Olen nyt käynyt kymmenen vuoden ajan Fidzillä, ja se on maanpäälinen Paratiisi. Paras hotelli on
Wakaya Club. Se on itseasiassa yksityinen saari, jossa on tämän ihanan pariskunnan omistama hotelli, joka kuitenkaan ei ole hotelli vaan enemmänkin koti! Vierailkaan osoitteessa www.wakaya.com
FIDZI&PARATIISI
6
2468
Vastaukset
- wClub
Eikö olekin ihana paratiisi! Olimme mieheni kanssa siellä häämatkalla, ja kova hinku olisi takaisin!
Kaikki ruoat, juomat, golf, sukellus, tennis... kaikki sisältyy hintaan. Paratiisi! - hintainen
tulee reissusta kahdelta`? ja mitä hintaan kuuluu?
- tietoa
Minimioleskelu on viisi yötä, ja lista hinta on 1800€ per bure-huvila, joten viikon matka olisi yhteensä 9000€ plus lennot.
Hinta on pieni, sillä se sisältää lennot Fidzin lentokentältä Wakayalle, täysihoidon juomineen, sukelluksen, golfin ja monet muut urheilulajit opettajineen sekä mm. Internetin rajaton käyttö. Oma taloudenhoitaja.
Huvilassa tuuletin, kylpyhuone, hiustenkuivaaja, cd-soitin, minibaari, terassi ja oma rantaosuus. Internetin rajaton käyttö.
Vieraile ihmeessä osoitteessa www.wakaya.com! - köyhä nainen
tietoa kirjoitti:
Minimioleskelu on viisi yötä, ja lista hinta on 1800€ per bure-huvila, joten viikon matka olisi yhteensä 9000€ plus lennot.
Hinta on pieni, sillä se sisältää lennot Fidzin lentokentältä Wakayalle, täysihoidon juomineen, sukelluksen, golfin ja monet muut urheilulajit opettajineen sekä mm. Internetin rajaton käyttö. Oma taloudenhoitaja.
Huvilassa tuuletin, kylpyhuone, hiustenkuivaaja, cd-soitin, minibaari, terassi ja oma rantaosuus. Internetin rajaton käyttö.
Vieraile ihmeessä osoitteessa www.wakaya.com!En ikinä maksaisi 9000e viikosta vaikka olisi millainen paratiisi.Samalla hinnalla tekee vastaavanlaisiin kohteisiin monta matkaa ja paljon pidempiä.
Ehkä jollain on sitä rahaa mitä tuhlata järjettömästi,mutta minulle tuollainen summa olisi 8kk nettopalkka.
- Niin on
Yhdyn kommenttiisi kaikilta osin! Fidzi on todellinen maapäällinen Paratiisi, ja Wakaya paras hotelli! Menkää edes kerran elämässänne sinne!
- tinde
Jos ei tarvitse ottaa aivoja ja mielikuvitusta mukaan, niin onhan toi paikka ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956