MOI! olen itse kokkola cup:issa ja olen hyvin pettynyt tuomareihin! siellä on ulkomaalaisia jotka ei tiedä edes sääntöjä ja siellä tuntuu että tuomarit aattele että: "noi on vaan tyttöjä! ei noitten opelillä oo mitään merkitystä! täs vähän viheltelen pilliin ja juoksen niin eiköhän se siitä!" onko ketään jolle on käynny saman kaltaisia mielessä? entä ketään kokkola cupista?
Vastaukset 3
- on kai aina ollu
Tota viime vuonna olin siel viimest kertaa eli oltiinks me nyt sillon 17 vuotiait.. Niin kyllä toi tuomarityöskentely oli aika naurettavaa.. Ne ei pystyny pitään pelii mitenkään hallus ja tuomiot meni aina ihan vit***... Sit siel oli yks naistuomari tuomitsemas poikien pelei, ni oli naurettava linja, ku ei saanu oikeestaan yhtään hipasta vastustajaa tai pilli soi.. Ja sit sitä oon ihmetelly, et mitä ne ulkomaalaiset tuomarit siel tekee, ku ne ei osaa englantii.. ei kai ne niin paljo halvempii voi olla..
- tpv
oon itekkin ollut tuolla kokkola cupissa hieno paikka oli mutta tuomari peli oli huonoa. esim: se sano mulle että tää on vain peliä. mua otti päähän koska sellasia tuomareita ei sais olla.
- Jepjep
"noi on vaan tyttöjä! ei noitten opelillä oo mitään merkitystä! täs vähän viheltelen pilliin ja juoksen niin eiköhän se siitä!"
Mikä ihmeen Opel?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161487
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419