Teki miljoona köyhää lisää Suomeen kun toimi ihan väärin väärään aikaan. Ei rikkaatkaan voi enää rikastua jos köyhiä on liikaa. Älytöntä sanon minä.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Miksi rikkaitten pitäisi elättää köyhiä?
- Anonyymi00002
Onko joku niin väittänyt?
- Anonyymi00004
Riippuu kysytäänkö kauppaneuvos Tuuralta vai hänen tyttäreltään Elisabethilta.
- Anonyymi00005
Miksi vauvan (kokoomus) pitäisi elättää äitiä (kansa)?
- Anonyymi00003
Niin kauan kuin Suomi on EU:n jäsen tai EU on olemassa, tai kokoomus on olemassa, kokoomus rikastuu EU:n taikarahalla, ihan sama vaikka Suomessa ei olisi muuta kuin kokoomus.
Repikää siitä, onhan se paita jo muutenkin risa. Ihan kun Uuno Turhapurolla. - Anonyymi00006
Kun kaiken ilmaiseksi saava kokoomus johtaa maata, niin tässä on tulos
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a85b0ae9-ec88-4138-b540-e67b43479c9a
Karu totuus ihmisten tyhmyydestä- Anonyymi00007
Joo joku idioottihan tälläkin palstalla väitti että kunnallisvaalit on tässä kuussa tälläisiä ihmiset nykyään on. En voi käsittää tätä suunnatonta tyhmyyttä. Tälläisten idioottien keskellä me eletään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511323Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171031- 93987
- 77673
- 37668
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423