jos kateus iskee niin ala hävetä sitä. nolostu omasta kateudesta. muuta asennetta ja ala riemuita muiden onnistumisista. siten et ole mulkvisti vaan kiva ihminen.
jos juorututtaa, muista että juoruileva on aina epäluotettava. saa huonon maineen kun länkyttää muiden asiosta.
Juoruilu ja kateus
30
480
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko koskaan katsonut peiliin?
- Anonyymi00002
juu. ihan fyysisessä mielessä mutta myös siinä merkityksessä mitä tarkoitit. eli itsereflektio toimii. havaitsen jos teen virheitä ja korjaan ne ja kasvan ihmisenä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
juu. ihan fyysisessä mielessä mutta myös siinä merkityksessä mitä tarkoitit. eli itsereflektio toimii. havaitsen jos teen virheitä ja korjaan ne ja kasvan ihmisenä.
Juoruilu ja se et asiat sanotaan niin kuin ne on ovat aivan kaksi eriasiaa niitä ei pidä sekoittaa keskenään toiset eivät vaan kestä kritiikkiä jostain syystä ainakaan mikä kohdistuu itseensä. Sitten vedetään herneet nenään ja pahoitetaan se oma mieli.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juoruilu ja se et asiat sanotaan niin kuin ne on ovat aivan kaksi eriasiaa niitä ei pidä sekoittaa keskenään toiset eivät vaan kestä kritiikkiä jostain syystä ainakaan mikä kohdistuu itseensä. Sitten vedetään herneet nenään ja pahoitetaan se oma mieli.
Kyllä ei lisättävää.
- Anonyymi00005
Aloitus kuulostaa juoruilulta
- Anonyymi00006
Syyttää muita kateudesta yleistäen eli ensimmäinen virhe.
- Anonyymi00007
Ylpeys käy lankeamuksen edelle
- Anonyymi00008
Edellä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Edellä
Ja asiasi oli?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja asiasi oli?
Korjaus: Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Korjaus: Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Mistä näitä pilkunnussijoita oikein löytyy?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Korjaus: Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Miksi ei voi sanoa edelle?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi ei voi sanoa edelle?
Lainaus Raamatusta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lainaus Raamatusta.
En ole uskovainen
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Edellä
Miksi ei voi sanoa edelle?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi ei voi sanoa edelle?
Voi sanoa. Anna mennä vaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi sanoa. Anna mennä vaan.
Niin sanonkin
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi sanoa. Anna mennä vaan.
Miksi toiset ihmiset yrittävät nälviä toisten ihmisten sanomisia?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksi toiset ihmiset yrittävät nälviä toisten ihmisten sanomisia?
Heillä menee huonosti ja ovat epävarmoja siksi
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksi toiset ihmiset yrittävät nälviä toisten ihmisten sanomisia?
Heillä ei riitä korvien välissä resurssit muunlaiseen käytökseen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Heillä ei riitä korvien välissä resurssit muunlaiseen käytökseen.
Totuus ei pala tulessakaan
- Anonyymi00014
Miul ainakaa oo muuta vällii koha somekermal männöö huonost.
T:Pena - Anonyymi00023
Makita vai Milkkari? 🤔
- Anonyymi00024
Oletteko iloisia mun puolesta kun pääsen vihdoinkin muuttamaan pois Imatralta?
Ihanaa, aivan mahtava tunne! Veikkaan että joku saattaa olla vähän kateellinenkin, niin oisin minäkin, mutta nyt mulla alkaa oikea elämä muualla, on sitä odotettukin!
Hihih.- Anonyymi00025
Ollaa tietysti iloisia!
- Anonyymi00028
HeH
- Anonyymi00027
Sinähän et siis ole kateellinen ainakaan omasta mielestäsi entä muiden?
- Anonyymi00029
Harrikamiehet on kovia tyttöjä juoruilemaan
- Anonyymi00030
Ihminen on sairas, kun saa tyydytystä siitä, että toisella menee huonommin juoruilijan toimesta. ( siihen liittyy vahvasti myös kateellisuus/ mustasukkaisuus).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1801216- 791052
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93853- 76830
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47580
- 18548