Oulusta miehen, jonka kanssa voitais tavata jossakin salaisessa paikassa. Olla lähekkäin ja kosketella. Olen ukkomies ja salainen ajatus tällaisesta.
Missä oulun miehet tapaavat kavereita ja salaisia hommia kokevat.
Päivällä parhaiten onnistais, olen 68v hyvin varustettu, miehistä kiinnostunut ukkomies.
Vaimon kanssa on ihanaa seksiä, molemmat kiimaisia, mutta miehen kanssa haluaisin tavata ja pitää yhteisiä nautinnnollisia hetkiä.
Sulla vois olla kesäinen paikkakin tiedossa, sellainen olis mahtava.
Mistä löytäisin...
13
663
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiinnostais mä 62v oulusta myös päivisin aikaa
- Anonyymi00002
62v,Myös minua kiinnostais, Ehdota paikkaa ja suurinpiirtein ajankohtaa, kokeillaan jos onistais.
- Anonyymi00003
Käy persikka.net,oon tunnuksella ou60 .t..oulu62v
- Anonyymi00004
Ja vaimon lupa löytyy?
- Anonyymi00008
Epäilen et ei löydy
- Anonyymi00005
Olis mukavaa, nähdä kiihotuin kovin, ukm
- Anonyymi00006
Mistä löytyy salainen paikka, olen ukm vähällä kokemuksella käsihommia. Mitä haluja sinulla on olen 70v, olen kiihottunut ajatuksesta.
- Anonyymi00007
Oulun tullin nesteen p-paikalla voitais tavata ja katsella sitten parempi paikka. Käsihommat minuakin kiinnostais, halaukset ja suudelmatkin. Jutteluhetki ensin olis kiva. seksi mieltymykset voitais paljastaa....salaisimmatkin.
- Anonyymi00009
Olen kiinnostunut miesten välisestä, kokemusta käsihyvailyt, peri kertaa minulle tehty, itse en ole tehny, haluisin tehdä. ukko75+
- Anonyymi00011
Olen myöskin yli 70v, kiihottaa ajatus, että jossakin tapaisin samoja ajatuksia olevan miehen. Paikka vois olla jokin p-paikka tai luontopolku, missä saisimme olla kahden ja nauttia toisistamme.
Ehdotappa jokin paikka..Mieluimmin oulun eteläosasta. päivällä olis aikaa paremmin. olen 175 76 ihan kookas. - Anonyymi00012
Kiihottaa tapaaminen lähekkäin olo, Kylli kovenee, kun ajattelen sitä. Kokemusta ei ole, haluja olisi, koskettelu aluksi, kalu on pienen puoleinen.
- Anonyymi00014
Miten saataisiin pidettyä yhteyttä. Olisin halukas tapaamaan sinut. olisko sinulla paikkaa ja aikaa milloin voitaisiin kokeilla onnistuisko tapaamista.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miten saataisiin pidettyä yhteyttä. Olisin halukas tapaamaan sinut. olisko sinulla paikkaa ja aikaa milloin voitaisiin kokeilla onnistuisko tapaamista.
Kävin tulla rannalla kävelemässä, hieno ilma mukavia polkuja, kulli alkoi seisomaan, kun ajattelin tulis kaveri vastaan samoilla ajatuksilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402