Miksi kaupunkimme kansanedustaja ei pidä vappupuhetta vaan naapurikaupungin Kymäläinen saapuu sen pitämään. Luulisi että ehdokkaana oleva Malm osaisi sen verran että puhuisi oman kaupungin juhlassa.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Koska paikalliset demariukot pitävät "isoista tytöistä".
- Anonyymi00003
Niin tai sitten ukoista ei ole puhujiksi ja siksi nainen 😉
- Anonyymi00002
Sillä nyt ei ole mitään väliä kuka siellä lavalla laskettelee höpöjä.
- Anonyymi00004
Pikavippi vappu satanen tulossa?
- Anonyymi00005
Sain Vapputonnin kelalta
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sain Vapputonnin kelalta
Oliko ihan Kelan Anssi?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oliko ihan Kelan Anssi?
Oli. kansanelläkelaitoksen ansiosidonnainen.
- Anonyymi00006
Puoluetoimisto taitaa päättää missä kukakin edustaja pitää puheet. Malm näyttäisi olevan Joensuussa pitämässä puhetta vappuna.
- Anonyymi00009
Johtuu varmaan siitä että Pohjois-Karjalassa on fiksumpaa väkeä. Imatralaisille umpimielisille jäärille kun on turha puhua yhtään mitään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä että Pohjois-Karjalassa on fiksumpaa väkeä. Imatralaisille umpimielisille jäärille kun on turha puhua yhtään mitään.
HeH
- Anonyymi00011
Kymäläinen uskalsi irtisanoa porukkaa Ekhvalta, edellinen sossu ei. Jotain ymmärystä taloudenhoidossta. Malm on SAK-broileri. Pääluottamusmies taustaisuus tuskin riittää ministeriksi. Imatralla on se vika, että siellä vietetään ikuista Vappua, eikä oteta asioita vakavasti. SAK on vitsi, ei mitään valtaa, mutta kykenee höynäyttämään vietäviä joukkovoimannäyttöön, mistä ei saa muuta kuin orgasmeja,. Lakoilla ei ole saavutettu mitään yli 10 vuoteen. On lähinnä vain yhteiskuntaterroria. Sen tukeminen loppui verovaroin, kun jäsenmaksun verovähennys poistettiin. Ei ollut tulonhankkimiskulu, koska vapaaehtoista ja sama palkka olet liitossa tai ei, Jos ei ole, niin joka palkasta jää enemmän käteen. Se 1% enemmän.
- Anonyymi00013
Joo kaikille kenkää ja nyt paniikissa palkkaavat takasin, kun paskat on housussa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo kaikille kenkää ja nyt paniikissa palkkaavat takasin, kun paskat on housussa.
Juuri näin. Ekhvalla yllättäen huomattiinkin ettei pärjättykään pienellä porukalla.
- Anonyymi00012
Kaiken voi tehdä reilummin👌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592