1 hlö talous, mikä merkki ja mitä merkkiä ei missään nimessä?
Airfryer suosituksia
7
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Wilfa on hyvä merkki👍
- Anonyymi00003
Meilläkin on edullinen merkki eli Silver Crest ja hyvin on toiminut kohta 6 vuotta. Teemme sillä lähinnä lihaa ja kalaa mutta myös kuumennamme makkarat tai nuggetit; helppoa kun ei tarvitse vahtia koko ajan ja toisaalta ei myöskään tarvitse käyttää rasvaa
- Anonyymi00007
En ostaisi.
- Anonyymi00002
Riippuu siitä mitä ruokia aiot sillä tehdä. Jos vain ranskalaisia teet niin siihen kelpaa joku halpa pönttömallikin, mutta jos aiot sillä kaikki ruokasi tehdä niin uunimalli tai sellainen jossa on sekä ylä- että alavastus. Itse ostin ekan airin pönttömallin wilfan ja heti tökkäs kun sillä ei edes sämpylöitä saanut paistettua kunnolla kääntämättä niitä. 3 kuukauden päästä olin jo täysin kypsä siihen ja vaihdoin Russell hobbs monitoimiairiin eikä ole tarvinnut katua. Sillä saan kaikki ruokani ja jopa leivonnaiseni tehtyä ja ollut jo kohta kaksi vuotta käytössä niin että asunnon hellaa/uunia en ole käyttänyt kuin joulukakkujen paistossa kun teen samalla kakut tyttären perheelle.
Tuolla Russelilla teen keitot, laatikot, padat, kiusaukset, kastikkeet yms ja myös yksittäiset annokset kuten paahdettuja juureksia+ lohipala yms, siis ihan kaikki ja myös saaristolaisleivät paistuu vallan mainiosti niissä pitkissä foliovuuissa joita mahtuu kaksi russeliin. Monesti iltapalalle pyöräytän kauraleipäsen teeleivän tapaan ja jopa letut paistuu hyvin. Lapsenlapset tykkää kun saa isoja neliölettuja :) - Anonyymi00004
AEG tai joku vastaava?
- Anonyymi00005
Vielä on paljon ihmisiä ,ketkä haluavat elää ajassa ennen kondomin keksintöä, .ittuako tekevät tällä saitilla.
- Anonyymi00006
Ahaa, ja sinä ilmeisesti luet juuri heidän kommenttejaan koska itse en moista tulkintaa ole tehnyt yhdestäkään kommentista.
Päivitäppä asenteesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498