Kiitos kohteliaasta ja hyvästä asiakaspalvelusta. Sydäntä lämmitti 🌹
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Todellakin paras taksi...
- Anonyymi00002
Asiaa sivuten kommaisin että täällä Kannuksessa varmasti menestyisi sellainen hiukan edullisempi taksi muoto,etenkin viikonloppuisin se tuo työllisyyttä ja tuskin ne viikonloppuna joka ns edullisemman taksin ottaa ole kovin automerkki tietoisia
- Anonyymi00003
Mitä väliä auton merkillä ?
- Anonyymi00005
Kannuksessa on halpistaxi, Kuljettaa rahallista korvausta vastaan ihmisiä. Farmarimallin VW kullanvärinen ja joku paksu pätikkä kuskina.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kannuksessa on halpistaxi, Kuljettaa rahallista korvausta vastaan ihmisiä. Farmarimallin VW kullanvärinen ja joku paksu pätikkä kuskina.
Noniin siinä loistava esimerkki ihmisestä joka työllistänyt itsensä ja vielä ajaa oikealla automerkillä,Kannuksen kaupungin pitäisi antaa hänelle kunniamitalli niin sitä työllistyy kun työllistää itsensä hurraa
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä väliä auton merkillä ?
Totta ei olekaan kunhan se on VW sillä ikälopun haisevan BMW n kyytiin ei kukaan mene
- Anonyymi00004
Kyllä, aina ollut tyytyväinen tämän taksin palveluun. Siksi käytän kelakyydeissä aina tätä 👍
- Anonyymi00008
Oikein tehty niin minäkin käytän ja työllistän samalla kyseistä yrittäjää,Suomi nousuun vaikka tölkki kerrallaan
- Anonyymi00012
🔥🔥🔥🔥
- Anonyymi00010
Jani ei pärjää
- Anonyymi00011
Paras taksi Kannuksessa, ylivoimaisesti. 👍🏼
- Anonyymi00013
Hyvä Ville
- Anonyymi00014
Löytyyhän täältä kehuja. Takseja on niin paljon mollattu.
- Anonyymi00015
Kannuksen tollot tuppaa kaikkia aina haukkumaan, ajattelin muualta tulleena kehua. Paikallinen väki henkisesti sairasta.
- Anonyymi00016
🏳️🌈🏳️🌈
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493