Nuoret 18+v typykät

Anonyymi-ap

Älkää kuluttako aikaa ja elämäämme nuorten miesten kanssa.
Tulkaa sedän tykö. Täällä saatte täyden ylläpidon ja muutakin kivaa vink vink.
Minut löydätte päivisin satunnaisesti Vaajakosken katukuvasta, S-Marketista. Taatusti tunnistatte ainakin mustavalkoista lakerikengistä.

Vexi73v

26

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tekarijengiläinen taas laskee luikuria

• Anonyymi00002

Ei mitään luikuria. Minulla on musta rollaattori ja valkoinen parta, siis melkoinen kontrasti. Nojaan ryhdikkäästi rollaani jotten kaadu polvilleni, sillä selkävamma tahtoo joskus viedä jalat alta.

• Anonyymi00003

Hanki lobotomia

• Anonyymi00004

Oletpas sinä nuori mies jo heikossa kunnossa. Noin siinä käy kun pelaa nuoren ikänsä tietokonepelejä maaten sängyn pohjalla.
        Minä tein työtä jo 11 vuotiaana kun olin uitossa mukana ja syksyisin risusavotassa vesurin kanssa.
        Kunto on edelleen rautakbdn, siinä moni nuorempi jää toiseksi. Huomiokaa tämä typykät!!

Vexi73v

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oletpas sinä nuori mies jo heikossa kunnossa. Noin siinä käy kun pelaa nuoren ikänsä tietokonepelejä maaten sängyn pohjalla.
        Minä tein työtä jo 11 vuotiaana kun olin uitossa mukana ja syksyisin risusavotassa vesurin kanssa.
        Kunto on edelleen rautakbdn, siinä moni nuorempi jää toiseksi. Huomiokaa tämä typykät!!

Vexi73v

Jälkiselittelyä. Ei mene läpi, olet kölin alla.

• Anonyymi00006

Vaajakoskella on kuulemma vierailun arvoinen Thaihieronta paikka...

• Anonyymi00007

Nyt tiukkaa Thaikkua testaamaan. Muista tinkiä.

• Anonyymi00008

Setämiesten takia ne Thaikut Suomeen tulevat. Sitten,kun erotaan ja on oleskelulupa on Kelan vuoro elättää.

• Anonyymi00009

Ne on vaan niin karmeen näköisiä pätkiä. 15- vuotiaina ne menee vielä, mutta jo kakskymppisinä tosi rumia pätkäjalkoja.

• Anonyymi00012

Varsinkin sinä tappi

• Anonyymi00013

Naisille voisin tehdä karvanpoistoja edullisesti. Minulla uusi trimmeri, myös kokovartalohierontaa.

Vexi73v

• Anonyymi00014

Painu vanhainkotiin fossiili

• Anonyymi00015

Pidät siis kaljuista naisista?

• Anonyymi00017

Löytyykö ketään rohkeaa joka esittelisi mulle paikkoja jkl vasta muuttanut mielellään yli 35v miehet oon siis ite 21v typyklä laita email saa kysymällä ja mul on myös snäppi.. ;)

• Anonyymi00018

Jaa, mul on BMW ja pitkä lippa niskassa. On mul kyl emalinen kahvimuki rassitallilla.

• Anonyymi00023

Otitko hunolaatuinen ihan tosissas?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Otitko hunolaatuinen ihan tosissas?

Vaan sulla ÄO nolla

• Anonyymi00019

JUUUUU, minä ikäraasu voisin sokerideittiin sijoittaa koska muualla korkotarjoukset ovat kehnoja

• Anonyymi00020

Haluan käydä hienossa ravintolassa herrasmies saa tarjota mult saa jälkiruokaa :p

• Anonyymi00021

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi00024

Mene homopalstalle

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mene homopalstalle

Piilopuppeli tietää

• Anonyymi00025

Esim. Palokan apsil mää käyn usein. Siel voitas juhlistaa alkuiltaa, vai kuis?

• Anonyymi00026

Tarviiko sitä nyt heti kaikkein kalleinta paikkaa käyttää?

• Anonyymi00031

Mut katos mä tunnen sielt yhen vietnamilaisen köksäjätkän. Se voi loihtii jotain extraa sulle ja mulle. Sit sä voisit ostaa mulle siit romukaupast jonkun kissapatsaan.

• Anonyymi00032

Jos on järkevä 25-35V opiskelija, niin ottaa itselleen sedän.
      Kerran viikossa vähän lempeä ja rahaa tulee. Voi jopa olla aika hyvää sek..... eikä tarvitse yhden yön juttuja etsiä. Ei kärsi puutteesta ja mielikin on virkeä. Jaksaa opiskella.
      Ja jos kävisi vahinko, niin ei haittaisi sillä hoitaja ja rahoittaja valmiina eikä hidasta omaa elämää.
      Suositan vähän avartamaan ajatuksia ja hankkimaan vuosikausien ystävän. Helpottaa elämää ja turvaa opiskeluja.
      Unohtakaa vanhoilliset määrittelet ja ottakaa ilo irti ja rahat yhteisen hyvän eteen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1127
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe