihottunut. Vaikka tuolloin en sitä asiaa kunnolla edes tajunnut. Kieltäytyäkään en kehdannut. Olisinhan lupautunut malliksi ja oletin, että kait tuo kuvaaminen kuuluu asiaan.

Valospotit syttyivät, niin että vähän häikäisikin. Vieras mies siirteli niitä vielä. Otetaan siinä divaanilla muutama kuva alkuun.

Hyvä, katso kameraan. Ensin vakava kuva, sitten hymyile viekottelevasti. Mietin, että mitenhän siten hymyillään.

Vie kädet suorana pään taakse, venyttele. Hyvä. Nyt siirrä vasen jalka reilummin lattialle, noin ja nyt oikea jalka divaani selkänojan päälle, hyvä. Ylemmäs. Noin.

En edes osannut siinä ajatella, että avasin noi jalkani levälleen ja tarjosin vapaat näkymät jalkoväliini. Molemmat kuvaajat liikkuivat ympärilläni.

On kyllä nätti malli. Noin nosta oikea jalka vielä ylemmäs ja purista käsivarsilla rinnat yhteen. Otetaan hyviä lähikuvia.

Ohjeita sateli.

Sitten minun piti nousta istumaan, avata jalkani, puristella rintojani ja kyllä kuumotti ja kiihotuin.

Hyvä tyttö. Olet ihan luonteva alastomalli.
      Nyt nouse seisomaan. Kädet taakse, jalat hieman levälleen. Ohoo. Kylläpä tytön rinnat turpoaa ja nännit noin hyvin pystyssä.

Kumarru. Anna rintojen roikkua vapaana. Nyt pusertele niitä. Käänny. Nätti pylly. Kumarru, syvempään. Minä tein käskyjen mukaan ajattelematta oikeastaan mitään.

Nyt tulee pyllyn kaaret hyvin esiin. Kumarrus vielä syvempään. Levitä jalkoja, enemmän. Hyvä nyt jalat suorina kädet lattiaan. Noin. Ota käsillä nilkoista kiinni. Levitä jalkoja vielä. Nyt katso kameraan jalkojen välistä. Hyvä, hymyile.

Nyt saatiin tytön kasvot hyvin mukaan pyllyn ja avoimen pimpin kanssa. Vielä läheltä, noin. Ohhoh tyttöhän on märkä.
      No varmasti kiihottuu, nuori kokematon tyttö, vastasi rouva vieraan kommentteihin.

En edes kunnolla tajunnut silloin mitä sillä tarkoitettiin.

Jahas eiköhän riitä. Rouva kuitenkin ehdotti otettavaksi vielä muutama kuva edestäpäin.

Istu divaanille. Kuvataan sinuna nyt joka suunnalta, niin että varmasti riittää.

Nojaa selkänojaan, hyväilee vähän tisujasi, reilummin. Hyvä nyt nosta jalat ylös niin saadaan myös pimppi ja pylly vielä näinpäin hyvin kuviin.

Ja nyt levitä jalat, pidä ne ylhäällä. Hyvä noin. Levitä jalat kunnolla niin levälleen kuin saat. Noin, hyvä. Nyt katso avointa pimppiäsi ja hymyile. Hyvä. Molemmat kuvaajat toivat kameransa melkein minuun kiinni.

Onkos tyttö jo ollut pojan kanssa. Sain puhdistettua päätäni. Puhua en uskaltanut.

Lopulta minua oli kuvattu riittävästi ja kiiruhdin pukeutumaan. Vieras napsi minusta kuvia myös pukeutuessani. Aikaa oli kulunut ja minulla oli jo kiire kotiin, ennen kuin vanhempani palasivat töistä. Lähteissä rouva painoi käteeni kaksi kaksikymppistä. Tule taas viikon päästä, niin Matti saa työt kunnolla vauhtiin. Hänellä tulee Helsingissä näyttely keväällä, jonne pitää saada vielä tauluja valmiiksi.

