Elämäni pano Kaarinassa

Anonyymi-ap

Olin Kaarinassa komennuksella muutama vuosi sitten, parhaaseen kesäaikaan. Parin viikon pesti asennustöissä, majoituin paikallisessa hotellissa. En ole ryyppymiehiä, joten iltaisin tutustuin turkulaiseen elämänmenoon kaupunkipyörällä. Miellyttävä kesäkaupunki. Muutama päivä ennen työn päättymistä ajattelin rentoutua ja tilata hierojan hotellihuoneeseen. Kysyin toki hotellilta että onko se sallittua. Itse asiassa hotellin respa sanoi, että heillä on hyvä hieroja käytettävissä, joka tulee aina tarvittaessa, hänellä on liike siinä lähellä. Niin siis sovittiin. Hieroja tuli sovittuna aikana, mutta hän olikin sama nainen vastaanotosta. Hän pyyteli anteeksi että hieroja olikin estynyt tulemaan. Hänen työvuoronsa oli juuri päättynyt ja hän tuli kertomaan että hän järjestää toisen hierojan mahdollisimman pian jos haluan. Katsoin häntä, hän oli varsin upea nainen, isokokoinen, hyvin huoliteltu, kohtelias ja ystävällinen. Hänellä oli varmasti voimaa käsissään, ja rinnat olivat kerrassaan valtavat. Kysäisin hymyssä suin että tulisitko sinä hänen tilalleen. Hän yllättyi kysymyksestä, meni hetkeksi hämilleen. Kuule en minä voi kun olen täällä työssä, saisin varmasti potkut sellaisesta. Enkä ole edes pätevä sellaiseen. Katsoin häntä silmiin, ja laskin katseeni hänen isoille rinnoilleen. Sanoin että tulisit nyt kun kerran olet jo siinä, ei kukaan saa tietää. Maksan reilun korvauksen kyllä, haluan ehdottomasti sinut, sanoin silmät naulittuna hänen rintoihinsa. Olin suihkunraikkaana odottanut hierojan saapumista, joten olin hotellin kylpytakki yllä siinä ovella. Tunsin että olin saamassa erektiota häntä katsoessani, ja vähän härskisti avasin kylpytakin vyön. No takkihan avautui, ja hänelle avautui näky alastomaan miesvartaloon. Sanoin rauhallisesti, katso, ei ole mitään pelättävää, tarvitsen vain voimakasta kokovartalohierontaa. Hänen katseensa nauliutui jo hieman paisuneeseen elimeeni ja hänen poskensa punehtuivat hieman. Hän sanoi heti että hyvä on, mutta tästä ei saa puhua kenellekään. Hän oli kypsä nainen, ja näin hänen katseestaan miehuuteeni että hän saattaisi jopa pitää siitä. Hän astui sisään, seksikkäässä vastaanottovirkailijan asussaan. Tiesin että olin saanut päävoiton, kun hän otti sen käteensä.

3

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa

• Anonyymi00002

Kummasti sama spede näitä lukee ja vikisee 🤣. Tämä on vain huvittelua älä laukea housuihisi.

• Anonyymi00003

Eunukki veti kilarit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe