vuodessa ? Uskaltaako kukaan tulojansa tänne valehdella ?
Paljonko hankit
18
2315
Vastaukset
- kuntoutustukea
750e x 12 asumislisät päälle.
- yhteensä
60 € elinikäistä korvausta siitä että maillani on yksi sähkötolppa 700 € veronpalautuksia.
Olen ollut pitkään työttömänä ja koska puoliso tienaa pikkasen enemmän kuin siivooja on tarveharkintainen työmarkkinatukeni 0 €.
Hyvänä vuonna noin 26 000 €.- ???
Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?
- linkki...
??? kirjoitti:
Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?
http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/sosva/svtyo/tarveharkinta.htx
- MAHDOLLISTA!?
??? kirjoitti:
Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?
Nyt en tohdi rekatulla nikillä kysyä mutta sano hyvä ihminen miten noin suuri päiväraha on mahdollista kun sulla on vielä puoliso?
Itse olen yh ja 2 peruskouluikäistä lasta ja mulle maksavat 450 e/kk. - ???
MAHDOLLISTA!? kirjoitti:
Nyt en tohdi rekatulla nikillä kysyä mutta sano hyvä ihminen miten noin suuri päiväraha on mahdollista kun sulla on vielä puoliso?
Itse olen yh ja 2 peruskouluikäistä lasta ja mulle maksavat 450 e/kk.ansiosidonnainen tyött. korvaus
- palkkakuopassa oleva
3650 EUR / kk vuosittaiset bonarit, jotka vaihtelevat suuresti. Tänä vuonna bonuksia 3952 EUR.
Lisäksi km-korvauksia n. 600 EUR / kk.- Jermu
tienaat ton, niin aika hyvin Suomen oloissa.
Mulla pikkuisen enemmän nettona, mutta en saa km-korvauksia...onkohan minua yritetty kusettaa? - palkkakuopassa
Jermu kirjoitti:
tienaat ton, niin aika hyvin Suomen oloissa.
Mulla pikkuisen enemmän nettona, mutta en saa km-korvauksia...onkohan minua yritetty kusettaa?tällä pitää yrittää tulla toimeen, vaikka vaikeata se on...
- ollikolli-63
Hankin vähemmän kuin ennen silti pärjään paremmin kuin milloinkaan!!
- tuffe
35 kg spagettia ja 3000 kpl lihapullia, 15 kg lauantaikarkkeja. Ainakin.
- kaloreita nolla
vai pakkaseenko laitoit ? Mahtaa sulla olla....
iso pakastin !
Taijat ihan tykätä lihapulliloesta ja spagetista. Ja vielä karamelliloetakin nuin paljon. Ookko käynynnä hampilekurilla hampaitas näyttämässä ? Tulloopi reikilöetä nuin paljosta karamellilöitten syönnistä. Ja suattaapi persiis levitä, moisen kalorimiärän syönnistä. Mutta, 40plups-naenen suapikin jo levitä sivusuunnassa, ihan luvan kanssa... heh ! - tuffe
kaloreita nolla kirjoitti:
vai pakkaseenko laitoit ? Mahtaa sulla olla....
iso pakastin !
Taijat ihan tykätä lihapulliloesta ja spagetista. Ja vielä karamelliloetakin nuin paljon. Ookko käynynnä hampilekurilla hampaitas näyttämässä ? Tulloopi reikilöetä nuin paljosta karamellilöitten syönnistä. Ja suattaapi persiis levitä, moisen kalorimiärän syönnistä. Mutta, 40plups-naenen suapikin jo levitä sivusuunnassa, ihan luvan kanssa... heh !noista muuta kun hajut :( ja paperit...
Karkit ovat hyviä kaupantekovälineitä, niillä toimii kummasti lahjonta-kiristyst-rangaistus.
- Inssi teollisuudessa
3600€/kk ja n.60 tuntia viikossa työmaalla eikä juuri lomia.
ei niinkään hömpötyksiin, mutta kulutusebn määrä ksasvaa rahanmäärän noustessa.
Saakohan kukaan säästöjä kertynään palkkatuloistaan????Mutta: kilokaupalla kissankarvoja/rakkautta - ja ihmisrakkautta...
"Ansaitsen" nyt paremmin kuin koskaan..:)))- Unski
..voisi olla.Palkka on 2500 euroa/kk satunnaiset ylityöt.Eihän sillä paljon kulutusjuhlaa vietetä,mutta toimeen tullaan.Pakkohan se on kun ei muuta ole:)
- Olen myyjä, tienaan
Olen myyjä. Tienaan
1650 eur / kk brutto.
Ei km-korvauksia, ei bonuksia.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483