Punaisen Polon nais kuski...

Musta Mondeo

Punaisen Polon nais kuski otetaanko kruisailu uusiksi lauantaina ,kun jäi niin lyhyen puoleiseksi torstaina..

9

1931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

ei helve*** jotain torimunkkia keksi parempaa tekemistä

Kahville oisin kyllä sinut pyytänyt,silloin jo torstaina ,mut et pysähtynyt siihen essolle kun jäin parkkiin.

• Sakemani
        Ville kirjoitti:

Kahville oisin kyllä sinut pyytänyt,silloin jo torstaina ,mut et pysähtynyt siihen essolle kun jäin parkkiin.

On teillä menopelit! Toinen ajelee jollain helvetin teiniritsapillumagneetti Mondeolla, takalasissa lukee varmaan tuning ja etulasissa racing ja toinen perusmallin kansanvaunulla, jolle on varmaan annettu oma nimikin? No, kaipa teillä sitten joskus on varaa mersuunkin...

• Jamppa
        Sakemani kirjoitti:

On teillä menopelit! Toinen ajelee jollain helvetin teiniritsapillumagneetti Mondeolla, takalasissa lukee varmaan tuning ja etulasissa racing ja toinen perusmallin kansanvaunulla, jolle on varmaan annettu oma nimikin? No, kaipa teillä sitten joskus on varaa mersuunkin...

Mersuun varaa heheh ,no jos mersusta joku pitää ni semmosen ostaa,kaikki katos ei ole mitään mersu ihmisiä jos niitä voi semmoseks edes kutsua.....Muistaakseni mitä olen nähnyt sitä mondeoa vilaukselta ni ei se kyl miltään teinirassilta näyttänyt ja oli viel kutos myllyllä, et luulen mersus jäis kakkoseks sen rinnalla.

• tiedän
        Jamppa kirjoitti:

Mersuun varaa heheh ,no jos mersusta joku pitää ni semmosen ostaa,kaikki katos ei ole mitään mersu ihmisiä jos niitä voi semmoseks edes kutsua.....Muistaakseni mitä olen nähnyt sitä mondeoa vilaukselta ni ei se kyl miltään teinirassilta näyttänyt ja oli viel kutos myllyllä, et luulen mersus jäis kakkoseks sen rinnalla.

Se on just niitä autoja jonka perässä ajaessa joutuu laittaan sisäilman kierrätyksen päälle...

• Sakemani kirjoitti:

Oisko MB CLK mittää?

• juss1
        enoc kirjoitti:

Oisko MB CLK mittää?

hei oikeesti hankkikaa elämä jooko vittu teidän perässä joutuu körötellä jotain 10 km/h ku itellä on kiire. ja ihan muuten mersu on munanjatke kuten myös bemarit, isin autolla kaahataa miljoonaa ja ollaa niin ylpeinä liikenteessä....

• juss1 kirjoitti:

hei oikeesti hankkikaa elämä jooko vittu teidän perässä joutuu körötellä jotain 10 km/h ku itellä on kiire. ja ihan muuten mersu on munanjatke kuten myös bemarit, isin autolla kaahataa miljoonaa ja ollaa niin ylpeinä liikenteessä....

isi mennyt pois jo yli 50v sitten.
        kaahaikua en harrasta...

• ex-essosti

Vieläkö ne jaksaa siel Essol pyärii?

Terkkuja vaa teille

t. ex-essolainen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      57
      5102
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      28
      3729
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      71
      3500
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2848
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      93
      2743
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2690
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      1901
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1656
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      202
      1508
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      154
      1366
    Aihe