Paljonko hankit

GALLUPPI

vuodessa ? Uskaltaako kukaan tulojansa tänne valehdella ?

18

2315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntoutustukea

      750e x 12 asumislisät päälle.

    • yhteensä

      60 € elinikäistä korvausta siitä että maillani on yksi sähkötolppa 700 € veronpalautuksia.

      Olen ollut pitkään työttömänä ja koska puoliso tienaa pikkasen enemmän kuin siivooja on tarveharkintainen työmarkkinatukeni 0 €.

      Hyvänä vuonna noin 26 000 €.

      • ???

        Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?


      • linkki...
        ??? kirjoitti:

        Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?

        http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/sosva/svtyo/tarveharkinta.htx


      • MAHDOLLISTA!?
        ??? kirjoitti:

        Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?

        Nyt en tohdi rekatulla nikillä kysyä mutta sano hyvä ihminen miten noin suuri päiväraha on mahdollista kun sulla on vielä puoliso?
        Itse olen yh ja 2 peruskouluikäistä lasta ja mulle maksavat 450 e/kk.


      • ???
        MAHDOLLISTA!? kirjoitti:

        Nyt en tohdi rekatulla nikillä kysyä mutta sano hyvä ihminen miten noin suuri päiväraha on mahdollista kun sulla on vielä puoliso?
        Itse olen yh ja 2 peruskouluikäistä lasta ja mulle maksavat 450 e/kk.

        ansiosidonnainen tyött. korvaus


    • palkkakuopassa oleva

      3650 EUR / kk vuosittaiset bonarit, jotka vaihtelevat suuresti. Tänä vuonna bonuksia 3952 EUR.
      Lisäksi km-korvauksia n. 600 EUR / kk.

      • Jermu

        tienaat ton, niin aika hyvin Suomen oloissa.
        Mulla pikkuisen enemmän nettona, mutta en saa km-korvauksia...onkohan minua yritetty kusettaa?


      • palkkakuopassa
        Jermu kirjoitti:

        tienaat ton, niin aika hyvin Suomen oloissa.
        Mulla pikkuisen enemmän nettona, mutta en saa km-korvauksia...onkohan minua yritetty kusettaa?

        tällä pitää yrittää tulla toimeen, vaikka vaikeata se on...


    • ollikolli-63

      Hankin vähemmän kuin ennen silti pärjään paremmin kuin milloinkaan!!

    • tuffe

      35 kg spagettia ja 3000 kpl lihapullia, 15 kg lauantaikarkkeja. Ainakin.

      • kaloreita nolla

        vai pakkaseenko laitoit ? Mahtaa sulla olla....
        iso pakastin !
        Taijat ihan tykätä lihapulliloesta ja spagetista. Ja vielä karamelliloetakin nuin paljon. Ookko käynynnä hampilekurilla hampaitas näyttämässä ? Tulloopi reikilöetä nuin paljosta karamellilöitten syönnistä. Ja suattaapi persiis levitä, moisen kalorimiärän syönnistä. Mutta, 40plups-naenen suapikin jo levitä sivusuunnassa, ihan luvan kanssa... heh !


      • tuffe
        kaloreita nolla kirjoitti:

        vai pakkaseenko laitoit ? Mahtaa sulla olla....
        iso pakastin !
        Taijat ihan tykätä lihapulliloesta ja spagetista. Ja vielä karamelliloetakin nuin paljon. Ookko käynynnä hampilekurilla hampaitas näyttämässä ? Tulloopi reikilöetä nuin paljosta karamellilöitten syönnistä. Ja suattaapi persiis levitä, moisen kalorimiärän syönnistä. Mutta, 40plups-naenen suapikin jo levitä sivusuunnassa, ihan luvan kanssa... heh !

        noista muuta kun hajut :( ja paperit...

        Karkit ovat hyviä kaupantekovälineitä, niillä toimii kummasti lahjonta-kiristyst-rangaistus.


    • Inssi teollisuudessa

      3600€/kk ja n.60 tuntia viikossa työmaalla eikä juuri lomia.

    • ei niinkään hömpötyksiin, mutta kulutusebn määrä ksasvaa rahanmäärän noustessa.
      Saakohan kukaan säästöjä kertynään palkkatuloistaan????

    • Mutta: kilokaupalla kissankarvoja/rakkautta - ja ihmisrakkautta...

      "Ansaitsen" nyt paremmin kuin koskaan..:)))

    • Unski

      ..voisi olla.Palkka on 2500 euroa/kk satunnaiset ylityöt.Eihän sillä paljon kulutusjuhlaa vietetä,mutta toimeen tullaan.Pakkohan se on kun ei muuta ole:)

      • Olen myyjä, tienaan

        Olen myyjä. Tienaan
        1650 eur / kk brutto.
        Ei km-korvauksia, ei bonuksia.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe