työtöntyöntyön..

Anonyymi-ap

Jämsäläisiä työttömiä on kohta 20% . Ukrainalaisille on myönnetty noin 500 000 000 e kelan rahoja. Ja kohta saavat vanhemmasta päästä kelan eläkkeen. Siis eläkkeen jota ei ole tianannut.
Kaipolan tehtaan lopetettua meille piti tulla työllisyys avustuksia. Ja uusia yrityksiä. Onko tullu?
Onko jätevuori siivottu kaipolan tehdas alueelta?
Myllymäki 1 tai 2 . montako yritystä on kalliiden katujen varrella?
Himosta rahotetaan vaikka sen palvelut on pieni osa tavallista jämsän asukasta kohden. Enempi haittaa se syntinen ja rietas elämä.
Onhan sekin jo nähty .
Kaupunki jonka kaupungintaloa säretää ja kirjastosta maksetaan vuokraa vaikka palvelua ei ole. .

Siis ennätys työttämyys?

25

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onnea Jämsä.

    • Anonyymi00002

      Ei kannata hötkyillä sen Kaipolan tehtaan kanssa. Siitä on vasta viisi ja puoli vuotta kun se suljettiin. Kyllä se muoviöljy vielä virtaaa sieltä auton tankkeihin oikein urakalla. Himoksesta sen verran, että kannattaa nussia niin kauan kun vehkeet toimii. Jämsän työllisyyden tilanne ihan perseestä. Pitäs vielä hakea neljää työpaikkaa kuukaudessa ettei saa karenssia.

    • Anonyymi00003

      Tämä se jaksaa nillittää muuta siperiaan sontaa luomaan

    • Anonyymi00004

      Siis kaikki yhteiskunnan elätit jämpsän porttiin puremaan munkkia

      • Anonyymi00005

        Siis tarkoitan, että HOKEMAAN munkkia!


      • Anonyymi00006

        siis sinäkin...siis eikö niin..


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        siis sinäkin...siis eikö niin..

        Hanki lobotomia


    • Anonyymi00008

      Työttömyys on Jumalan armolahja varsinkin kesäisin.

      • Anonyymi00009

        Jämsän työttömät voi mennä koemaistajaks jämpsän porttiin


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jämsän työttömät voi mennä koemaistajaks jämpsän porttiin

        Siis tietysti tarkoitan, että KOEHOKIJOIKSI jämpsän porttiin!


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Siis tietysti tarkoitan, että KOEHOKIJOIKSI jämpsän porttiin!

        siis tuletko JN kanssa,toki hieman...siis eikö niin


    • Anonyymi00013

      Eläkeläiset ovat alkaneet hakea työtä, siitä tämä kaikki johtuu.

      • Anonyymi00014

        siis eikö ne homoilekkin siellä himoksessa,terassin ohi kävelee niin vaara on suuri,että Mälkiä lentää päälle...siis eikö niin


    • Anonyymi00015

      Laitapa ne Ukrainalaiset sinne Siperiaan... Rahaa ja avustuksia työnnetään joka paikasta...

    • Anonyymi00016

      "Havutassa muuttu", sillä vielä viime viikolla lahtelaisten olisi tullut hakea töitä jämsästä, luit oikein-pienellä jiillä, tänään paljastui, että tarkoitettiin urjalaa. Työurapolku muuttuu maassamme vauhdikkaasti.Ihmettelinkinlinkin,koska olen kuullut jämsässä töillä uhkailu on harvinaista. Hyvin harvi-naista ja munkki.

      • Anonyymi00017

        Ja nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ja nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia

        Tarkennan jälleen, että tarkoitin HOKEMAAN MUNKKIA!


    • Anonyymi00019

      Ollaan tultu siihen pisteeseen,että vallan ja kansalaisten vaihto on alkanut,
      Omakansa saa kärsiä. kun vierasmaalaisia tuetaan.
      Suomen työttömyys euroopan suurin ja avustus ukrainalle suurin,

      Muistakaa että Ukrainalaiset meinasi halkaista suomen talvella 1939-40.
      Mutta sinne jäi soittopeleineen.
      Sota-ajalla oli neuvostolaisia sotavankeja, jotka teki työtä maatalouteen ja yhteiskunnan hyväksi, mm orivesi- jämsä rautatie
      hauta muistomerkki on partalanmäessä.

      Ukrainalaisten tukeminen on tullut kalliiksi ja vielä velkarahalla jatkuu

      • Anonyymi00020

        Jaa, että kauan eläköön Vladimir Putin?


    • Anonyymi00021

      Jos palataan ww2 niin urkainalaiset joutuivat suomensalmella palelemaan itsekaivetuissa kuopissa ja sillä on julumaa ja miähet karvaisia.

    • Anonyymi00022

      Työväen laulut soimaan ja Vappumarssi Jämsään.. " TYÖTÄ SUOMALAISILLE"

    • Anonyymi00023

      TOTTA ON SUOMEN KANSA LAITETAAN VAIHTOON....

      • Anonyymi00024

        siis vaihda sinä nyt ensin ne vaipat,siis eikö niin


    • Anonyymi00025

      Kun tupakointi loppuu 2030 ukrainalaisetkin katoavat paremman mahorkan maihin ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe