Airfryer suosituksia

Anonyymi-ap

1 hlö talous, mikä merkki ja mitä merkkiä ei missään nimessä?

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Wilfa on hyvä merkki👍

• Anonyymi00003

Meilläkin on edullinen merkki eli Silver Crest ja hyvin on toiminut kohta 6 vuotta. Teemme sillä lähinnä lihaa ja kalaa mutta myös kuumennamme makkarat tai nuggetit; helppoa kun ei tarvitse vahtia koko ajan ja toisaalta ei myöskään tarvitse käyttää rasvaa

• Anonyymi00007

En ostaisi.

• Anonyymi00002

Riippuu siitä mitä ruokia aiot sillä tehdä. Jos vain ranskalaisia teet niin siihen kelpaa joku halpa pönttömallikin, mutta jos aiot sillä kaikki ruokasi tehdä niin uunimalli tai sellainen jossa on sekä ylä- että alavastus. Itse ostin ekan airin pönttömallin wilfan ja heti tökkäs kun sillä ei edes sämpylöitä saanut paistettua kunnolla kääntämättä niitä. 3 kuukauden päästä olin jo täysin kypsä siihen ja vaihdoin Russell hobbs monitoimiairiin eikä ole tarvinnut katua. Sillä saan kaikki ruokani ja jopa leivonnaiseni tehtyä ja ollut jo kohta kaksi vuotta käytössä niin että asunnon hellaa/uunia en ole käyttänyt kuin joulukakkujen paistossa kun teen samalla kakut tyttären perheelle.
      Tuolla Russelilla teen keitot, laatikot, padat, kiusaukset, kastikkeet yms ja myös yksittäiset annokset kuten paahdettuja juureksia+ lohipala yms, siis ihan kaikki ja myös saaristolaisleivät paistuu vallan mainiosti niissä pitkissä foliovuuissa joita mahtuu kaksi russeliin. Monesti iltapalalle pyöräytän kauraleipäsen teeleivän tapaan ja jopa letut paistuu hyvin. Lapsenlapset tykkää kun saa isoja neliölettuja :)

• Anonyymi00004

AEG tai joku vastaava?

• Anonyymi00005

Vielä on paljon ihmisiä ,ketkä haluavat elää ajassa ennen kondomin keksintöä, .ittuako tekevät tällä saitilla.

• Anonyymi00006

Ahaa, ja sinä ilmeisesti luet juuri heidän kommenttejaan koska itse en moista tulkintaa ole tehnyt yhdestäkään kommentista.

Päivitäppä asenteesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18