On se niin, väärin🤪
. Kaupunki perii parkkimaksuja autoilijoilta, mutta Skuutit ja polkupyörät saa lojua ympäri kaupunkia, kuinka sattuu.🤔
Näistä Skuuteista on suurempi Ongelma kuin autoista, kun niitä jätetään, kuin paskapuostaan.🫣
Näin näille, kuuluisikin laittaa 20e rikesakkomaksu, jos/ kun Skuutti on väärin " pysäköitynä".
Ei mitenkään vaikeaa, kun eletään nykymaailmassa.
On se niin väärin.
20
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö niistä tehty laki, et tulee sakko?
- Anonyymi00002
Juuu, mutta poliisitko sakottaa??🤔
Nuo LappuLiisat voisi tehokkaamin sen hoitaa. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juuu, mutta poliisitko sakottaa??🤔
Nuo LappuLiisat voisi tehokkaamin sen hoitaa.Vaarallista on myös jalkakäytävillä ajaminen skuuteilla, polkupyörillä ja vaikka millä, siellä ajetaan, vaikka se on kielletty yli 12 vuotiailta.
- Anonyymi00003
Lauantaina tuli nähtyä, kun yksi nuori känniläinen lähti sähkölaudalla ja heti täydet lipat.
- Anonyymi00005
Kyllä, skuuteista on suurempi Ongelma kuin autoista. Mutta siis kenelle ajattelit, että rikesakkomaksu ts. pysäköintivirhemaksu kirjoitetaan? Tuskin se vuokraaja jää hylkäämänsä skuutin viereen odottamaan virhemaksua. Skuutteja myös paiskotaan ja kaadetaan kumoon ilman, että ne ovat olleet ajossa. Jotain fiksumpaa tarttis keksiä.
- Anonyymi00007
Sehän on selvää; sakko skuutin omistajalle, joka perii sen sitten asiakkaalta, kai omistaja tietää kelle vuokraa laitteen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sehän on selvää; sakko skuutin omistajalle, joka perii sen sitten asiakkaalta, kai omistaja tietää kelle vuokraa laitteen.
Skuutin omistaja ei luultavasti ole viranomainen. "Periminen" pitäisi tapahtua sopimusteitse ja sopimusrikkeen näyttövelvollisuus olisi skuutin omistajalla. Jos yksityisellä pysäköinninvalvonnalla on jo ollut suuria vaikeuksia asiassaan, skuuttien kanssa tilanne olisi toivoton. Esimerkiksi: Määrittele skuutin "väärin pysäköinti".
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Skuutin omistaja ei luultavasti ole viranomainen. "Periminen" pitäisi tapahtua sopimusteitse ja sopimusrikkeen näyttövelvollisuus olisi skuutin omistajalla. Jos yksityisellä pysäköinninvalvonnalla on jo ollut suuria vaikeuksia asiassaan, skuuttien kanssa tilanne olisi toivoton. Esimerkiksi: Määrittele skuutin "väärin pysäköinti".
Siitä skuutin pysäköinnistä on julkaistu ihan selvät säännöt lehdissä, se pitää laittaa ajoradan sivuun, jos ei ole virallinen skuutin parkkipaikka liki.
- Anonyymi00010
Ai täydet? Millaiset on sitten puolikkaat?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ai täydet? Millaiset on sitten puolikkaat?
Etkö osaa kommentoida oikealle ?
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siitä skuutin pysäköinnistä on julkaistu ihan selvät säännöt lehdissä, se pitää laittaa ajoradan sivuun, jos ei ole virallinen skuutin parkkipaikka liki.
Missä lehdissä? Mitä tarkoittaa ajoradan sivuun? Mikä on virallinen skuutin parkkipaikka? Kuinka liki?
Ehkä huomaat, ettei sanktioitua sopimusta voi rakentaa näin epämääräiselle alustalle. En käytä skuuttia, mutten missään tapauksessa maksaisi "sakkoa" tuolta pohjalta. - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missä lehdissä? Mitä tarkoittaa ajoradan sivuun? Mikä on virallinen skuutin parkkipaikka? Kuinka liki?
Ehkä huomaat, ettei sanktioitua sopimusta voi rakentaa näin epämääräiselle alustalle. En käytä skuuttia, mutten missään tapauksessa maksaisi "sakkoa" tuolta pohjalta.Ota selvää asioista ihan itse, hei.
- Anonyymi00006
niemi ansaitsee kuolla
- Anonyymi00011
Ei koskaan pidä aliarvioida itsekkyydestä aiheutuvaa subjektiivisuutta, siis tyhmyyttä. Se mahdollistaa että itseensä uskovainen voi kuvittella ja uskoa sokeasti siihen, että vaikka valehtelemalla vahingoittaisi ihmisten todellisuustajua, siis tekisi pahuutta niin pahuus ei pahuuden tekijän maailmassa lisääntyisi.
- Anonyymi00013
Kuorolaulun parantava vaikutus on ilmiönä totta.
- Anonyymi00015
Onhan nuo skuutit riesa näin pyöräilijän näkökulmastakin. Pysäköidään todella miten sattuu. Mutta sitäkin ihmettelen, että niitä voi jättää vuokrattavaksikin melkein minne sattuu. Siis tilaa viemään pyöräteiltä esimerkiksi. Rautatieasemalle ei saa enää parkkeerata pyörää, mutta skuutit saa parkkeerata minne haluaa??
- Anonyymi00016
Tottakai pyörän saa laittaa asemalle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tottakai pyörän saa laittaa asemalle.
Ei ainakaan Vaasassa. Rakensivat siihen lähelle pyörätallin
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ainakaan Vaasassa. Rakensivat siihen lähelle pyörätallin
Kyllä, sinnekin voi laittaa pyöränsä.
- Anonyymi00020
Aika sekavaksi on mennyt touhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381