Olen nyt käynyt kymmenen vuoden ajan Fidzillä, ja se on maanpäälinen Paratiisi. Paras hotelli on
Wakaya Club. Se on itseasiassa yksityinen saari, jossa on tämän ihanan pariskunnan omistama hotelli, joka kuitenkaan ei ole hotelli vaan enemmänkin koti! Vierailkaan osoitteessa www.wakaya.com
FIDZI&PARATIISI
6
2538
Vastaukset 6
- wClub
Eikö olekin ihana paratiisi! Olimme mieheni kanssa siellä häämatkalla, ja kova hinku olisi takaisin!
Kaikki ruoat, juomat, golf, sukellus, tennis... kaikki sisältyy hintaan. Paratiisi! - hintainen
tulee reissusta kahdelta`? ja mitä hintaan kuuluu?
- tietoa
Minimioleskelu on viisi yötä, ja lista hinta on 1800€ per bure-huvila, joten viikon matka olisi yhteensä 9000€ plus lennot.
Hinta on pieni, sillä se sisältää lennot Fidzin lentokentältä Wakayalle, täysihoidon juomineen, sukelluksen, golfin ja monet muut urheilulajit opettajineen sekä mm. Internetin rajaton käyttö. Oma taloudenhoitaja.
Huvilassa tuuletin, kylpyhuone, hiustenkuivaaja, cd-soitin, minibaari, terassi ja oma rantaosuus. Internetin rajaton käyttö.
Vieraile ihmeessä osoitteessa www.wakaya.com! - köyhä nainen
tietoa kirjoitti:
Minimioleskelu on viisi yötä, ja lista hinta on 1800€ per bure-huvila, joten viikon matka olisi yhteensä 9000€ plus lennot.
Hinta on pieni, sillä se sisältää lennot Fidzin lentokentältä Wakayalle, täysihoidon juomineen, sukelluksen, golfin ja monet muut urheilulajit opettajineen sekä mm. Internetin rajaton käyttö. Oma taloudenhoitaja.
Huvilassa tuuletin, kylpyhuone, hiustenkuivaaja, cd-soitin, minibaari, terassi ja oma rantaosuus. Internetin rajaton käyttö.
Vieraile ihmeessä osoitteessa www.wakaya.com!En ikinä maksaisi 9000e viikosta vaikka olisi millainen paratiisi.Samalla hinnalla tekee vastaavanlaisiin kohteisiin monta matkaa ja paljon pidempiä.
Ehkä jollain on sitä rahaa mitä tuhlata järjettömästi,mutta minulle tuollainen summa olisi 8kk nettopalkka.
- Niin on
Yhdyn kommenttiisi kaikilta osin! Fidzi on todellinen maapäällinen Paratiisi, ja Wakaya paras hotelli! Menkää edes kerran elämässänne sinne!
- tinde
Jos ei tarvitse ottaa aivoja ja mielikuvitusta mukaan, niin onhan toi paikka ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1382344
- 511019
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160907Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50776- 83757
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.163670- 53637
- 67636
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e141607- 4589
- 6564
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21538- 52533
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.160527Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508- 55498
- 34497
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118496Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66489