Puolarin piipun lyhentäminen

Anonyymi-ap

Tuleeko mitään ongelmia? Netis olis myytävänä puolari missä aseseppä lyhentänyt piiput ja kierteyttänyt supistimille.

6

349

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helppo homma.aalarinteipiä pipun ynpäri siihen kohtaan mistä haluaa katkaista ja trälläkkään ohut katkailulajkka ja varovasti van piippu poiki.
      Viilalla purseet pois.
      Jos haluaa suositusta niin tiholla piipynpää kuumaksi ja vasaralla takoo piippuun supistuksen

• Anonyymi00002

Noilla ohjeilla piippu ei ole enää tarkka.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Noilla ohjeilla piippu ei ole enää tarkka.

Haulikko ei ole varsinaisesti tarkka, sillä haetaan lähinnä osuma kuviota, perä siten määrää enemmän tämän asumisen. Kyllä tämäkin kelpaa pankki keikkaan, tai Trumpin tapaamisen. 😁😁😁

• Anonyymi00004

Piippua voit myös vääntää ,jos haulikuvio pahasti sivussa.vanha hyvä konsti.

• Anonyymi00005

Ennen vääntämistä piippu on täytettävä kuivalla hiekalla ja sen jälkeen tulpat piipun päihin. Puutapit käy hyvin. Sitten piippu lämmitetään punaiseksi ja väännetään haluttuun asentoon. Hiekka piipun sisällä estää piipun menemästä kruttuun. Jos piipun haluaa karkaista väännön jälkeen, on piippu karkaisun jälkeen päästettävä, eli piippu kuumennetaan melkein punaiseksi ja annetaan sen jälkeen hitaasti jäähtyä. Näin piipusta tulee sitkeämpi eikä se liian kovana halkea ammuttaessa.

• Anonyymi00006

Ylimääräisiä nuo toimenpiteet,myös laitettiin vaan seinänrakoon ja väännettiin,metsot näytti että toimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1490
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe