Tarvitseeko nykyään puhelinnumeroa?

Anonyymi-ap

En muista koska olisin soittanut jollekin viimeksi. Onhan se hyvä olla olemassa mutta äärimmäisen harvoin sitä tarvitsee. Vaimon kanssa juttelee tarpeeksi kotonakin niin ei ole tarvetta soitella hänellekään.

Kerran elämässäni olen soittanut hätäkeskukseen mutta senkin olisi voinut tehdä joku muu kuten tekikin.

No tällä hetkellä minulla ei ole puhelinnumeroa lainkaan koska jostain syystä liitymäntarjoaja sulki sen. Kävin vihaista sähköpostinvaihtoa ja tiedustelin että miksi liittymä on suljettu. Kukaan ei tiennyt koska mitään aihetta ei ollut. Vaadin saada vanhan numeron takaisin mutta se ei onnistu ja tarjosivat uutta numeroa. Annoin olla ja olen ollut ilman numeroa useamman kuukauden.
Pankille laitoin viestin että puhelinnumeroa minulla ei enää ole.

Kotona on netti niin saan sähköpostit lähetettyä täältä vaikka en koskaan sitä ennenkään tehnyt muualla.

Hyvin pärjää ilman numeroa.

6

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aloituksesi on yksinpuhelua, joten otsikkokin pitäisi olla "Tarvitsenko nykyään puhelinnumeroa? En tarvitse"

No muut tarvitsevat.

• Anonyymi00002

Kirjoituksestasi päätellen olet joku erakko ilmeisesti. Asutko myös luolassa? Ja en ole kyllä ikinä kuullut, että jonkun puhelinliittymä olisi noin vaan suljettu ilman maksamattomia laskuja tai jotain tietoliikenteelle haitan aiheuttamista.

• Anonyymi00003

En ole erakko. Elän ihan normaalia elämää. Laskut on maksettu eikä mitään muuta syytä löytynyt. Se vain suljettiin. Olen pärjännyt hyvin ilman puhelinta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En ole erakko. Elän ihan normaalia elämää. Laskut on maksettu eikä mitään muuta syytä löytynyt. Se vain suljettiin. Olen pärjännyt hyvin ilman puhelinta.

No miksi sitten kyselet - vai onko tarkoituksesi vain yrittää päteä sillä ettei sinulla ole numeroa?

• Anonyymi00005

Nettipäätteellä taitaa olla puhelin-numero. Muuten taitaa olla aika turha, kun viestit menee whats-appin kautta lähes kaikille. Helpompi, kun vastaanottajan ei tarvi olla paikalla vastaamassa luuriin - saa helpommin ihmisiä kiinni.

• Anonyymi00006

Jaa, no jos et tarvitse niin mikäpä siinä. Minulla on jotain tarvetta silloin tällöin vaikka en itse olekaan kovin innokas soittelemaan. Viimeksi taisin soittaa eläinlääkärille ajanvarausta. Minulle päin joku joskus soittaa ja esim. autohuollosta tulee tekstarilla ilmoitus, milloin on valmista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      222
      2952
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      10
      1665
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      5
      1347
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1216
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1171
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1107
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1032
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      922
    Aihe