Hieno reitti. Mikä kisan paras EK. Kaikki penkalle ja liina mukaan.
PH peltiasennus ralli 2026
16
992
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo kiinnostais myös tietää. Viime vuonna olin annilantien/karhusuontien risteyksessä.
- Anonyymi00002
Hyvä reitti ja vitonen on mielenkiintoinen
- Anonyymi00003
Vitonen? Ettei ykkönen?
- Anonyymi00004
EK:n numeroa en tiedä. Mutta itse menen Lohjalla Talpelantien mutkaan jossa on "sattunut ja tapahtunut" ennenkin.
- Anonyymi00008
Missä kohtaa tuo mutka on?
- Anonyymi00005
Kakkosen puistikko hämää, kisan paras.
- Anonyymi00006
Ensin hehkuttaa että hieno reitti, sitten kysyy mikä on paras EK....🤔🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00007
Näitähän nää aloituspellet aina on, ei mitään kokemusta rallista
- Anonyymi00009
No niin.... Saisko keskustelua, mihin kannattaa mennä katsomaan?
- Anonyymi00010
Kukaan ei tarvi mitään keskustelua. Tuet järjestäjää, haet sen kartan ja etsit paikkasi itse.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kukaan ei tarvi mitään keskustelua. Tuet järjestäjää, haet sen kartan ja etsit paikkasi itse.
Juuri näin. Nää vouhottajat täällä ei varmaan mene edes katsomaan mitään. Pitää vaan huudattaa toisia typeryksiä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juuri näin. Nää vouhottajat täällä ei varmaan mene edes katsomaan mitään. Pitää vaan huudattaa toisia typeryksiä.
Se kartta on sulkuaikoineen netissä jo. Sieltä voi helposti päätellä EK ajojärjestyksen. Sen jälkeen Googlessa street wiew päälle josta näkee parhaimmat paikat. Maksulliset kartat on tarkoitettu vain tumpeloille.
- Anonyymi00014
Joko pätkälle tai siirtymä osuudelle.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se kartta on sulkuaikoineen netissä jo. Sieltä voi helposti päätellä EK ajojärjestyksen. Sen jälkeen Googlessa street wiew päälle josta näkee parhaimmat paikat. Maksulliset kartat on tarkoitettu vain tumpeloille.
Voi sen näinkin tehdä jos on umpiköyhä luuseri
- Anonyymi00013
Niin että ei saa kysyä, mihin kannattaa mennä?
- Anonyymi00016
Rippuu tietenkin mihin suuntaan EK:t ajetaan. Mutta voisit mennä Annilantien varteen kohtaan Karhusuontie 284, Siuntio tai Lohjalle kohtaan Talpelantie 114.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591