Lapsen kuoleminen

Anonyymi-ap

Runo lohduttamaan äitiä/ Synnyin maailmaan pienenä tyttönä.Äidin katse osui minun pieniin silmiin.En tiennyt mitä elämässä on vastassa.Minun elämä alkaa vasta tästä.Kukaan ei voi kertoa,mitä vastassa on.Minun äiti huolehtii minusta pienestä tytöstä.Kasvan isommaksi tytöksi kokoajan ja kohta opin kävelemään.Elämä kulkee etten päin ja vastaan tulee ihania asioita.Kohta olen iso tyttö ja juoksen karkuun minun äitiä.Minusta minun äiti on maailman paras se osaa hoitaa minua hyvin.Kohta alkaa myös koulu ja opin lukemaan ja laskemaan.Silloin olen jo iso tyttö.Saan koulusta monta kaveria myös.Elämä kävelee eteenpäin kasvan kokoajan.En tiedä kuinka kauan elämä kestää eikä tätä voi kertoa minulle kukaan.Olen hauska naurava pikku-tyttö.Nyt lähden kouluun ja kasvan niin isoksi et kohta olen pitempi kuin minun äiti.Elämässä koulu tiellä kohtaan kaikenlaisia asioita.Minusta koulu on kiva paikka ja opin elämää varten kaikkia asioita.Kohta menen yläluokille ja silloin olen jo tosi iso.Elämä kulkee ja ystävien kanssa nauran hassuttelen.Minun elämä on ollut vaihtelevaa enkä osaa sanoa miten pitkää tätä kestää.Yhtenä päivänä tämä elämä on ohi.En osaa edes ajatella kuinka suuren surun jätän.Toivottavasti minun elämä ei pääty nuorena.Sitä itse en voi päättää.Kaikki asiat voi tapahtua todella nopeasti ja minun elämä päättyy.Kuinka voi auttaa äitiä,kun minua ei enään ole.Siihen itse voi vaikuttaa.Elämä voi olla pitkä tai lyhyt.Nyt nämä asiat miettityttää minua.En tiedä miten saisin kerrottu tämän asian äidille.Toivottavasti äiti jaksaa hyvin eikä suru aja äidin yli.Minusta tuntuu et minun elämä ei jatku,vaan päättyy pian.Olen todella surullinen sillä olisin halunnut elää.Nyt minun elämä päättyi.En tiedä kuinka minun rakas ihana äiti kestää tämän.Ehkä äiti ajattelee et minut elämän polulta haki valkoinen ihana enkeli ,joka taivassa taivaltaa minun kanssa.Toivon äidille jaksaa kävellä surun kanssa eikä mikään kaada sitä.Elämä voi olla joskus pitkä tai lyhyt kukaan ei voi kertoa tätä asiaa sinulle.Tässä runo toivottavasti lohduttaa!!

0

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

        Ettet riittäisi minulle?😔
        Ikävä
        110
        1060
      2. Anteeksi

        että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
        Ikävä
        102
        928
      3. Luulet olevasi pidetty

        Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
        Ikävä
        96
        797
      4. Miksi olet sitten

        Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
        Ikävä
        86
        713
      5. Miten murun juhannus meni

        ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
        Ikävä
        48
        655
      6. Kalateltta

        Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
        Kuhmo
        16
        590
      7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

        Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
        Ikävä
        35
        511
      8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

        Lähettyvillä??
        Ikävä
        25
        505
      9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

        Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
        Ikävä
        43
        492
      10. Miten j mies

        Sun juhannus meni?
        Ikävä
        46
        486
      Aihe