Olen nyt käynyt kymmenen vuoden ajan Fidzillä, ja se on maanpäälinen Paratiisi. Paras hotelli on
Wakaya Club. Se on itseasiassa yksityinen saari, jossa on tämän ihanan pariskunnan omistama hotelli, joka kuitenkaan ei ole hotelli vaan enemmänkin koti! Vierailkaan osoitteessa www.wakaya.com
FIDZI&PARATIISI
6
2495
Vastaukset
- wClub
Eikö olekin ihana paratiisi! Olimme mieheni kanssa siellä häämatkalla, ja kova hinku olisi takaisin!
Kaikki ruoat, juomat, golf, sukellus, tennis... kaikki sisältyy hintaan. Paratiisi! - hintainen
tulee reissusta kahdelta`? ja mitä hintaan kuuluu?
- tietoa
Minimioleskelu on viisi yötä, ja lista hinta on 1800€ per bure-huvila, joten viikon matka olisi yhteensä 9000€ plus lennot.
Hinta on pieni, sillä se sisältää lennot Fidzin lentokentältä Wakayalle, täysihoidon juomineen, sukelluksen, golfin ja monet muut urheilulajit opettajineen sekä mm. Internetin rajaton käyttö. Oma taloudenhoitaja.
Huvilassa tuuletin, kylpyhuone, hiustenkuivaaja, cd-soitin, minibaari, terassi ja oma rantaosuus. Internetin rajaton käyttö.
Vieraile ihmeessä osoitteessa www.wakaya.com! - köyhä nainen
tietoa kirjoitti:
Minimioleskelu on viisi yötä, ja lista hinta on 1800€ per bure-huvila, joten viikon matka olisi yhteensä 9000€ plus lennot.
Hinta on pieni, sillä se sisältää lennot Fidzin lentokentältä Wakayalle, täysihoidon juomineen, sukelluksen, golfin ja monet muut urheilulajit opettajineen sekä mm. Internetin rajaton käyttö. Oma taloudenhoitaja.
Huvilassa tuuletin, kylpyhuone, hiustenkuivaaja, cd-soitin, minibaari, terassi ja oma rantaosuus. Internetin rajaton käyttö.
Vieraile ihmeessä osoitteessa www.wakaya.com!En ikinä maksaisi 9000e viikosta vaikka olisi millainen paratiisi.Samalla hinnalla tekee vastaavanlaisiin kohteisiin monta matkaa ja paljon pidempiä.
Ehkä jollain on sitä rahaa mitä tuhlata järjettömästi,mutta minulle tuollainen summa olisi 8kk nettopalkka.
- Niin on
Yhdyn kommenttiisi kaikilta osin! Fidzi on todellinen maapäällinen Paratiisi, ja Wakaya paras hotelli! Menkää edes kerran elämässänne sinne!
- tinde
Jos ei tarvitse ottaa aivoja ja mielikuvitusta mukaan, niin onhan toi paikka ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154