Pavin pakonomainen sometus

Anonyymi-ap

Miksi Pavilla täytyy videoida tanssijoita väkisin.
Minussa menettivät asiakkaan tälle kaudelle sometuksen vuoksi.
Palaan kun videokamerat sammuu!

33

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mistä näkee noita videoita? Webkamerat joka tanssipaikkaan!

      • Anonyymi00003

      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=rYoZ9S-uE4o

        Joka lavalla on aina vähintäänkin yksi somettaja. YouTubista löytyy ja muiltakin kanavilta.

        Aika karmeaa kuultavaa tuo laulu.
        Huolimatonta ja ehkä jännityksen vaivaamaa pinnallista laulua
        sinänsä tarkan orkesterin päällä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Aika karmeaa kuultavaa tuo laulu.
        Huolimatonta ja ehkä jännityksen vaivaamaa pinnallista laulua
        sinänsä tarkan orkesterin päällä.

        Jep, vois jättää tuota heilumistaan vähemmälle ja keskittyä parantamaan laulutekniikkaansa, nyt kuulostaa vähän hengästyneeltä


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=rYoZ9S-uE4o

        Joka lavalla on aina vähintäänkin yksi somettaja. YouTubista löytyy ja muiltakin kanavilta.

        Somettajat saavat fyrkkaa videoistaan. Mitä enemmän videota katsotaan sitä enemmän tulee fyrkkaa. Vaakakuvista saa enemmän kuin pystykuvista. Mutta ei ne mitään hirveän isoja rahoja ole. Pitää tehdä paljon duunia ennen kuin se näkyy kukkarossa.
        Jotkut kuvaavat fiksummin elikkä eivät kuvaa lainkaan yleisöä/tanssijoita. Jotkut näyttävät myös paikallaolijoita. Itse tykkään katsoa videota jossa myös illan tunnelmaa elikkä yleisöä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Aika karmeaa kuultavaa tuo laulu.
        Huolimatonta ja ehkä jännityksen vaivaamaa pinnallista laulua
        sinänsä tarkan orkesterin päällä.

        💃
        Nuori kaunis nainen ja hyvin laulaa
        Hyvä tyyli 🥰😘 ⤴️
        🎸
        Tulossa Paville
        Ke 29.4.2026
        Keiski & ENO
        Lavatanssit  20 € | Tanssitunti: 18 Hidas valssi | 19 – 23


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        💃
        Nuori kaunis nainen ja hyvin laulaa
        Hyvä tyyli 🥰😘 ⤴️
        🎸
        Tulossa Paville
        Ke 29.4.2026
        Keiski & ENO
        Lavatanssit  20 € | Tanssitunti: 18 Hidas valssi | 19 – 23

        Pavilla keskiviikkona
        😍
        https://youtu.be/qCD4kpwkYt4?si=uZyQMBD4G33yjuBp


      • Anonyymi00013

      • Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Aloittajaa varmaan häiritsee pakonomainen paritanssi?

        Heinäkuun femina lehdessä on juttu yhdetä tanssijasta. femina fi


      • Anonyymi00035

        juhannus sunnuntai
         TANSSIT 👩‍❤️‍💋‍👩
        Tanssilava Pavi
        Pasi Kivimäki & N.Y.T.
        Lavatanssit  Vantaa | 20 € | 17 – 21
        NYT Viihteelle 👫


    • Anonyymi00002

      Vastaavaa tapahtuu muuallakin ja olisi hyvä saada kaikista tietoa että tietää jättää nämä paikat väliin.

    • Anonyymi00005
      • Anonyymi00011

        Tanssilava Pavi
        Keskiviikona livenä 😍
        Janne Tulkki & Tulinen Sydän
        Lavatanssit  Vantaa | 20 € | Tanssitunti: 18 Bugg | 19 – 23👠👠👞👞


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tanssilava Pavi
        Keskiviikona livenä 😍
        Janne Tulkki & Tulinen Sydän
        Lavatanssit  Vantaa | 20 € | Tanssitunti: 18 Bugg | 19 – 23👠👠👞👞

        En ole menossa kommunistien paikkaan.