Viikko kului nopeasti asiaa enempää ajattelematta. Oli kokeita koulussa ja oli kavereita. Varoin kyllä paljastamasta kenellekään mitään mallina olostani.

Vähitellen opin tietämään mitä oli olla kiihottunut. Olin elänyt aika suojattua elämää, eikä kavereidenkaan kanssa seksuaalisuudesta juuri olut puhuttu.

Mennessäni naapuriin olin jo valmiiksi kiihottunut ja olo oli levoton. Rouva avasi oven.
      Mene alas. Matti sekoittelee siellä jo maaleja.
      Raput alas ja hämmästykseni oli melkoinen. Minusta edellisellä kerralla otettuja alastonkuvia oli isoina paperikuvia huoneen seinillä ja pöydillä kymmenittäin. Nyt alkoi hävettää ja nolottaa. Olin varmasti tulipunainen..

Ei hätää. Kuvasi ovat upeita ja niistä on iso apu kun et ole paikalla. On hyvä, että sinua kuvattiin alasti joka puolelta. Taiteilijalle tulee aina toisinaan pulma miten jonkin vartalon yksityiskohdan maalaa, mutta näistä kuvista on apua. Katseleehan näitä muutenkin mielellään.

No niin aloitetaampa, riisuudupa nyt ripeästi.

Jouduin käymään naapurissa kevään mittaan vielä useamman kerran ja parilla kerralla oli tämä vieras mies myös mukana maalaamassa. . Kokoajan mitä naapurissa kävin olivat alastonkuvani ateljeen seinillä ympäriinsä.

Lopulta minusta valmistui viisi erilaista alastonkuvaa ja kieltämättä minustakin tuntui, että ne olivat hyviä, nähtyäni ne ensikerran valmiina telineillä ja ateljeen seinällä.

Niistä neljä taulua lähti sitten näyttelyyn Helsinkiin. Parissa lehdessä oli myös juttua näyttelyn avajaisista ja niissä näkyi myös tauluja minusta. Onneksi kukaan ei osannut yhdistää minua noihin tauluihin, vaikka kasvonikin niissä oli hyvin tunnistettavissa.

Taulut myös menivät kaupaksi näyttelyn aikana ja sain siitä hyvästä naapurilta vielä 200 vaivan palkkaa. Onneksi sain salattua ja peitettyä tuloni kesätöiden rahojen sekaan, niin vanhempanikaan eivät havainneet mitään.

Jälkeenpäin voi sanoa, että nuori tyttö oli kyllä melkeimpä hyväksikäytön uhri, vaikka minua ei lähennelty, eikä minuun koskettu koko aikana.

• Anonyymi00019

No onhan tuo ollut 16 vuotiaalle aikamoinen kokemus ja seikkailu. Vaan ei taida traumoja jääneen vaikka käyttivätkin viattomuuttasi surutta hyväksi.

Kuinkahan pitkään alastonkuvasi ovat olleet ateljeen seinillä ja moniko on ne nähnyt.

• Anonyymi00020

Ei tainneet kuvailla pelkästään maalareiden taulujen tekoa varten.

• Anonyymi00021

Täällä meillä päin on sellainen tarina, se on jossain kirjassakin kerrottu. Oli ollut alastonmallina mies, vakituinen malli, jolla oli kansalaisopistossa vakituiset piirtäjänsä. Kerran eräs rouva oli soittanut ja sanonut, ettei tällä kertaa pääse, kun ei saa lastenvahtia.

Ota lapset mukaan, mies ehdotti. Ja niin tapahtui. Lapset uteliaina tutkivat mallia läheltäkin ja totesivat, että tällä oli samanlainen pippeli kuin isällä. Äiti varmensi asian näin olevan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      68
      3076
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      25
      1940
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      272
      1537
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      99
      1515
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      258
      1167
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1068
    7. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1044
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      79
      1036
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1020
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1003
    Aihe