Älkää kuluttako aikaa ja elämäämme nuorten miesten kanssa.
Tulkaa sedän tykö. Täällä saatte täyden ylläpidon ja muutakin kivaa vink vink.
Minut löydätte päivisin satunnaisesti Vaajakosken katukuvasta, S-Marketista. Taatusti tunnistatte ainakin mustavalkoista lakerikengistä.
Vexi73v
Nuoret 18+v typykät
29
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tekarijengiläinen taas laskee luikuria
- Anonyymi00002
Ei mitään luikuria. Minulla on musta rollaattori ja valkoinen parta, siis melkoinen kontrasti. Nojaan ryhdikkäästi rollaani jotten kaadu polvilleni, sillä selkävamma tahtoo joskus viedä jalat alta.
- Anonyymi00003
Hanki lobotomia
- Anonyymi00004
Oletpas sinä nuori mies jo heikossa kunnossa. Noin siinä käy kun pelaa nuoren ikänsä tietokonepelejä maaten sängyn pohjalla.
Minä tein työtä jo 11 vuotiaana kun olin uitossa mukana ja syksyisin risusavotassa vesurin kanssa.
Kunto on edelleen rautakbdn, siinä moni nuorempi jää toiseksi. Huomiokaa tämä typykät!!
Vexi73v - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletpas sinä nuori mies jo heikossa kunnossa. Noin siinä käy kun pelaa nuoren ikänsä tietokonepelejä maaten sängyn pohjalla.
Minä tein työtä jo 11 vuotiaana kun olin uitossa mukana ja syksyisin risusavotassa vesurin kanssa.
Kunto on edelleen rautakbdn, siinä moni nuorempi jää toiseksi. Huomiokaa tämä typykät!!
Vexi73vJälkiselittelyä. Ei mene läpi, olet kölin alla.
- Anonyymi00006
Vaajakoskella on kuulemma vierailun arvoinen Thaihieronta paikka...
- Anonyymi00010
Ei edes rahasta sulle reppana
- Anonyymi00007
Nyt tiukkaa Thaikkua testaamaan. Muista tinkiä.
- Anonyymi00008
Setämiesten takia ne Thaikut Suomeen tulevat. Sitten,kun erotaan ja on oleskelulupa on Kelan vuoro elättää.
- Anonyymi00009
Ne on vaan niin karmeen näköisiä pätkiä. 15- vuotiaina ne menee vielä, mutta jo kakskymppisinä tosi rumia pätkäjalkoja.
- Anonyymi00012
Varsinkin sinä tappi
- Anonyymi00013
Naisille voisin tehdä karvanpoistoja edullisesti. Minulla uusi trimmeri, myös kokovartalohierontaa.
Vexi73v- Anonyymi00014
Painu vanhainkotiin fossiili
- Anonyymi00015
Pidät siis kaljuista naisista?
- Anonyymi00016
Perusta Kuokkalan torille palveluteltta, jossa parturoit matunaisten jalkoja ja viiksiä. Siinä riittää savottaa yhdella uunolle.
- Anonyymi00017
Löytyykö ketään rohkeaa joka esittelisi mulle paikkoja jkl vasta muuttanut mielellään yli 35v miehet oon siis ite 21v typyklä laita email saa kysymällä ja mul on myös snäppi.. ;)
- Anonyymi00018
Jaa, mul on BMW ja pitkä lippa niskassa. On mul kyl emalinen kahvimuki rassitallilla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jaa, mul on BMW ja pitkä lippa niskassa. On mul kyl emalinen kahvimuki rassitallilla.
Menes nyt pilipali poju muualle satuilemaan
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Menes nyt pilipali poju muualle satuilemaan
Otitko hunolaatuinen ihan tosissas?
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Otitko hunolaatuinen ihan tosissas?
Vaan sulla ÄO nolla
- Anonyymi00019
JUUUUU, minä ikäraasu voisin sokerideittiin sijoittaa koska muualla korkotarjoukset ovat kehnoja
- Anonyymi00020
Haluan käydä hienossa ravintolassa herrasmies saa tarjota mult saa jälkiruokaa :p
- Anonyymi00021
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00024
Mene homopalstalle
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mene homopalstalle
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi00025
Esim. Palokan apsil mää käyn usein. Siel voitas juhlistaa alkuiltaa, vai kuis?
- Anonyymi00026
Tarviiko sitä nyt heti kaikkein kalleinta paikkaa käyttää?
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tarviiko sitä nyt heti kaikkein kalleinta paikkaa käyttää?
Menkääs nyt nypläyskerhoon papat
- Anonyymi00031
Mut katos mä tunnen sielt yhen vietnamilaisen köksäjätkän. Se voi loihtii jotain extraa sulle ja mulle. Sit sä voisit ostaa mulle siit romukaupast jonkun kissapatsaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432789SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis582235Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781929Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis641579- 1401512
- 601064
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7908Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön216849- 38753