      • Anonyymi00014

      • Anonyymi00015

      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Pavin nuorennus ideaa 😄
        https://youtu.be/1tyWg_Sr_J8?si=uyNtUAUIDh-nGh9o
        Itse tykkään katsoa videota jossa myös illan tunnelmaa elikkä yleisöä.

        Tulossa 🔥
        Su 10.5.2026
        Pekkaniskan Pojat
        Lavatanssit  20 € | 17 – 21
        🤠


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Tulossa 🔥
        Su 10.5.2026
        Pekkaniskan Pojat
        Lavatanssit  20 € | 17 – 21
        🤠

        Fossiili tanssit.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Fossiili tanssit.

        Muumiot lavalla.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Muumiot lavalla.

        Eipä niitä muita juuri ole jos halutaan laadukasta soittoa.


      • Anonyymi00024

      • Anonyymi00025

      • Anonyymi00026

      • Anonyymi00027

      • Anonyymi00028

      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Keskiviikkona 🔥 live ilta
        Tangojen kunkku 😘
        Kari Hirvonen& Onnentähti
        Naiset fanittaa 😍
        https://youtu.be/MRWS6bEGVGI?si=QqaCiGhzmXFWiTaq

        Tänään livenä😍
        Tango👑 Kari Hirvonen & Onnentähti
        🔥 ilta tulossa 👠👠


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Keskiviikkona 🔥 live ilta
        Tangojen kunkku 😘
        Kari Hirvonen& Onnentähti
        Naiset fanittaa 😍
        https://youtu.be/MRWS6bEGVGI?si=QqaCiGhzmXFWiTaq

        Perrjantain iloon 👠👠
        Tanssilava Pavi
        Visa & Valoilmiö
        Lavatanssit  Vantaa | 20 € | Tanssitunti: 18 Bugg | 19 – 23


      • Anonyymi00033

    • Anonyymi00006

      Suomalaisessa tanssimossa kuvattiin (vahingossa tanssimon promovideokuvauksissa) videolle tapahtuma, jonka oli aina epäilty olevan olemassa nimittäin itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismies mitäilmeisimminkin on tanssitilaloinen, joka keksii kuvionsa ja tanssiasentonsa ja vientinsä itse. Intron alkaessa se yrittää työntää havaitsemansa standardi-kuviokomistuksen pois tanssimon parketilta.

      Lava- ja ravintolatanssintutkijoitten mukaan tallenne paljastaa, mitä yritysten aikana todella tapahtuu elikkäs jo näinkin lyhyen videon tarkastelussa havaittiin monta erilaista työntämisstrategiaa. Nimittäin joissakin tapauksissa erikoismies kuhnii nopeilla edessä ulkokehillä ja toisissa etenee täyttä höyryä keskialueen poikki ennen standardi-kuviokomistukseen törmäämisyritystä.

      Tanssimovideotallenne osoittaa myös sen, että standardi-kuviokomistukset väistivät kaikissa tilanteissa hienosti ajoissa eivätkä heristäneet itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehille kertaakaan edes nyrkkejään.

    • Anonyymi00016

      Somevideoita selatessa ikänäkö saattaa tehdä videon katselijalle todella ikävät tepposet nimittäin iän myötä tapahtuvan ikänäön heikkenemisen myötähän vanhemmitenhan alkaa väkisinkin näyttää niillä videoillakin siltä, että siellä oli ainoastaan tai ainakin hurjan paljon nuoria tanssijoita, vaikka todellisuudessa siellä oli vain varakkaita eläkelläisiä.

    • Anonyymi00034

      Parhaat tanssiorkesterit on Henri Jokinen & Desiree ja Pekkaniskan Pojat. Heillä volyymit kohdallaan eikä tarvitse kuunnella kamalaa räimettä

    • Anonyymi00036

      Sometuskaan ei enää auta pavia.

    • Anonyymi00037
      UUSI

      Tanssimummot lakkaa käymästä kun näkyvät kuvissa naamat nirpassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe